Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäättekö te muut tovereistanne?

Vierailija
28.11.2019 |

Minä en tykkää. Hirveitä bilehileitä, joita kiinnostaa kaikki muu paitsi työnteko. Jotkut sanoo, että ei kestäisi duuniaan ilman hyviä työkavereita. Minä en kestäisi työkavereita, mutta työ on ok...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees. Tekee työnsä, on kohteliaita, juttelee, mikäs siinä.

Vierailija
2/4 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta Neuvostoliitolta. Ei mulla ole tovereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tovereita"? Eh? Tarkoitat vissiin työkavereita, kollegoita.

Mun kokemus on että ne on juurikin ne bilehileet jotka tykkää työkavereista, joiden mielestä työkaverit tekee työpaikasta hyvän. Niiden mielestä on mukava tulla työpaikalle viihtymään.

Minä olen niinkuin sinä. Minä en mene työpaikalle viihtymään vaan töitä tekemään. Olen varmaan vähän tyhmä. Ja mun kokemus on että meidänlaiset ahkerat työntekijät on useinkin sitä mieltä että työ on ok, mutta työkaverit on rasittavia.

Uskoisin että noin se menee miljoonan muunkin ihmisen mielestä. Taidat olla aika tosi nuori kun tuollaista ihmettelet.

Ai niin, jos sulla on säkää niin pääset töihin firmaan missä työntekoa arvostetaan. Siellä muutkin on niinkuin sinä. Siellä työkaverit eivät ole rasittavia, vaan asiallisia. Välit kollegoihin on mukavan positiivisen neutraalit, kun kaikki keskittyvät työntekoon. Se motivoi itseäkin ja antaa jaksamista työntekoon. Kai tuollaisia firmoja on Suomessa yhä muutamia, toivottavasti.

Jos sulla ei ole säkää niin joudut kakkafirmaan missä vain enimmäkseen hengaillaan, työkaverit on bilettäjiä jotka maleksii töissä viihtymässä. Suurin osa Suomalaisista firmoista on tuollaisia. Varo ettet vahingossakaan ikinä käy kollegoidesi hermoille. Tuollaisissa työpaikoissa kaikki henkilöstöongelmat ratkaistaan sillä lailla että se ahkera tylsimys savustetaan ulos.

Vierailija
4/4 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ois muuten mun tovereita jos en niistä tykkäis. En vaan käsitä miten työ ja työkaverit nyt liittyy asiaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan