Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi soitti ja sanoi ettei tarvitse ostaa lapsille lahjoja, he ostavat kun heillä on varaa

Vierailija
28.11.2019 |

Mies kun on lomautettu ja minä työtön. En ole kiitollinen vaan raivoissani enkä tosiaan suostu, sillä tiedän että anoppi menisi sitten kailottamaan pitkin kyliä miten kelvoton miniä ja tossun alla oleva poika ostattivat heillä raukoilla kaiken. Tuollaista mustamaalausta ja totuuden vääristelyä se on ollut 12 vuotta, anoppi ei ikinä oppinut tykkäämään minusta.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä luottaisi että lapset saa ne toivelahjansa tuolla tavoin. Meillä ainakin käy niin että toiveita tentataan yksityiskohtaisesti ja paketissa on sitten joain ihan muuta.

Vierailija
2/31 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhh...ja nyt sä et voi ostaa omille lapsillesi lahjoja, koska anoppisi sanoi, ettei sun tarvitse? Teetkö muissakin asioissa kuten anoppisi haluaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prkl kiittämätön miniä! Mene töihin!

Vierailija
4/31 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öhh...ja nyt sä et voi ostaa omille lapsillesi lahjoja, koska anoppisi sanoi, ettei sun tarvitse? Teetkö muissakin asioissa kuten anoppisi haluaa?

Sanoinhan jo etten suostu, kyllä meillä sen verran rahaa on että saamme ostettua edes muutaman lahjan. Tämä oli taas anopin uusi yritys kävellä ylitseni.

Ap

Vierailija
5/31 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinhan jo etten suostu, kyllä meillä sen verran rahaa on että saamme ostettua edes muutaman lahjan. Tämä oli taas anopin uusi yritys kävellä ylitseni.

Ap

Anna anopin hölöttää omiaan ja itse teette kuten itse haluatte. 

Vierailija
6/31 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet outo ämmä. Tuskin sinua voi mitenkään miellyttää. Aina nariset jostain.

Vierailija
7/31 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ensimmäistä vuotta anoppi koetti saada meidät eroamaan ja tajuttuaan ettei onnistu, aloitti vähättelyn ja vääristelyn. Kun loukkasin selkäni toi meille pyytämättä ruokakasseja ja sitten selitti kaikille, ettei selkäni ole oikeasti kipeä ja tahdoin vain juoksuttaa vanhaa ( joo tosi vanha, 68 nyt ) ihmistä. Yritti aina ruveta siivoamaan ja valehteli etten ikinä siivoa vaan asunto on kuin läävä. Kun emme ostaneet jotain appiukon kaverin vanhaa  talonrämää ,minä olin hirveä pirttihirmu joka esti talokaupat vaikka ei mieskään halunnut pois kerrostalosta. Ja tilanne vain paheni kun lapset syntyi , tytärtäni väitti kolme vuotta kehitysvammaiseksi ja että minä vain kiistän totuuden,  nyt kun tyttö on reipas koululainen ei puhu enää tuollaisia mutta  poikani ei kuulemma ole mieheni lapsi ! Ai niin ja kun annoimme koiramme pois sen muututtua liian ylisuojelevaksi vauvaa kohtaan,  niin kuulemma eläinsuojelu haki sen ja nyt meillä on eläinpitokielto.

Herramunvarjele..

Ap

Vierailija
8/31 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikeeta kun ei tuu anopin/apen kanssa toimeen, tiedän tuon omasta kokemuksesta. Olen suorastaan kateellinen omille vanhemmilleni, heidän välit mun isovanhempiin on niin mahtavat.

Meillä meni myös anopin eläessä usein sukset ristiin. Jos anoppi näyttikin ulospäin hyväntahtoiselta, ja tarjoutui auttelemaan milloin missäkin, usein siitä avusta sitten maksettiinkin korkea hinta kun anoppi kulki mustamaalaamassa mua pitkin kyliä ja pitäjiä. Saattoi yhtäkkiä paukahtaa kylään ilmoittamatta ja tarjoutua vaikka laittamaan tiskit koneeseen tms. jos en lapsenhoidolta ollut sille päivälle vielä ehtinyt, sitten selosti suunapäänä kaikille jotka vaan jaksoi kuunnella kuinka törkyisessä huushollissa poikansa ja lapsenlapsensa joutuivat elämään. Juhliin kun leivoin, anoppi toi omat tarjottavat ja laittoi pöytään, mun tekemät jäi sitten vaan perheen kesken syötäviksi. Ja taas oli kylillä ihmettelyn aihetta, kun on niin laiska miniä että hänen piti sinne kakutkin viedä.

Pidä pääsi. Ei anopitkaan ikuisesti elä. Appiukon kanssa mullakin on nykyisin jo ihan sivistyneet välit.

Vierailija
9/31 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään anoppi on ihan oikeassa että kelvoton miniä, nytkin jo etukäteen olet päättänyt että ainoa syy miksi lapsille annetaan mukava joulu on se, että sinua pääsee haukkumaan. 

Vierailija
10/31 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti se puhuu joka tapauksessa, joten opettele olemaan välittämättä? Annat sen ostaa lahjoja ja ostat itse mitä oot suunnitellutkin. 

Vierailija
11/31 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi  omasta mielestään täydellinen  hirviöanoppi näemmä. Katselin itse moista otusta  vuoden verran ja päätin että pitäkööt peräkamarinpoikansa ja tonttinsa.

Vierailija
12/31 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaikeeta kun ei tuu anopin/apen kanssa toimeen, tiedän tuon omasta kokemuksesta. Olen suorastaan kateellinen omille vanhemmilleni, heidän välit mun isovanhempiin on niin mahtavat.

Meillä meni myös anopin eläessä usein sukset ristiin. Jos anoppi näyttikin ulospäin hyväntahtoiselta, ja tarjoutui auttelemaan milloin missäkin, usein siitä avusta sitten maksettiinkin korkea hinta kun anoppi kulki mustamaalaamassa mua pitkin kyliä ja pitäjiä. Saattoi yhtäkkiä paukahtaa kylään ilmoittamatta ja tarjoutua vaikka laittamaan tiskit koneeseen tms. jos en lapsenhoidolta ollut sille päivälle vielä ehtinyt, sitten selosti suunapäänä kaikille jotka vaan jaksoi kuunnella kuinka törkyisessä huushollissa poikansa ja lapsenlapsensa joutuivat elämään. Juhliin kun leivoin, anoppi toi omat tarjottavat ja laittoi pöytään, mun tekemät jäi sitten vaan perheen kesken syötäviksi. Ja taas oli kylillä ihmettelyn aihetta, kun on niin laiska miniä että hänen piti sinne kakutkin viedä.

Pidä pääsi. Ei anopitkaan ikuisesti elä. Appiukon kanssa mullakin on nykyisin jo ihan sivistyneet välit.

Minun äitini teki tuota samaa.

Paras oli se kun kerran pyysin ottamaan esikoisen yöksi kun kuopus joutui sairaalaan. Koko kaupunginosalle kailotettu miten hän aina, aina, aina joutuu hoitamaan meidän lapsia kun ollaan niin työorientoituneita.

Toisen kerran tuli meille kutsumatta notkumaan ja sössötti miten haluaa auttaa. Pyysin että silittäisi lasten juhlamekot. Taaaaaas sitten takanapäin itketty miten vanha ihminen oantu raatamaan kylmälle kivilattialle. Kaksi pientä mekonhelmaa ja lattialämmitys.

En jaksa tuollaista. Varsinkin kun itse passauttaa itseään koko ajan

13/31 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen mummo haluaisi ostaa koko aika kaikkea. Hän haluaa omaisuudestaan eroon ennenkuin kupsahtaa.

Vierailija
14/31 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Painu duuniin miniä, et tarvitse hävetä. Kyllä muakin tollanen luuseri miniä risoo. Sitten vielä häpyä raakkua täällä palstoilla, kuinka on ilkeä ANOPPI, kun haluaa edes lapsia ilahduttaa. Jotain rajas !

Vierailija
15/31 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vi""u että meni kylmät väreet ! Tuli ihan mieleen ex-anoppi joka

- Vaihtoi lupaa kysymättä asuntomme verhot.

- Siivosi aina kylään tullessaan ja  selosti kaikille että kun "Jari " ei osaa siivota ja "Minna" ei viitsi niin hänen täytyy.

- Tuli vara-avaimilla sisään ilmoittamatta miten sattui,  kerran jopa   kesken seksin jolloin alkoi mielenosoituksellisesti hakata makuuhuoneen seinää keittiön puolelta . Emme tajunneet mistä se ääni tuli ,kunnes kävelin alasti keittiöön ja anoppi istui siellä.

Mies oli niin tossukka  ettei kyennyt kieltämään äitiään . Päätin että minä lähden. 

Vierailija
16/31 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Painu duuniin miniä, et tarvitse hävetä. Kyllä muakin tollanen luuseri miniä risoo. Sitten vielä häpyä raakkua täällä palstoilla, kuinka on ilkeä ANOPPI, kun haluaa edes lapsia ilahduttaa. Jotain rajas !

Taisi ap:n anoppi löytyä ketjuun :D

Vierailija
17/31 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottavasti näyttää mun anopin käsialalta. Ei sille kyllä kännykkää arkkuun mukaan laitettu. Taitaa olla jotensakin universaali kieli tuo HirviöAnoppi?

Vierailija
18/31 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi ap:n anoppi löytyä ketjuun :D

Kyllä, näin kävi. On se kumma kun on niin saamaton miniä. Paskan keskellä velliä lapsilleen keittää. Hyvä kun sen edes osaa. Rahat menee tupakkaan ja alkoon, töitä ei vaan löydy. En kyllä minäkään tuota palkkais. Täällä se jaksaa päivät pitkät luuhata ja valittaa. Ei saa lapsille mitään joulua laitettua itse. Vähän kun yrittää auttaa, niin haukut saa aina.

Vierailija
19/31 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottavasti näyttää mun anopin käsialalta. Ei sille kyllä kännykkää arkkuun mukaan laitettu. Taitaa olla jotensakin universaali kieli tuo HirviöAnoppi?

Se on kuule Hirviö miniä, joka sinäkin olet.

Vierailija
20/31 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo anoppi itsekin enkä IKINÄ voisi tehdä miniälleni noin, emme ole ylimmät ystävät mutta tulemme juttuun. Tarjoan apua mutten tyrkytä . Minulla oli aikoinaan semmoinen hirviöanoppi, etten ikinä voisi muuttua samanlaiseksi!  Anoppi on ollut kuollut jo 20 vuotta mutta vieläkin puistattaa!

Ensinnäkin anoppi ei päässyt yli miehen exästä joka oli ollut  vallan missi, siis osallistunut missikilpailuun. Minä olin kuulemma peikon näköinen ja tyhmä. Huonossa ammatissakin olin, kaupan kassa. Esikoiseni synnytyä anoppi koetti omia vauvan ja jos olin vaihtanut vaipan vaihtoi sen uudelleen koska olin kuulemma laittanut sen huonosti, näki vauvalla ties mitä ihottumia ja haukkui kun en käyttänyt lääkärissä. Nimenkin koetti päättää ylitsemme, ei ikinä päässyt eroon siitä ettei kastettu pojasta Mattia ja ratkaisuna kutsui poikaa Matiksi kunnes poika kasvoi ja alkoi moittia mummoaan että enhän minä mikään Matti ole !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi