Juotko piimää?
Rakastan piimää.. siitä tulee niin hyvä olo. Onko piimä mielestäsi terveellistä? Juon itse AB-piimää.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä piimä olisi paras ärtyneelle vatsalle ja suolistolle?
Mä en juo piimää mutta viiliä kyllä syön. Moni väittää että nämä maistuu ihan samalta, mutta minua tökkii piimän haju niin etten vaan pysty itseäni pakottamaan sitä edes maistamaan.
Piimähän on parempaa kuin maustamaton jogurtti. AB-piimää on mennyt jo pitkään. Se maistuu parhaalle, etenkin juuri kun purkin on avannut. Rasvaakin saa olla, vaikuttaa makuun. Rasvaton on jotenkin kitkerää. Menee pääasiassa sellaisenaan, hyvää myös talkkunajauhon kanssa. Se olikin lapsuuden kesien vakioiltapalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä piimä olisi paras ärtyneelle vatsalle ja suolistolle?
Piimä on kovaa kamaa, niille jotka ei ole maistaneet tai eivät tykkää niin silti vedä se lasi muki alas, todella todella terveellinen pjäjäys. Näin suosittelen.
Joka aamu lasillinen rasvatonta piimää (en saa rasvaisempaa alas) ja päälle lusikallinen camelinaöljyä. 😅 Jotain kun on vatsaan vähän laitettava vaikka ei ole ruokahalua aamuisin. Rasvattomista parasta on Kotimaista-merkin rasvaton+laktoositon, myös Valion "raikas rasvaton piimä" on hyvää. En ymmärrä miksi joissain toisissa on sellainen inhottava makea sivumaku?
Pidän piimästä. Tulee ostettua sitä ehkä kerran kuussa, samalla kun ostan samana päivänä leivottua ruisleipää. Jostian syystä en halua juoda piimää joka päivä, mutta kuitenkin sitä on pakko saada aina välillä. En tiedä miksi, mutta joskus tulee oikeasti ehdoton mielihalu saada piimää ja sitten lähden sitä hakemaan.
En, AB-piimä maistuu ja haisee oksennukselle.