Miksi niin monet ihmiset elää väärin?
En tajua että miksi niin monet ihmiset elää väärin? Roikkuu huonossa suhteessa, käy huonossa työssä joka rajoittaa vapaa-aikaa, hommaa lapsia jotka vaan vie rahat. Mitä siitä hyötyy? Itse teen pimeetä etätyötä ja lisäksi nostan tukia petollisesti. Rahaa on oikein mukavasti enkä roiku huonossa suhteessa kun seksikumppaneita on tässä 22-vuotiaana ollut sellaiset 150-200 (sekä miehiä että naisia). Lisäksi käyn yökerhoissa ja baareissa 3-5 kertaa viikossa. Kaikenkaikkiaan siis omaa aikaa on, rahaa on, uusia seksikumppaneita tulee vähän väliä ja tämä on ihanaa. Miksi eivät siis kaikki muutkin elä samalla tavalla? En ymmärrä.
Kommentit (49)
Luuletko ettei niillä rantojen miehillä siellä yömajassa ole koskaan ollut asuntoa ja rahaa? Voit käydä kysymässä heiltä, mitä sille unelmalle tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ettei niillä rantojen miehillä siellä yömajassa ole koskaan ollut asuntoa ja rahaa? Voit käydä kysymässä heiltä, mitä sille unelmalle tapahtui.
ne ihmiset on täysin omaa tyhmyyttään itsensä tuohon tilanteeseen ajanu. köyhyys on aina omaa syytä. kyllä asunnon saa jos rahaa on ja rahaa saa töistä tai muista eri lähteistä.... vaan mielikuvitus on rajana ja niitä töitä saa AINA.. minäkin sain
Kun kukaan ei huoli elämänkumppaniksi täytyy tyytyä jatkuvasti yhdenyön suhteisiin. Pitemmän päälle rankkaa. Tulevaisuus tulee olemaan surullinen tässä tapauksessa.
Voi että, minäkin muistan miettineeni 15 vuotiaana mikseivät kaikki vaan ryyppää ja biletä aamusta iltaan, mikä muu muka voisi olla niin merkityksellistä :,D
Vierailija kirjoitti:
Kun kukaan ei huoli elämänkumppaniksi täytyy tyytyä jatkuvasti yhdenyön suhteisiin. Pitemmän päälle rankkaa. Tulevaisuus tulee olemaan surullinen tässä tapauksessa.
Ja millä tavalla surullinen? En mä kaipaa mitään vitun parisuhdetta... Mitä siitä hyötyy? Saanko parempaa palkkaa? Alennuksia?
Tämä kuulostaa viimeiseltä hätähuudolta: et kyl tää oikeesti on kivaa! Onhan! Pitää jo vakuutella itselleen - ja mikä hassuinta - Vauvapalstalle, että kivaa on. Kertoo vain, että tyyppi on itsekin huomannut elämänsä onttouden. Ei työyhteisöä, ei merkittäviä läheisiä ihmissuhteita ja se alkokin maistuu liikaa ja huumeet vie äkkiä pohjalle.
Voi luoja jos oot tosissasi.. Mulla on sun ikäinen tytär, joka onneksi on kyllä ihan toista maata.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja jos oot tosissasi.. Mulla on sun ikäinen tytär, joka onneksi on kyllä ihan toista maata.
No millasta maata hän sitten mahtaa olla? Joku seksitöntä elämää viettävä lammas?
Ja kerrot asiasta perhepalstalla koska .....olet Provo, huono sellainen. Kirjoitat kuten nainen, taidat olla ylläpitäjä.