Sanokaa että mun on ok käyttää yli 500€ yhden seinän tapetointiin
Minkä hiton takia kaikki ihana pitää olla niin kallista. Ei toi oikeasti ole edes vaihtoehto😭
Kommentit (34)
Hieno tapetti! Ei 500€ ihan hirveästi ole sisustaessa. Kannattaa ostaa semmoista mistä oikeasti pitää, vaikka siihen pitäisikin säästää. Mua ottaa päähän, että tuhlasin paljon rahaa ikean huonekaluihin nuorena ja köyhänä. Nyt olen hiljalleen ostanut tilalle mieluista, mutta harmittaa, että käytin rahaa väliaikaisratkaisuihin.
Ei ole minun makuuni, mutta osta toki. Onhan se näyttävä.
Jos sitä oikeasti rakastat niin anna mennä vaan!
Jos et niin tee itse jos olet lahjakas
Vierailija kirjoitti:
Jos sitä oikeasti rakastat niin anna mennä vaan!
Jos et niin tee itse jos olet lahjakas
Ai kun osaisikin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näytäs se tapetti? :)
https://www.wallpaperdirect.com/products/coordonne/edo/151203
Oon katsonut samaa!
Sopiiko sun koti/sisustus tuohon? Näyttää hyvin erilaiselta period-huoneessa kuin viiskytluvun kerrostalossa Ikean huonekaluja vasten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näytäs se tapetti? :)
https://www.wallpaperdirect.com/products/coordonne/edo/151203
Ihana. Osta vaan
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko sun koti/sisustus tuohon? Näyttää hyvin erilaiselta period-huoneessa kuin viiskytluvun kerrostalossa Ikean huonekaluja vasten.
Mielestäni sopii.
Tottakai on, omia rahojasihan käytät. Ostat sitten tapettia tai vaikka suklaata 500€:llä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on, omia rahojasihan käytät. Ostat sitten tapettia tai vaikka suklaata 500€:llä.
Mä olen hirveän nuuka tällaisissa ”turhissa” asioissa. Aina mietin miten paljon hyödyllisemmin voisin rahan käyttää kuin esim tässä tapauksessa tapettiin, kun talossa olisi muitakin ehkä tähdellisempiäkin rahareikiä. Ja kun en tuota varsinaisesti edes tarvitse, vanha tapetti on ehjä ja ihan kiva. Mutta joskus kai pitäisi hemmotella itseään ja ostaa jotain superkaunista ainaisen superkäytännöllisen ja järkevän sijaan 😄
Osta ihmeessä, tuo on hieno!!! Nimim. Pari kuukautta sitten internet-kaupasta tapetin 600 eurolla ostanut...
Vierailija kirjoitti:
Osta ihmeessä, tuo on hieno!!! Nimim. Pari kuukautta sitten internet-kaupasta tapetin 600 eurolla ostanut...
Millaisen ostit?
Todella typerä tapa käyttää tuollainen summa, mutta omatpa on rahasi.