Kummitytön 20v joululahjatoivelistalla on kosteusvoide kasvoille. Suositelkaa! Hyväkuntoinen iho mutta pintakuiva.
Kommentit (99)
Absolution La Crème de Santé -Tasapainottava Kasvovoide on parhain kasvovoide mitä olen koskaan kokeillut. Sain näytteen jokin aika sitten ja ihastuin täysin tähän. Tosin itselleni himpun liian kallis tuote/sarja, mutta heti kun voitan lotossa ( ;D ), niin tästä tulee luottokosmetiikkaani.
Joululahjaksi varmaan olisi hyvä valinta.
Toinen sarja mitä himoitsen on Beauty Garden ja tämän sarjan porkkanavoide https://www.houseoforganic.fi/collections/beauty-garden/products/beauty…; on hyväksi kehuttu.
Vierailija kirjoitti:
Tummelia käytän itse.
Sama täällä.
https://www.cremedelamer.co.uk/product/5834/12343/moisturisers/creme-de…
Tuota käytän. Säästökoko on vain 2400 dollaria.
Älä pliis osta mitään halpaa rihkamakosmetiikkaa.
Miksei 20 vuotias ole nimennyt kosteusvoidettaan? Ihan arpapelilläkö se toimii?
Ei ikinä sitten Lumenea, silikonia ja hajusteita - ei, ei, ei.
Itsekin suosittelisin apteekkiin lahjakorttia. CeraVen tuotteita on omat nuoret käyttäneet - apteekista.
meillä niin 24 v ja 14 v tytöt tykkää ihan perusvoiteesta humektan (apteekista)
Vierailija kirjoitti:
20vuotias kummilapsi? Meillä loppu konfirmaatioon kummius
Oon nelikymppinen ja mun lapseton kummitäti muistaa mua edelleen ja toisinpäin. Ai kauheeta, täytyypä lopettaa koska maailmassa on ihan liian vähän kyynisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin suosittelisin apteekkiin lahjakorttia. CeraVen tuotteita on omat nuoret käyttäneet - apteekista.
Varoittelet silikoneista ja samaan hengenvetoon mainitset sarjan jonka kaikissa kasvovoiteissa on silikonia.
Silikonissa sinällään ei ole kasvovoiteissa tai naamioissa mitään vikaa, ainesosa joka estää kosteuden haihtumista iholta.
CeraVe Hydrating Cream. Redditin Skincare Addiction -ryhmän kielellä "CeraVe in the tub", nykyään saa myös tuubissa. Todella monen suosikkivoide ympäri maailmaa. Katoaa iholle saman tien, voi käyttää vaikka meikin alla, ja kosteuttaa silti todella hyvin ja pitkäkestoisesti. Jos lahjan saaja saa helposti tukkeumia kasvoihin, niin sitten voi olla riskialtis (voi siltikin toki toimia). Yliopiston Apteekista ainakin löytyy.
Miks täällä alapeukutetaan? Niin kuin joku sanoi, apteekin voiteet ovat ihan samantyylisiä koostumukseltaan, kuin Sokoksen, Kicksin ym. myymät sarjat. Ja mikä vielä tylsiä ulkokuoreltaan, jos haluaa lahjaksi antaa nuorelle henkilölle.
Whamisan deep rich kasvovesi. Ei tarvitse sen kanssa voidetta ollenkaan. Kosteuttaa pintakuivaa ihoa paljon paremmin, kuin voiteet.
Vierailija kirjoitti:
20vuotias kummilapsi? Meillä loppu konfirmaatioon kummius
Meillä ei loppunut/lopu.
Vierailija kirjoitti:
Whamisan deep rich kasvovesi. Ei tarvitse sen kanssa voidetta ollenkaan. Kosteuttaa pintakuivaa ihoa paljon paremmin, kuin voiteet.
Voide pitää olla AINA, mikään vesi ei kosteuta tarpeeksi. Kasvosi saattavat näyttää nyt hyvältä, mutta vuosien päästä se kostautuu. Ihosi kimmoisuus heikkenee helpommin, kun ei ole saanut tarpeeksi kosteutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varoittelet silikoneista ja samaan hengenvetoon mainitset sarjan jonka kaikissa kasvovoiteissa on silikonia.
Silikonissa sinällään ei ole kasvovoiteissa tai naamioissa mitään vikaa, ainesosa joka estää kosteuden haihtumista iholta.
Mun oma herkkä, helposti tukkiutuva iho ei kestä silikoneja, saan nopeasti pientä röpelöä naamaan. Päänahkakaan ei kestä. Toki kuulun luultavasti vähemmistöön.
- nro 16 (20v)
Jos ostat naamioita niin ei mitään missä alkoholia/etanolia. Kuivattaa lisää. Mahdollisimman vähän rasvaa sisältävä voide, itsellä pintakuiva iho pysyi sellaisena kun käytin hyvin rasvapitoista voidetta. Nyt käytössä 0% rasvaa sisältävä geeli. Sitä ei valitettavasti valmisteta enää joten täytyy löytää uusi vastaava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silikonissa sinällään ei ole kasvovoiteissa tai naamioissa mitään vikaa, ainesosa joka estää kosteuden haihtumista iholta.Mun oma herkkä, helposti tukkiutuva iho ei kestä silikoneja, saan nopeasti pientä röpelöä naamaan. Päänahkakaan ei kestä. Toki kuulun luultavasti vähemmistöön.
- nro 16 (20v)
Olisko sulla antaa vinkkiä silikonittomasta voiteesta? Mulla sama röpelöisyysongelma. Päänahka kestää paria shampoota, ei hoitoaineita :/
Body Shopin E-vitamiini kasvovoide, tai Biothermin Aquasource kuivalle/herkälle iholle. Madaralla ja Korresilla on myös hyviä voiteita kuvailemasi kaltaiselle iholle.
Cliniquen moisture surge tai clarinsin re-boost kosteusvoide. Ja hyvä kosteuttava seerumi alle!
No voi harmi. Minä siirrän 20-vuotiaalle kummilapselle edelleen 50 euroa kuussa. Lopetan vasta, kun on saanut opinnot päätökseen.