Kirjoitin tänne muutama päivä sitten ja kyselin lääkäriä,
oli kyse luomen poistosta. Sain padvastaukset, ja lääkäri olikin laittanut viidestä luimesta vain yhden eteenpäin. Se oli kunnossa. Keneltä voisi kysyä neuvoa, kun mietityttää, että onko asia kunnossa niiden muiden osalta? Onko jotain tutkimuksia mahdollista tehdä niihin poistokohtiin?
Kommentit (190)
Minulta poistettiin työterveydessä (yksityinen lääkäriasema) kaksi luomea koska sellaisissa paikoissa että rintsikat hankaa ja välillä onnistuin repimään ne.
Yleislääkäri katsoi luomet ennen poistoa ja totesi ettei ole tarvetta lähettää tutkittavaksi.
Sellaisella reijittäjällä nappas pois.
Luottaisin kyllä lääkärin arvioon enkä murehtisi turhaan. Ja kyllä, olen sairaudenpelkoinen minäkin.
Luulen, että asiat ovat kunnossa.
Pystyykö ihotautilääkäri näin jälkikäteen arvioimaan tilannetta?
Luultavasti parhaan lausunnon voi antaa lääkäri joka nämä poisti.
Mä en jaksa käsittää, että täällä vähän väliä huudellaan lääkäreitä apuun. Yrittääkö nämä tyypit säästää lääkäripalkkioissa vai mikä on homman nimi. Annatteko te itse ilmaista neuvontaa jollain random palstalla oman alanne asioista.
Menkää lääkäriin ja maksakaa laskunne. Saatte oikeat vastaukset saman tien.
Inka mahdollista luottaa tämän lääkärin toimintaan?
Mietin, että jos tätä lähtee jollekin muulle vielä puhumaan, niin mitä tässä voi vaikka nyt ihotautilääkäri tehdä. Kun ne luomet on poistettu ja eihän niitä enää näe.
Oletko se teinipoika, joka taannoin jankkasi täällä eri sairausmahdollisuulsista?
Oikea osoite on psykiatri.
Tämä asua oikeasti mietityttää. Odotanko lääkärin puhelua vai mitä teen? Ja kun jo olen saanut sen padvastauksen, hain sen itse labrasta, niin mitä puhun lääkärin kanssa. Se vastaus oli kunnossa. Kysynkö vain häneltä, että miten niiden muiden luomien kanssa, oliko ne kunnossa kun niitä ei lähetetty tutkittavaksi?
Ja, sekin, että mistä voi luottaa, että jos hän sanoo niiden olleen kunnossa silmämääräisesti. Auttaako tähän jos otan hänen lausunnon mukaan ja menenihotautilääkärille?
Kerta kaikkiaan väärät lääkärit nyt asiaa hoitamassa.
Psykiatri eli päälääkäri tässä on se oikea osoite.
Tuon lajin hulluus on terveydelle todella vaarallista. Sairastutat itsesi ennen pitkää johonkin, jolle kukaan ei voi mitään, koska oma autoimmuunijärjestelmäsi alkaa toimia itseään vastaan.
Hän soittaa sen padvastauksen.