Kirjoitin tänne muutama päivä sitten ja kyselin lääkäriä,
oli kyse luomen poistosta. Sain padvastaukset, ja lääkäri olikin laittanut viidestä luimesta vain yhden eteenpäin. Se oli kunnossa. Keneltä voisi kysyä neuvoa, kun mietityttää, että onko asia kunnossa niiden muiden osalta? Onko jotain tutkimuksia mahdollista tehdä niihin poistokohtiin?
Kommentit (190)
Menen nyt ihotautilääkärille. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko neuvoja?
Joo: mene lääkärille. Ei muuta neuvoa voi netin kautta tuntemattomalle antaa.
Oisko joku pollalääkäri mitään?
Nyt ap suihkuun ja nukkumaan, aamulla töihin. Muuta neuvoa ei tule.
Mikä on oikea käytäntö näissä asioissa ja yleislääkärin tekemänä?
Kysyin vielä tk:sta asiaa. He laittavat kaikki poistetut luomet eteenpäin. Tämä minun oli yksityisellä ja tämä lääkäri siellä sanoi, että ei tk:ssa niitä sen ihmeemmin laiteta eteenpäin. Mikä tässä on käytäntö? Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysyin vielä tk:sta asiaa. He laittavat kaikki poistetut luomet eteenpäin. Tämä minun oli yksityisellä ja tämä lääkäri siellä sanoi, että ei tk:ssa niitä sen ihmeemmin laiteta eteenpäin. Mikä tässä on käytäntö? Ap
Mikä vastaus sinulle käy.
Ei mikään.
Lopeta jo!
Joo, mutta tuossa on niin iso ristiriita, yksi sanoo, että kaikki lähetetään eteenpäin ja yksi, että ei lähetetä.
Mulla on oikea paniikki ja muut pitää hulluna mua.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta tuossa on niin iso ristiriita, yksi sanoo, että kaikki lähetetään eteenpäin ja yksi, että ei lähetetä.
Si7nä on iso ristiriita, että tätä jokapuolelta kysyy.
Kyse on menneestä asiasta, ei auta mitään sitä jankata. Se ei siitä muuksi muutu! Sitä ei kannata vatvoa.
Tärkeä asia on miettiä mitä tässä nyt pelkää. Syöpää? Miksi? Mikä sen pelon saisi poistettua?
Onhan sekin jo erikoista, että käy yksityislääkärillä poistamassa järjettömän määrän luomia. Miksi? Koska pelkää syöpää. Turhaan. Mitä se maksoi?
Ja jos joskus sen syövän saisi. Mikä siinä pelottaa. Vrt että elää koko elämänsä peläten.
Turkituta ekaks pääsi.