Kummitytön 20v joululahjatoivelistalla on kosteusvoide kasvoille. Suositelkaa! Hyväkuntoinen iho mutta pintakuiva.
Kommentit (99)
Lumene, Vichy (apteekista), myös Avonilla on erittäin hyviä kasvovoiteita.
Osta voiteen sijaan ihonhoitoöljyä. Suosittelen arganöljyä.
Vichyn Aqualia Thermal Light tai ACO Moisturising Day Cream. Molemmat apteekista, jälkimmäinen hiukan edullisempi.
Oma 20-vuotias siskontytär pitää Vichyn ja Acon tuotteista. Eli apteekin tuotteita arvostaa.
Cliniquella on ihanan raikas kosteuttava Päivävoide. Väriltään vaal persikka, läpinäkyvässä kierrekorkillisessa purnukassa.
Vierailija kirjoitti:
Siis 20-vuotiaan joululahjalistalla? Mitä ihmettä?
Kyllä maailma on ihmeitä täynnä!
Haluan todellakin antaa kummilapselleni jouluhjan.
Oikeasti hän ei ole mitään listaa kirjoittanut mutta useaan otteeseen häneltä kysyttyäni sain selville, että hyvä kosteusvoide olisi ihana. Sen hän tulee saamaan jos vain löydän hyvän. Aikaa kaupoissa juoksenteluun ei ole. Mielummin annan konkreettisen lahjan kuin rahaa tai lahjakortin, jotka nekin hyviä jos ei muuta keksi.
Hyviä ehdotuksia siis kaivataan edelleen.
ap
ap
Vierailija kirjoitti:
Osta voiteen sijaan ihonhoitoöljyä. Suosittelen arganöljyä.
heh joo öljyä iholle,mä suosittelen rypsiöljyä! :D
Täältä vain lukemaan voiteen tuotesisältöjä ja asiakkaiden arvosteluita twistbe.fi/Päivävoiteet?_tr=10467
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis 20-vuotiaan joululahjalistalla? Mitä ihmettä?
Kyllä maailma on ihmeitä täynnä!
Haluan todellakin antaa kummilapselleni jouluhjan.
Oikeasti hän ei ole mitään listaa kirjoittanut mutta useaan otteeseen häneltä kysyttyäni sain selville, että hyvä kosteusvoide olisi ihana. Sen hän tulee saamaan jos vain löydän hyvän. Aikaa kaupoissa juoksenteluun ei ole. Mielummin annan konkreettisen lahjan kuin rahaa tai lahjakortin, jotka nekin hyviä jos ei muuta keksi.
Hyviä ehdotuksia siis kaivataan edelleen.
ap
ap
Ne apteekin voiteet on oikeasti hyviä. Myyjä osaa suositella sopivia tuotteita, kun kerrot mitä etsit.
Vierailija kirjoitti:
Cliniquella on ihanan raikas kosteuttava Päivävoide. Väriltään vaal persikka, läpinäkyvässä kierrekorkillisessa purnukassa.
Hei! Kiitos vinkistä! Tiedätkö riittääkö kosteuttamaan myös talvikuivaa ihoa?
Toki riippuu ihosta mutta monia tuotteita mainostetaan kosteuttavina ja omalla kohdallani tiedän, etteivät lupaukset todellakaan pidä paikkaansa. :)
Itse käytän Mossan tuotteita ja oon kokenut ne hyviksi.
t. 21v
Klairsin moisture rich cream on paras voide.
N30
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän Mossan tuotteita ja oon kokenut ne hyviksi.
t. 21v
Mossan tuotteita löytyy myös apteekista. Ap:na kyllä marssisin sinne suosiolla kysymään.
20vuotias kummilapsi? Meillä loppu konfirmaatioon kummius
La Roche-Posay Hydraphase UV Intense Riche kosteusvoide (apteekista) on ehdottomasti paras kosteusvoide pintakuivalle iholle. Hinta on muistaakseni vähän yli 20 euroa. Suosittelen:)
N23
Bentonin etanavoide tai Madaran pihlajavoide. Mulla kans pintakuiva ja herkkä iho ja noi tuotteet sopii hyvin. Testattu on Niveat ja Lorealit sun muut.
Cliniquen tuotteita myy luultavasti Kicks ja Sokos. Tuo persikkainen voide imeytyy hyvin iholle ja sitä voi laittaa vaikka yön ajaksi kunnon kerroksen ns naamioksi. Jos iholla on todella kuivia kohtia, niihin sopii paikallisesti Bepanthen tai vastaava.
Ajatteles, aikuisetkin toivovat joululahjoja!