Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttää varatut miehet, jotka kuvattomina deittisivustoilla etsivät salaista seuraa

Vierailija
28.11.2019 |

Aina näitä vastaan tullessa miettii, että kuinka paljon jonkun naisen pitää/pitäisi inhota itseään lähteäkseen tuollaisen ällötyksen salaiseksi seuraksi. Tuskinpa kovin moni lähteekään, ainakaan toivottavasti.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää vaimot jotka eivät pidä sitä varaamaansa miestä tyydytettyä.

Vierailija
2/55 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen noiden olevan toisten varattujen kanssa.

Ei kai kukaan hyvännäköinen sinkku koskisi johonkin kusiseen varattuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se joku toinen, joka pyykkää noiden kalsarit, kokkaa ruoat ja pitää kurissa & nuhteessa. 

Helppoa olisi poimia rusinat pullasta.

Vierailija
4/55 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Vierailija
5/55 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen noiden olevan toisten varattujen kanssa.

Ei kai kukaan hyvännäköinen sinkku koskisi johonkin kusiseen varattuun.

Ei kai kukaan mihinkään kusisiin ehdokkaisiin koske parisuhdestatuksesta riippumatta?

Vierailija
6/55 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö vain miehet, muttei kuvattomana salaseuraa hakevat naiset? Vai onko ärsytys rajattu, kun tinderissä jne. tulee eteen kuvaton varattu mies sinkkumiesten joukossa?

Vierailija
7/55 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät varmaan että suurin osa varatuista miehistä ja naisista ei voi hakea seuraa kuvan kanssa? Siinä on liian suuri riski jäädä kiinni asiasta. Sinunhan ei tarvitse ottaa heihin mitään kontaktia, joten turhaan sinä ällöilet tästä.

Vierailija
8/55 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Sitten kun sieltä astelee ”treffeille” irvokas, joka kolossa elintään liottanut vientimyyjä, voi hymy hyytyä. Kaikkea on liikaa: ikää, painoa ja egoa. Tämän lisäksi tautipesäkkeisyys taattu.

9/55 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina näitä vastaan tullessa miettii, että kuinka paljon jonkun naisen pitää/pitäisi inhota itseään lähteäkseen tuollaisen ällötyksen salaiseksi seuraksi. Tuskinpa kovin moni lähteekään, ainakaan toivottavasti.

Kätevän asenteellista taas🙂 Unohdat että myöskin naisia on treffisivustoilla ja kaikki he eivät suinkaan ole sinkkuja.

Koskettaako aloituksesi pelkästään miehiä vai tuomitsetko myöskin naiset jotka varattuna hakevat seuraa?

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
10/55 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Sitten kun sieltä astelee ”treffeille” irvokas, joka kolossa elintään liottanut vientimyyjä, voi hymy hyytyä. Kaikkea on liikaa: ikää, painoa ja egoa. Tämän lisäksi tautipesäkkeisyys taattu.

Jollain on mennyt hiukkasen tunteisiin myynti ja vienti :D 

Vierailija
11/55 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät varmaan että suurin osa varatuista miehistä ja naisista ei voi hakea seuraa kuvan kanssa? Siinä on liian suuri riski jäädä kiinni asiasta. Sinunhan ei tarvitse ottaa heihin mitään kontaktia, joten turhaan sinä ällöilet tästä.

Vaimokin saattaa etsiä siellä kuvattomana salaista seksiseuraa. Se olisikin hauskaa kun aviopari kohtaisi näin iloisissa merkeissä :D Kusinen aviopari.

Vierailija
12/55 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää myös kuvan kanssa etsivät. Käräytin kerran hyvän ystäväni kihlatun kun oli etsimässä seksiseuraa. Omien puolisoideni kohdalla olen vain seurannut tilannetta ja lukenut profiileja, että naama on tuttu, mutta kotonani ei asu tällaistä henkilöä. Aina kun alkaa suhteeseen jonkun kanssa niin kannattaa katsella minkä tyyppisen valehtelijan kanssa olet tekemisissä.

Vierailija
13/55 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs naiset?

Vierailija
14/55 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi keskittyä ihan vaan omaan elämään. Semmoista elämä on.

Vierailija
15/55 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saisi jäädä kiinni? Riitaisa erohan tuosta seuraa kuitenkin jossain vaiheessa kun kärähtää. Eikö olisi parempi ensin erota ja sitten hakea vaikka kuvalla sitä seksiseuraa?

Vierailija
16/55 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi keskittyä ihan vaan omaan elämään. Semmoista elämä on.

Alkoiko vienti-inssiä ahdistaa jo heti aamusta?

Vierailija
17/55 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro lisää kirjoitti:

Entäs naiset?

Samanlaisia pissapäitä kaikki pettäjät sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
18/55 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ällöttää myös kuvan kanssa etsivät. Käräytin kerran hyvän ystäväni kihlatun kun oli etsimässä seksiseuraa. Omien puolisoideni kohdalla olen vain seurannut tilannetta ja lukenut profiileja, että naama on tuttu, mutta kotonani ei asu tällaistä henkilöä. Aina kun alkaa suhteeseen jonkun kanssa niin kannattaa katsella minkä tyyppisen valehtelijan kanssa olet tekemisissä.

Mä käräytin kerran yhden naapuruston aviossa olevan rouvan miehelleen. Erohan siitä seurasi ja viisi lasta heittopusseiksi. Kantsis vähän miettiä mitä duunailee pikkukylissä.

Vierailija
19/55 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa "ihana" tyyppi! Toivottavasti kotonasi ei asu muita sinun lisäksi!

20/55 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerro lisää kirjoitti:

Entäs naiset?

Samanlaisia pissapäitä kaikki pettäjät sukupuoleen katsomatta.

Minulla kyllä sama kanta. Huvittavaa kuitenkin että Ap tuomitsee vain yhden sukupuolen kyseenalaisesta käytöksestä.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan