Haluttomuus, ainako ero?
Kommentit (5)
Alkaako tuo haluttomuus vasta avioliitossa,.
Luulisi tuon nyt huomaavan ennen mitään liittoja.
Jos sairastut itse siihen kanssa, niin ei ole oikeastaan mitään syytä hoitaa...hehe...
Vakavasti puhuen, haluttomuus sinänsä ei ole sairaus, mutta se voi olla oire jostain, joka olisi "parannettavissa". Usein ei ja silloin on itse arvioitava, mitä tilanteen kanssa tekee. Itse olen päättänyt jäädä, muut asiat suhteessa painavat kuitenkin enemmän.
Onko suhde kunnossa? Kumpi on sinulle työläämpää: uuden vastingenitaalin etsiminen vai nykyisen suhteen korjaaminen?
En ehkä saisi sinkkuna tähän vastata mutta sanon silti, että kai tuo hieman riippuu siitäkin kuinka kauan haluttomuus kestää ja miten suhde toimii muutoin. - Näkeekö tai kokeeko toinen haluomuudessa (tai omassa halussaan) edes ongelmaa.
On kaiketi luonnollista haluta seksiä mutta on mielesäni tylsää odottaa, saati vaatia että 2. olisi siihen aina vähintään samanaikaisesti yhtähalukas ja valmis.
Haasteen edessä ollaan, jos halut ja toivee seksin suhteen menisivät jatkuvasti ristiin, eikä toinen halua tai ole valmis työstämään asiaa lainkaan.
- En minä itse ole, enkä ole ollut valmis ja aina halukas harrastamaan seksiä mutta ei yksikään parisuhteistani ole siihen kaatunut. - Ei myöskään siihen, että joku suhteen ulkopuolinen olisi antanu siihen aihetta tai syyn.
Minä erosin kun tuo oire uusi puolisolla kahden kuukauden sisään.
Nykyisellään mennyt hyvin jo 13 vuotta, terveen kanssa.