Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitko tähän?

Vierailija
28.11.2019 |

Eli entinen hyvä ystävä jolla on kaksi lasta. Toisen lapsen kummi olen, ja molemmille ennen olin tosi läheinen.
Sitten tämä kaveri muuttui yhtäkkiä ihan eri ihmiseksi. Erosi, vaihtoi kaveri piirin "hienompaan" ja "rikkaampaan". Instgram hänellä täynnä kuvia hienoista lounaista ja viini illoista. Vaikka itse on köyhä mutta esittää somessa rikasta. Lapsistaan ei postaa juurikaan mitään enää paitsi jos pääsee niiden kautta itse jotenkin loistamaan.
Kaveri ei enää kerennyt nähdä minua koskaan ja lopetin sitten itse yhteyden pidon ja ajattelin että hän varmaan pyytää kun kerkeää nähdä. Noh hän otti yhteyttä kun tarvitsi lapsille hoitopaikkaa että pääsee omille menoilleen. Alussa suostuin aina mutta kun tajusin että olen vain lapsen vahti ja ei edes kahville voinut koskaan jäädä, aloin kieltäytymään.
Kerran pyysi käymään mutta silloin oli aikaraja, tunnissa olisi pitänyt keretä sinne siltä seisomalta kun soitti ja sitten lähteä kun hänellä oli muuta menoa. En kerennyt.
Nyt taas kysyi lapsen vahdiksi, olen vahtinut viimeksi keväällä ja kyselee silti jokakuukausi ainakin kerran.
Aloin miettimään että suostunko nyt, että näkisin edes lapsia. Niitä on ikävä ja toinen on kummilapsikin. Toisaalta en haluaisi suostua koska ärsyttää tämä tilanne.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi