Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi - Mikä ärsyttää?

Vierailija
28.11.2019 |

Jaa hampaan väliin jäänyt kokemuksesi tai kerro, mikä yleensä ärsyttää toria selaillessa!

Minua ärsyttää "Annetaan" -tyypin ilmoitukset, joissa kuitenkin pyydetään maksua kahvipakettina.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Se kun firmat kauppaavat tuotteitaan täydellä hinnalla siellä. Hankkisi omat nettisivut.

Tämä. Riitelee hieman torin ajatusta vastaan käytetyn tavaran myyntipaikkana.

Samoin huutonetillä ja kirpputoreilla usein monta pöytää joissa joku myy uutta kiinakrääsää.

Vierailija
22/31 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin isokokoisen peilin ja lainasin sitä varten auton. Kun menin kaatosateessa laina-autolla hakemaan peiliä, niin myyjä oli kyllä paikalla, mutta peiliä ei ollut. Myyjä oli unohtanut, että oli jo myynyt sen isokokoisen peilin?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut pelkkiä hyviä kauppoja.

Jos joku antaa sulle ilmaiseksi vaikka sängyn tai tiskikoneen, etkö voi vielä kahvipakettia ihan kiitoksena? Se nyt ei ole kuin kaksi euroa. Tulee molemmille hyvä mieli.

Laita mielummin hinnaksi vaikka 5€. En mä jaksa sun puolesta kaupassa käydä.

Vierailija
24/31 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tarjotaan maksuna seksiä.

Vierailija
25/31 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinkijät. Myyn halpoja tavaroita, mutta silti pitää yrittää se pari euroa tinkiä. Ignooraan sellaiset enkä edes vastaa.

Vierailija
26/31 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja ulkomaalaiset, joilla on kymmenen kysymystä pari kympin tuotteesta ja sitten lopulta eivät haluakaan tehdä kauppoja.

Toinen ärsyttävyys ovat ihmiset jotka sopivat kaupat, mutta alkavatkinsitten paikan päällä vielä tinkiä.

Vierailija
27/31 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppaajat eli myyjät jotka julkaisevat saman ilmoituksen uutena parin päivän välein. Eli uusimmissa pyörivät samat tavarat.

Jos kauppoja ei synny kohtuullisessa ajassa, kannattaa tarkistaa hinta ja julkaista sitten uusiksi. Eräässä täysin ylihintaisessa jo viikkoja upatussa ilmoituksessa lukee "en varaile, nopein hakija saa". Ei oo vissiin ollu jonoksi asti nopeita hakijoita, heeh.

Vierailija
28/31 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi harrastaa mitään kauppoja palveluissa, joista ei näe myyjän/ostajan rehellisyyttä millään lailla.

Vierailija
29/31 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut pelkkiä hyviä kauppoja.

Jos joku antaa sulle ilmaiseksi vaikka sängyn tai tiskikoneen, etkö voi vielä kahvipakettia ihan kiitoksena? Se nyt ei ole kuin kaksi euroa. Tulee molemmille hyvä mieli.

Niin sitä halvinta x-tran kuraa, seuraavaksi varmaan lahjoittaa sen kahvipaketin ja vaatii maksuksi kunnon kahvia :D

Vierailija
30/31 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli varmaan viisi kertaa yhdestä hupparista kuvia päivän valossa ja minun päälläni(?) wtf se on ihan saman värinen silloin ja ei mahdu minun päälleni kun on liian pieni.

Vierailija
31/31 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää nää varausjutut, mun ei ole tarvinnut kertaakaan varata kenellekään mitään. Joko on sovittu kaupat tai sitten ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi