Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miestä oikeasti kiinnostaa hän tekee aloitteen itse?

Vierailija
27.11.2019 |

Pitääkö paikkansa?

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee jos uskaltaa, ei tee jos ei.

Vierailija
2/94 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen miehen tilanne voi olla ihan sama kuin naisen ja sen ajatukset voi olla samat kuin naisen. Ja kumpikaan ei tee aloitetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, kiinnostavimmat naiset ovat jatkuvassa pyörityksessä ja niillä panettavat itseään jatkuvasti erilaisilla tyypeillä. Mikäli jonkinlaista selvää lähestymissignaalia ei tule niin enpä viitsi toisen egoa enempää nostattaa.

Vierailija
4/94 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee jos uskaltaa, ei tee jos ei.

Mitä tapahtui miesten kuuluisalle metsästysvietille?

5/94 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa on hyvä ja testaa :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
6/94 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Healainen tyyyli: käykkö täällä usein. Saanko numeron.

Vierailija
7/94 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, kiinnostavimmat naiset ovat jatkuvassa pyörityksessä ja niillä panettavat itseään jatkuvasti erilaisilla tyypeillä. Mikäli jonkinlaista selvää lähestymissignaalia ei tule niin enpä viitsi toisen egoa enempää nostattaa.

Mikä on selvä lähestymissignaali?

Vierailija
8/94 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Prinsessa on hyvä ja testaa :)

Mistä voin tietää?

Vierailija
9/94 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkaansa

Vierailija
10/94 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis. Lähestyvä nainen on helppo huarra ja lähestymätön on nirppanokka prinsessakuvittelija. Et valkkaa siitä.

Vierailija
11/94 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkaansa

#itkenitsenitänäiltanauneen

Vierailija
12/94 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on selvä lähestymissignaali?

Kertokaa nyt että näitä voisi joskus antaakin!

13/94 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis. Lähestyvä nainen on helppo huarra ja lähestymätön on nirppanokka prinsessakuvittelija. Et valkkaa siitä.

Tuohan on vain sinun näkemys.

Lähestyvä nainen osoittaa olevansa itsenäinen nainen ja etulyöntiasemassa kanssasiskoihinsa nähden. Ai miksikö? No, eihän mies voi tietää millainen on lähestymätön nainen koska ei ole kohdannut häntä :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
14/94 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tee koskaan aloitteita, koska mulla on tekoemätin. Aikoinani kyllästyin näihin signaaleihin tuijotteluihin ja baarissa humalassa istumiseen saadakseni naista. 65€ maksoi tuo hökötys tai paremminkin startterpaketti. Mukana tuli showermountti eli kaakeeliin menevä imukuppi kiinnike jolla tuon hökötyksen saa kiinni, puhdistusainetta ja pieni pullo vesiliukuvaa liukuvoidetta. Aika paljon päänvaivaa ja monelta krapulalta olen välttynyt tuon avulla. Eikä tarvitse kuunnella sitä paskaa musiikkia mitä nykyään soittavat yökerhoissa.

Vierailija
15/94 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tee koskaan aloitteita, koska mulla on tekoemätin. Aikoinani kyllästyin näihin signaaleihin tuijotteluihin ja baarissa humalassa istumiseen saadakseni naista. 65€ maksoi tuo hökötys tai paremminkin startterpaketti. Mukana tuli showermountti eli kaakeeliin menevä imukuppi kiinnike jolla tuon hökötyksen saa kiinni, puhdistusainetta ja pieni pullo vesiliukuvaa liukuvoidetta. Aika paljon päänvaivaa ja monelta krapulalta olen välttynyt tuon avulla. Eikä tarvitse kuunnella sitä paskaa musiikkia mitä nykyään soittavat yökerhoissa.

Viisas mies.

Vierailija
16/94 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paskapuhetta. 

Vierailija
17/94 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kiinnostavimmat??? =DDD 

Vierailija
18/94 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee aloitteen, jolla on parempi itseluottamus. Tai joka on kiinnostuneempi.

Vierailija
19/94 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-kiinnostavimmat??? =DDD 

Jokuhan voi olla kyläpyöristä kiinnostunut.

Vierailija
20/94 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-kiinnostavimmat??? =DDD 

En tiiä uskooko kukaan tätä mutta kävin kesällä erään naisen kanssa treffeillä (pyysi minua) ja henki haisi ihan munalle. Voiko edes olla mahdollista vai voiko kuiva suu aiheuttaa sellaisen hajun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän