Tori.fi - Mikä ärsyttää?
Jaa hampaan väliin jäänyt kokemuksesi tai kerro, mikä yleensä ärsyttää toria selaillessa!
Minua ärsyttää "Annetaan" -tyypin ilmoitukset, joissa kuitenkin pyydetään maksua kahvipakettina.
Kommentit (31)
Varasin isokokoisen peilin ja lainasin sitä varten auton. Kun menin kaatosateessa laina-autolla hakemaan peiliä, niin myyjä oli kyllä paikalla, mutta peiliä ei ollut. Myyjä oli unohtanut, että oli jo myynyt sen isokokoisen peilin?!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut pelkkiä hyviä kauppoja.
Jos joku antaa sulle ilmaiseksi vaikka sängyn tai tiskikoneen, etkö voi vielä kahvipakettia ihan kiitoksena? Se nyt ei ole kuin kaksi euroa. Tulee molemmille hyvä mieli.
Laita mielummin hinnaksi vaikka 5€. En mä jaksa sun puolesta kaupassa käydä.
Se, että tarjotaan maksuna seksiä.
Tinkijät. Myyn halpoja tavaroita, mutta silti pitää yrittää se pari euroa tinkiä. Ignooraan sellaiset enkä edes vastaa.
Naiset ja ulkomaalaiset, joilla on kymmenen kysymystä pari kympin tuotteesta ja sitten lopulta eivät haluakaan tehdä kauppoja.
Toinen ärsyttävyys ovat ihmiset jotka sopivat kaupat, mutta alkavatkinsitten paikan päällä vielä tinkiä.
Uppaajat eli myyjät jotka julkaisevat saman ilmoituksen uutena parin päivän välein. Eli uusimmissa pyörivät samat tavarat.
Jos kauppoja ei synny kohtuullisessa ajassa, kannattaa tarkistaa hinta ja julkaista sitten uusiksi. Eräässä täysin ylihintaisessa jo viikkoja upatussa ilmoituksessa lukee "en varaile, nopein hakija saa". Ei oo vissiin ollu jonoksi asti nopeita hakijoita, heeh.
En uskaltaisi harrastaa mitään kauppoja palveluissa, joista ei näe myyjän/ostajan rehellisyyttä millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut pelkkiä hyviä kauppoja.
Jos joku antaa sulle ilmaiseksi vaikka sängyn tai tiskikoneen, etkö voi vielä kahvipakettia ihan kiitoksena? Se nyt ei ole kuin kaksi euroa. Tulee molemmille hyvä mieli.
Niin sitä halvinta x-tran kuraa, seuraavaksi varmaan lahjoittaa sen kahvipaketin ja vaatii maksuksi kunnon kahvia :D
Joku kyseli varmaan viisi kertaa yhdestä hupparista kuvia päivän valossa ja minun päälläni(?) wtf se on ihan saman värinen silloin ja ei mahdu minun päälleni kun on liian pieni.
Ihmetyttää nää varausjutut, mun ei ole tarvinnut kertaakaan varata kenellekään mitään. Joko on sovittu kaupat tai sitten ei.
Tämä. Riitelee hieman torin ajatusta vastaan käytetyn tavaran myyntipaikkana.
Samoin huutonetillä ja kirpputoreilla usein monta pöytää joissa joku myy uutta kiinakrääsää.