Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, joka antoi minulle itse pakit, tekee tätä

Vierailija
27.11.2019 |

Tapasin miehen pari vuotta sitten Tinderissä. Voisi sanoa, että lievää kiinnostusta oli ehkä molemmin puolin, mutta ei kuitenkaan mitään koviin jykevää. Tapailimme hetken, ajauduimme järkyttävään riitaan ja mies lähetti minulle viestin, ettei meidän kannata jatkaa hengailua. Eikä siinä mitään, en minäkään halunnut.

Mennäppä pari vuotta ja ollappa taas Tinderhalvetin ensimmäisellä tasolla. Kukapa muu siellä vastaan tulee, kuin tämä sama dude. Kokeilen narsistisuuttani, että syökö tämä kala uudelleen. Söihän se.

Olemme nyt päättäneet jatkaa kaveripohjalta, koska edelleenkään sitä kipinää ei parisuhteeseen asti ole, mutta meillä on hauskaa yhdessä. Samantyyppiset jutut ja olemme molemmat ikuisesti tuomittuja Tinderiin. (#sitoutumiskammo)

Nyt olen pistänyt merkille, että mies jatkuvasti mainostaa naisilla, jotka hän on "saanut" Tinderissä. Paino "", koska hänhän ei tosiaan ole heitä saanut edes treffeille. Muistelen, että hän teki tätä jo viimeksi. Itse en puhu hänelle miehistäni, koska mielestäni miesten kanssa ei ole näistä asioista luontevaa puhua. Parisuhteesta yleisellä tasolla kyllä, mutta ei mistään yksittäisistä tyypeistä.

Mitä mies tällä tarkoittaa? Yrittääkö hän pahoittaa mieleni vai mitä? En tällä kertaa jaksa enää pahastua, koska en tosiaan ole kiinnostunut, mutta viime kerralla se tuntui aika ikävältä. Mikä tuollaisen taustalla on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se negaa,

Vierailija
2/6 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kiinnostunut ja silti haaskaat aikaasi ja ajatuksiasi tuohon. Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi käytät aikaasi tuon tyypin miettimiseen.

Vierailija
4/6 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän nyt siksi, koska en tiedä, onko tämä jokin juttu, mitä miehet vain tekee tajuamattaan vai yrittääkö se jotain. Haluaisin pysyä kavereina tyypin kanssa, mutta jos tämä ei mene ohi niin sitten en varmaan jaksa.

Vierailija
5/6 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä otti itsetunnon päälle riita.

Vierailija
6/6 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan sä ihan hemmetin kiinnostunut kun tästä pitää tänne asti kirjoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi