Kummitytön 20v joululahjatoivelistalla on kosteusvoide kasvoille. Suositelkaa! Hyväkuntoinen iho mutta pintakuiva.
Kommentit (99)
Kuka ostaa 20vuotiaalle AIKUISELLE kummilapselleen joululahjan??? Viettääkö myös vielä synttärit ja nimpparitkin?
Vierailija kirjoitti:
Kuka ostaa 20vuotiaalle AIKUISELLE kummilapselleen joululahjan??? Viettääkö myös vielä synttärit ja nimpparitkin?
Sain 40-vuotiaaksi lahjan kummitädiltä jouluna. Toki annoin itsekin.
Oon 46-vuotias ja kummitätini muistaa minua edelleen, samoin minä 27-vuotiasta kummipoikaani.
Clinique Moisture Surge on hyvä, kevyt mutta silti kosteuttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei 20 vuotias ole nimennyt kosteusvoidettaan? Ihan arpapelilläkö se toimii?
Ei ikinä sitten Lumenea, silikonia ja hajusteita - ei, ei, ei.
Itsekin suosittelisin apteekkiin lahjakorttia. CeraVen tuotteita on omat nuoret käyttäneet - apteekista.
Varoittelet silikoneista ja samaan hengenvetoon mainitset sarjan jonka kaikissa kasvovoiteissa on silikonia.
Silikonissa sinällään ei ole kasvovoiteissa tai naamioissa mitään vikaa, ainesosa joka estää kosteuden haihtumista iholta.
Niin se silikoni tekee suojakerroksen iholle. Suojaa ihoa kaikelta, valitettavasti se suoja toimii myös toiseen suuntaan eli vastaavasti iho menee tukkoon eikä hengitä. Mulla tulee kipeitä ihonalaisia finnejä voiteista. Ennen kuin hylkäsin voiteet, päätin antaa mahdollisuuden yhdelle tuotteelle, jossa ei ollut silikonia ja tuoteseloste oli mieleeni. Se toimi, ei tukkinut huokosia, mutta harmikseni havaitsin sen suurentavan mun ihohuokosia ja tekevän niistä hieman tummansävyisiä. Siihen lopetin voiteiden käytön ja siirryin käyttämään ihonhoitoöljyjä. Olen tyytyväinen jojoba- ja arganöljyyn. Iho on erinomaisessa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin suosittelisin apteekkiin lahjakorttia. CeraVen tuotteita on omat nuoret käyttäneet - apteekista.
Varoittelet silikoneista ja samaan hengenvetoon mainitset sarjan jonka kaikissa kasvovoiteissa on silikonia.
Silikonissa sinällään ei ole kasvovoiteissa tai naamioissa mitään vikaa, ainesosa joka estää kosteuden haihtumista iholta.Niin se silikoni tekee suojakerroksen iholle. Suojaa ihoa kaikelta, valitettavasti se suoja toimii myös toiseen suuntaan eli vastaavasti iho menee tukkoon eikä hengitä. Mulla tulee kipeitä ihonalaisia finnejä voiteista. Ennen kuin hylkäsin voiteet, päätin antaa mahdollisuuden yhdelle tuotteelle, jossa ei ollut silikonia ja tuoteseloste oli mieleeni. Se toimi, ei tukkinut huokosia, mutta harmikseni havaitsin sen suurentavan mun ihohuokosia ja tekevän niistä hieman tummansävyisiä. Siihen lopetin voiteiden käytön ja siirryin käyttämään ihonhoitoöljyjä. Olen tyytyväinen jojoba- ja arganöljyyn. Iho on erinomaisessa kunnossa.
Mitä tarkoittaa ihon hengittäminen?
CeRave,amerikkalainen kosteusvoide jota saa apteekista, hintalaatusuhde erittäin hyvä, esim silmänympärysvoide noin 14 euroa, 400g kosteusvoiteen sinisen pumppupullon ostin kesällä. Tosi hyvänlaatuista. Apteekissa oli tänäänkin testereitä. Tää rasva tuli Suomeen vasta tänä vuonna, tosi suosittu Amerikassa.
Clinique moisture surge-geelivoide tai biotherm aquasource kuivalle iholle. Ei lahjaksi mitään lumenea tai pirkkaa :).
20 vuotiaan lahjalista? ... niin siis eikö kortti riitä?
Lumene Valo-sarja sopinut minulle hyvin samanlaiseen ihoon. Seerumi ensin alle.
Vierailija kirjoitti:
20 vuotiaan lahjalista? ... niin siis eikö kortti riitä?
Se ei varmaan kuulu sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vichy Aqualia apteekista.
Tämä, Aqualia Therma -sarja tai Vichy Idealia -sarjan voide
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö oikein joululahjaksi toivoa, eikö teillä muuten ole?
Mun lapset tykkää ostaa mulle lahjoja. Meil on semmonen tapa perheessä, että ostetaan aina sitä mitä toinen on toivonut. Jos ei ole varma, niin kysytään. Mä esimerkiksi usein toivon juurikin kosteusvoiteita, kahvia, öljyjä, ripsiväriä tms. mitä käytän paljon. On kiva saada jouluna jotain vähän fiinimpää ja laadukkaampaa kuin arkena. Ja ne tulee kans varmasti käytettyä.
Itse käytin tuon ikäisenä niveaa. Nyt käytän cliniqueta (35v). Minusta mossa tai vichy voisi olla hyviä merkkejä tuon ikäiselle joululahjaksi.
Tuo edellä mainittu Kielsin päivävoide on aivan ihana. Toinen sopiva voisi olla Body Shopin Vitamin E Moisture cream.
Miehen erite kasvoille ryöpsähtäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silikonissa sinällään ei ole kasvovoiteissa tai naamioissa mitään vikaa, ainesosa joka estää kosteuden haihtumista iholta.Mun oma herkkä, helposti tukkiutuva iho ei kestä silikoneja, saan nopeasti pientä röpelöä naamaan. Päänahkakaan ei kestä. Toki kuulun luultavasti vähemmistöön.
- nro 16 (20v)
Olisko sulla antaa vinkkiä silikonittomasta voiteesta? Mulla sama röpelöisyysongelma. Päänahka kestää paria shampoota, ei hoitoaineita :/
Avenella on joitain, mm. Tolerance Extreme Lotion. Luonnonkosmetiikkaa kannattaa myös kokeilla, etusivullani mainitsema Centifolia Neutral Moisturizer on tosi hyvä (saa Sokokselta).
Etsiminen on kieltämättä täyttä tuskaa.
- kyseinen
älytön lahjatoive.
Sopiva kosmetiikka löytyy kokeilemalla.
Anna lahjakortti.