Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monet ihmiset elää väärin?

Vapaasti kasvatettu
27.11.2019 |

En tajua että miksi niin monet ihmiset elää väärin? Roikkuu huonossa suhteessa, käy huonossa työssä joka rajoittaa vapaa-aikaa, hommaa lapsia jotka vaan vie rahat. Mitä siitä hyötyy? Itse teen pimeetä etätyötä ja lisäksi nostan tukia petollisesti. Rahaa on oikein mukavasti enkä roiku huonossa suhteessa kun seksikumppaneita on tässä 22-vuotiaana ollut sellaiset 150-200 (sekä miehiä että naisia). Lisäksi käyn yökerhoissa ja baareissa 3-5 kertaa viikossa. Kaikenkaikkiaan siis omaa aikaa on, rahaa on, uusia seksikumppaneita tulee vähän väliä ja tämä on ihanaa. Miksi eivät siis kaikki muutkin elä samalla tavalla? En ymmärrä.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas kuvaamasi elämäntyyli ei houkuta ollenkaan. Miksi luulet että se olisi oikea tapa elää?

Vierailija
22/49 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah ihana nuoruus... Jonkin aikaa sitä jaksaa ja sitten huomaa sen tyhjyyden. Sitten on aika rakentaa elämästä jotain muuta. Nauti vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah ihana nuoruus... Jonkin aikaa sitä jaksaa ja sitten huomaa sen tyhjyyden. Sitten on aika rakentaa elämästä jotain muuta. Nauti vielä.

Minkä tyhjyyden? Mun elämäni oikein oikein seksin, viinan ja huumeiden täytteistä ja se on ihanaa. Rahaaki on enkä näe elämässäni mitään ongelmaa. Miksi pitäisi siis muuttaa jotain ja jos pitää niin mitä ja miksi? 

Vierailija
24/49 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko, että sulla on samalla lailla rahaa 5-kymppisrnä? 7-kymppisenä? Että voit vielä silloinkin elää juuri sellaista elämää kuin haluat.

Mulle olisi kauhistus hakea seksiä esim keltaisesta ruususta. Tykkään kinkystä seksistä, mutta olen samalla turvallisuushakuinen. Mun pitää voida luottaa seksikumppaniini.

Vierailija
25/49 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotko, että sulla on samalla lailla rahaa 5-kymppisrnä? 7-kymppisenä? Että voit vielä silloinkin elää juuri sellaista elämää kuin haluat.

Mulle olisi kauhistus hakea seksiä esim keltaisesta ruususta. Tykkään kinkystä seksistä, mutta olen samalla turvallisuushakuinen. Mun pitää voida luottaa seksikumppaniini.

Miks ei olis? Miks mun elämä ois yhtään sen kalliimpaa 50-vuotiaana kuin nytkään? 

Vierailija
26/49 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, jos joku oikeasti eläisi noin 😆

Vierailija
27/49 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki eläisi kuten ap:n haaveissa, mistä ne tukirahat tulisivat?

Vierailija
28/49 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa menoa porvoossa

Vierailija
29/49 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma ja tissini ovat aa-kuppia. Siksi. Ei miehet musta kiinnostu.

Vierailija
30/49 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeät etätyöt = puhelin- ja webcam seksi

Vierailija
31/49 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko aloittaja elää lopun elämääsi noin?

Kyllä haluan. Mulla on ollu paljon enemmän seksikumppaneita ku suurimmalla osalla mun ikäsistä miehistä sekä raha ei ole ongelma. Lisäksi mun elämä on hyvin vapaata ja huoletonta. Mun elämä on oikeestaan todella mukavaa ja nautin tästä että voin tehdä mitä haluan. Miksi mun pitäisi sitä muuttaa?

Seksi useiden henkilöiden kanssa on suurin saavutuksesi?

Vierailija
32/49 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kolmekymppisenä elämäntyylisi näkyy naamassasi, kropassasi ja terveydessäsi niin, että olet pelkkä nisti toinen jalka haudassa ja toinen katuojassa. Vanha sössöttävä narkkari, joka on epätoivoisesti sutinut hiukset trendikkäälle pompulalle ja heittänyt päälle coolin ( kusen hajuisen) pikkutakin. Katkokävelee pitkin metroaseman seiniä, ja kuvittelee latelevansa suuria elämän viisauksia. Harmi vaan, että puheesta on kadonnut punainen lanka, ja kaveritkin sammuvat kesken lauseen.

Vierailija
33/49 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimeät etätyöt = puhelin- ja webcam seksi

Chat operaattorin hommaa teen. Onhan sekin eroottis sävytteistä mutta tienaan siitä helposti noin 2-3k kuussa ja pimeenä. Siihen vielä petollisesti nostetut tuet päälle niin ai että. 

Vierailija
34/49 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo kolmekymppisenä elämäntyylisi näkyy naamassasi, kropassasi ja terveydessäsi niin, että olet pelkkä nisti toinen jalka haudassa ja toinen katuojassa. Vanha sössöttävä narkkari, joka on epätoivoisesti sutinut hiukset trendikkäälle pompulalle ja heittänyt päälle coolin ( kusen hajuisen) pikkutakin. Katkokävelee pitkin metroaseman seiniä, ja kuvittelee latelevansa suuria elämän viisauksia. Harmi vaan, että puheesta on kadonnut punainen lanka, ja kaveritkin sammuvat kesken lauseen.

Mitäköhän väliä? Seksiä oon saanu ja tulen saamaan niin paljon kuin haluan. Ja rahaakin saan työskentelemällä omalta tietokoneelta kotoa. Että kyllä mä aion 30-vuotiaanakin elää ihan samalla tavalla. 

Vierailija
35/49 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lähinnä painajaiselta.

Vierailija
36/49 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa lähinnä painajaiselta.

Miten niin? Mikä tossa on niin kamalaa? Seksi on ihanaa. Samoin kännissä on kiva olla ja huumeista saa aina välillä kivoja oloja. Valittamista? 

Vierailija
37/49 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen määrittelee, millaista elämää meidän kaikkien tulisi elää, ja millä oikeudella ? Me ihmiset olemme erilaisia, eri maailmankatsomuksineen, elämänarvoineen ym. Kukin taplaa tyylillään, itse kuitenkin vastaamme sekä teoistamme, että tekojemme seurauksista, kun edestämme löydämme, mitä olemme taaksemme jättäneet.

Vierailija
38/49 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

” seksi” jota saat, tuskin on kovin hyvää, mutta mitä sen väliä, kun et tule koskaan tietämään paremmasta. Muista, että hietsun yömajaan kannattaa sitten mennä ajoissa jonottamaan, että saa paikan. Teitä vapaata ja ihanaa elämää eläviä on sielä tungokseen asti, ja jostain syystä eivät vaikuta kovin onnellisilta.

Vierailija
39/49 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just huumehöyryisen nistin fantasialta tämä provo kuulostaakin :D

Vierailija
40/49 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

” seksi” jota saat, tuskin on kovin hyvää, mutta mitä sen väliä, kun et tule koskaan tietämään paremmasta. Muista, että hietsun yömajaan kannattaa sitten mennä ajoissa jonottamaan, että saa paikan. Teitä vapaata ja ihanaa elämää eläviä on sielä tungokseen asti, ja jostain syystä eivät vaikuta kovin onnellisilta.

No en tiedä mikä on sinun määritelmä hyvälle seksille mutta omasta mielestäni saan tuntemattomien ihmisten kanssa oikein hyvää seksiä ja sekin itsessään kiihottaa mua että kumppani on täysin tuntematon ja ventovieras. Ja lisäksi mulla on varaa maksaa vuokraa ja mulla on sen verran hyvät kontaktit ettei mun tarvitse missään yömajassa yöpyä. Ja minä olen täysin tyytyväinen elämääni eikä multa puutu mitään. Jos puuttuu niin hankin sen tavalla tai toisella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme