Juotko piimää?
Rakastan piimää.. siitä tulee niin hyvä olo. Onko piimä mielestäsi terveellistä? Juon itse AB-piimää.
Kommentit (28)
Mikä piimä olisi paras ärtyneelle vatsalle ja suolistolle?
Juon, mutta en säännöllisesti. Ruokajuomana on vesi.
Tieteski vedän piimää🙂
Käytännössä maito jäänyt pois ja piimää, hyvää masulle tekee🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Juon AB-piimää, sellaista jossa on pari prosenttia rasvaa. Hellii vatsaa!
Töissä juon aina piimää. Kotiin en osta, kun jostain syystä jää sitten aina iso osa juomatta.
Joka päivä smoothiessä.
Kärsin aikoinaan hiivatulehduksista ja gyneni suositteli tuota hoidoksi. Eipä ole ollut yhtään tulehdusta 12 vuoteen. Lisäksi maistuu hyvälle.
Juon kausittain. On niin hyvää, että joisin helposti litran päivässä. Ylikin.
Juon. Vapaan lehmän Ab-piimää. Ihan parasta. Gefilus varsinkin se rasvaton maistuu ihan liimalle tohon verrattuna.
Juon ab piimää silloin tällöin ja pillistä kuumat 🙊😂
Piimän juonnista tulee niin mukava olo. Tunnen itseni ihan vauvaksi kun imuttelen sitä. Rauhoittaa vatsaa ja mieltä :)
Lie minäkin mainonnan uhri kun AB-piimä pääsääntöisesti on se "the piimä" 😄
Tuossa kun raja on lähellä niin joskus tullut otettua sieltä hurreista pitkää piimää. Se on maultaan tosi hyvä ja koostumukseltaan jotain piimän ja viilin sekoitusta 🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Minä en juo piimää, mutta käytän sitä jugurtin tapaan lisäämällä joukkoon mysliä, hedelmiä, marjoja, rusinoita...nam.
Juon. Valion Eila rasvaton piimä siinä hyvä maku ei ole makea niinkuin monet noista silti tosi täyttävää. Tekee hyvää masulle kyllä. Maidon juonti aiheuttaa minulle finnejä mutta piimällä ei samaa vaikutusta. Koulussa kerran maistoin ja jäin koukkuun heti🙂
arvostan sellaista baaria / pubia / yökerhoa jossa tiskiltä voi tilata vaikkapa lasillisen (tuopin) kirnupiimää.
👍
Juon vain kefiiriä puoli litraa päivittäin. Teen sen itse.
Vierailija kirjoitti:
Mikä piimä olisi paras ärtyneelle vatsalle ja suolistolle?
Piimä<3 Just tunti sitten join Gefilus 1% piimää.