Jos miestä oikeasti kiinnostaa hän tekee aloitteen itse?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
"Mies tekee aina aloitteen!"
"Nainen alistuu aina miehelle!"
"Mies on metsästäjä, nainen passiivinen saalis!"
"Miehet ovat tekijöitä, naiset seksiobjekteja!"Jatketaanko?
Mies ei tee aina aloitetta. mm. seuraavista syistä:
- olet huomannut miehen jota pidät mielenkiintoisena, mutta hän ei ole huomannut sinua
- mies on huomannut sinut mutta ei kiinnostu pelkän ulkonäön perusteella (haluavatko naiset muuten olla kiinnostavia vain ulkonäön perusteella?)
- mies on ujo
- mies pitää aloitteellisista naisista
- mies epäilee onko hänellä mahdollisuuksia naiseen
- mies kokee ettei lähestyminen olisi juuri sillä hetkellä sopivaa
- miljoona muuta syytä joita en ala nyt listaamaan koska tekee mieli salmiakkia ja lähden nyt kauppaan hakemaan pussinEi kestä kiittää.
M/40+
Tähän oli kiteytetty hyvin olennainen.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ihmettele, että sinkkujen määrä lisääntyy kun naiset odottaa että pelkän juttelun ja hymyilyn pitäisi saada mies kiihkoissa uimaan pöksyihin. Ja kuten sanottua, sitten toisaalla vänistään kun (epäkiinnostavat) miehet jatkuvasti ahdistelee. Naiset korkeintaan asettavat itsensä vain esille kiinnostavalle miehelle ja toivovat, että asiat vaan tapahtuu heille miehen toimesta.
Milläs teet aloitteen kun miehet ovat tehneet hyvin selväksi että suomalaisista naisista 99% on oksettavia valaita?
Jesse-armahtaa-luonto-ei kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen tismalleen samalla tavalla. Hymyillä, katsoa miestä ja jutella voin mutta jos tämä ei saa miestä viemään asioita seuraavalle tasolle niin tulee todellakin olo ettei häntä vaan kiinnosta sen enempää.
Uskon ymmärtäväni tämän ajattelutavan, mutta tämä on mielestäni selkeästi ristiriidassa niiden lähtökohtien kanssa että pelkkä hymyily tai juttelu ei tarkoita että nainen olisi kiinnostunut. Työpaikoilla otetaan seksuaalinen ahdistelu vakavasti, ihan aiheesta, joten treffien ehdottaminen näiden pohjalta saattaa johtaa ikävään lopputulokseen. Väärinymmärretyn signaalin riskit ovat olemassa ja tämä saattaa hyvinkin vähentää "seuraavan tasoon" siirtymistä.
Sama ravintoloissa tai harrastuksissa, jossa naisen tulisi voida käydä ilman että "joku aina vonkaa". Tämä on ihan oikein, mutta tämän seurauksena naisille muodostuu vastuu osoittaa kiinnostuksensa selkeämmin, mieluiten samoilla ehdoilla kuin miehillä.
Siinäpä se.
Tämä on taas niitä asioista joissa haluttaisiin poimia kirsikat kakun päältä. Tasa-arvo tietysti, mutta pariutumisessa miehet laitetaan kilpailutilanteeseen jossa vain patriarkaalisen velvoitteensa täyttävä mies on kelpoinen.
No ennen oli niin että miehen kuului tehdä aloite, mutta naisen kuului olla kiltti ja kaino. Ei puhettakaan tylyistä pakeista joita bad b*tchit jakelevat nykyään.
Nyt naisella ei ole entisiä pelkästään naisille kuuluvia velvoitteita. Mutta ei pitäisi olla miehilläkään.
Minä luulen että naiset itsekin tietävät varsin hyvin ettei ole mikään automaatio että kiinnostunut mies lähestyy. Onpahan vain kiva keino siirtää pakkien saamisen riski miehille ja pitää kiinni vanhoista naisten etuoikeuksista.
Ne miehet tekee joilla on nainen tai useampia. Toiset miehet ei tee eikä heillä ole naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti. Mä en uskalla, koska se olo sen jälkeen, kun on tarjonnut itseään ilman vastakaikua on sanoin kuvaamattoman hirveä. Ne itsesyytökset h*oraamisesta ovat raskaita.
Kerro tuo kymmenellä niin olet samassa tilanteessa kuin miehet.
Miehenä ei ole yhtään sen kivempaa saada pakkeja, varsinkin kun totaalitorjumisia tulee huomattavasti enemmän kuin naisille.
Ihan oikeasti, suurin meistä ei ole niitä superaktiivisesti metsästäviä pelimiehiä jotka nauttivat jahdista ja joiden saamat pakit valuvat kuin vesi hanhen selästä.
Ei varmasti ole kivaa miehestäkään, mutta se on se mitä miehiltä 'odotetaan' eli on positiivista, kun mies tekee aloitteita. Naisten aktiivisempi aloite, no, se nyt vaan on hyväksikäytettävää helppoutta tai vastenmielistä huoraamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena haluan, että aloituksen tekee mies.
Siitä tiedän, että hän on kiinnostunut.
En halua olla aloitteentekijä, koska jos mies ei sitä tee niin ei ole kiinnostunut minusta.
Miksi siis haluaisin miehen väkisin? Vaikka olisin itsekin kiinnostunut niin sillä ei ole silloin merkitystä jos mies ei ole.
En jaksa mitään väsytysleikkejä.
En ole koskaan ymmärtänyt naisia, jotka tekevät kovaakin työtä ja näkevät suurenkin vaivan "saadakseen" miehen.
Mitä iloa siitä on? Miettisin, että olisikohan hän kanssani jos en itse olisi ollut niin innokas. Ei kiva ajatus.Parasta on, kun kummallakin kiinnostusta, mutta mies on alussa aktiivinen.
Ajattelen tismalleen samalla tavalla. Hymyillä, katsoa miestä ja jutella voin mutta jos tämä ei saa miestä viemään asioita seuraavalle tasolle niin tulee todellakin olo ettei häntä vaan kiinnosta sen enempää.
Käyttäydyt siis kuin kuka tahansa hyvänpäivän tuttu, joka juttelee miehen kanssa. Siitäkö pitäisi päätellä, että olet kiinnostunut vai pitäisikö miehen mielestäsi yrittää kaikkia naisia jotka katsovat miestä ja juttelevat hänelle?
Pitää tajuta kun harvoin miehille puhun :D hahah
No joo tajuan kyllä itsekin nyt kun mietin että ei voi tuosta tietää.. mutta sanoinkin että tulee _olo_ ettei miestä kiinnosta sen enempää koska olettaisin että kiinnostunut mies uskaltaisi yrittää kun on puhuttukin eli ei tarvitse kylmiltään lähestyä.
No lähestyisitkö vastaavassa tilanteessa itse?
Miksi et?
En, koska menneisyydessä olen lähestynyt useamman kerran eikä se ole koskaan tuonut hyvää lopputulosta ja sen jälkeen minulle on iskostettu päähän että jos miestä kiinnostaa hän lähestyy itse (kunhan nainen osoittaa sanattomasti olevansa lähestyttävissä).
"En, koska menneisyydessä olen lähestynyt useamman kerran eikä se ole koskaan tuonut hyvää lopputulosta"
Useamman kerran tarkoittaa...mitä? Normitilanne miehelle on tuo. Moni on lähestynyt kymmeniä naisia ennen kuin tärppäsi."ja sen jälkeen minulle on iskostettu päähän että jos miestä kiinnostaa hän lähestyy itse (kunhan nainen osoittaa sanattomasti olevansa lähestyttävissä)."
Aika huono tekosyy ottaen huomioon että nyt tiedät ettei tuo stereotypia pidä paikkaansa.
Noin viisi kertaa, vastakaikua tuli noista kerran ja silloinkin mies kohteli huonosti ja jälkeenpäin ajateltuna todennäköisesti teeskenteli tunteitaan saadakseen jotain tyydytystä itselleen.
Miksi sen pitäisi muuttaa minun tilannettani että moni mies on lähestynyt kymmeniä naisia? Useasti toitotetaan että lähestyvä nainen on halpa ja helppo ja miehet myös käyttäytyvät sen mukaisesti (on tullut huomattua kuten sanoin) niin miksi silloin pitäisi edistää tuota olemalla kovin aloitteellinen? Miehiltä se on taas luontaista ja odotettua olla aloitteellinen. Ihmiset ymmärtävät sen paremmin jos mies on tehnyt monta aloitetta saamatta vastakaikua, jos taas nainen on saanut siipeensä monta kertaa hänessä ajatellaan olevan todennäköisemmin jotain vialla.
Eikä se ole mikään tekosyy, olen tehnyt vain niin kuin minua on neuvottu. Tämä lähestymistapa on toiminut paremmin kun aiempi vaikka sinä näytät jostain syystä haluavan hanakasti sen mitätöidä.
Vierailija kirjoitti:
Jesse-armahtaa-luonto-ei kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon ymmärtäväni tämän ajattelutavan, mutta tämä on mielestäni selkeästi ristiriidassa niiden lähtökohtien kanssa että pelkkä hymyily tai juttelu ei tarkoita että nainen olisi kiinnostunut. Työpaikoilla otetaan seksuaalinen ahdistelu vakavasti, ihan aiheesta, joten treffien ehdottaminen näiden pohjalta saattaa johtaa ikävään lopputulokseen. Väärinymmärretyn signaalin riskit ovat olemassa ja tämä saattaa hyvinkin vähentää "seuraavan tasoon" siirtymistä.
Sama ravintoloissa tai harrastuksissa, jossa naisen tulisi voida käydä ilman että "joku aina vonkaa". Tämä on ihan oikein, mutta tämän seurauksena naisille muodostuu vastuu osoittaa kiinnostuksensa selkeämmin, mieluiten samoilla ehdoilla kuin miehillä.
Siinäpä se.
Tämä on taas niitä asioista joissa haluttaisiin poimia kirsikat kakun päältä. Tasa-arvo tietysti, mutta pariutumisessa miehet laitetaan kilpailutilanteeseen jossa vain patriarkaalisen velvoitteensa täyttävä mies on kelpoinen.
No ennen oli niin että miehen kuului tehdä aloite, mutta naisen kuului olla kiltti ja kaino. Ei puhettakaan tylyistä pakeista joita bad b*tchit jakelevat nykyään.
Nyt naisella ei ole entisiä pelkästään naisille kuuluvia velvoitteita. Mutta ei pitäisi olla miehilläkään.
Minä luulen että naiset itsekin tietävät varsin hyvin ettei ole mikään automaatio että kiinnostunut mies lähestyy. Onpahan vain kiva keino siirtää pakkien saamisen riski miehille ja pitää kiinni vanhoista naisten etuoikeuksista.
En ole koskaan jakanut tylyjä "bad bich" pakkeja tai muutenkaan käyttäydy kyseisellä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti. Mä en uskalla, koska se olo sen jälkeen, kun on tarjonnut itseään ilman vastakaikua on sanoin kuvaamattoman hirveä. Ne itsesyytökset h*oraamisesta ovat raskaita.
Kerro tuo kymmenellä niin olet samassa tilanteessa kuin miehet.
Miehenä ei ole yhtään sen kivempaa saada pakkeja, varsinkin kun totaalitorjumisia tulee huomattavasti enemmän kuin naisille.
Ihan oikeasti, suurin meistä ei ole niitä superaktiivisesti metsästäviä pelimiehiä jotka nauttivat jahdista ja joiden saamat pakit valuvat kuin vesi hanhen selästä.
Ei varmasti ole kivaa miehestäkään, mutta se on se mitä miehiltä 'odotetaan' eli on positiivista, kun mies tekee aloitteita. Naisten aktiivisempi aloite, no, se nyt vaan on hyväksikäytettävää helppoutta tai vastenmielistä huoraamista.
Tämä, miehet eivät tunnu tajuavan tätä. Tai sitten heillä on vaan joku agenda saada naiset tekemään enemmän aloitteita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua olla aloitteentekijä, koska jos mies ei sitä tee niin ei ole kiinnostunut minusta.
Miksi siis haluaisin miehen väkisin? Vaikka olisin itsekin kiinnostunut niin sillä ei ole silloin merkitystä jos mies ei ole.
En ole koskaan ymmärtänyt naisia, jotka tekevät kovaakin työtä ja näkevät suurenkin vaivan "saadakseen" miehen.
Mitä iloa siitä on? Miettisin, että olisikohan hän kanssani jos en itse olisi ollut niin innokas. Ei kiva ajatus.Parasta on, kun kummallakin kiinnostusta, mutta mies on alussa aktiivinen.
Käyttäydyt siis kuin kuka tahansa hyvänpäivän tuttu, joka juttelee miehen kanssa. Siitäkö pitäisi päätellä, että olet kiinnostunut vai pitäisikö miehen mielestäsi yrittää kaikkia naisia jotka katsovat miestä ja juttelevat hänelle?
No joo tajuan kyllä itsekin nyt kun mietin että ei voi tuosta tietää.. mutta sanoinkin että tulee _olo_ ettei miestä kiinnosta sen enempää koska olettaisin että kiinnostunut mies uskaltaisi yrittää kun on puhuttukin eli ei tarvitse kylmiltään lähestyä.
Miksi et?
En, koska menneisyydessä olen lähestynyt useamman kerran eikä se ole koskaan tuonut hyvää lopputulosta ja sen jälkeen minulle on iskostettu päähän että jos miestä kiinnostaa hän lähestyy itse (kunhan nainen osoittaa sanattomasti olevansa lähestyttävissä).
"En, koska menneisyydessä olen lähestynyt useamman kerran eikä se ole koskaan tuonut hyvää lopputulosta"
Useamman kerran tarkoittaa...mitä? Normitilanne miehelle on tuo. Moni on lähestynyt kymmeniä naisia ennen kuin tärppäsi."ja sen jälkeen minulle on iskostettu päähän että jos miestä kiinnostaa hän lähestyy itse (kunhan nainen osoittaa sanattomasti olevansa lähestyttävissä)."
Aika huono tekosyy ottaen huomioon että nyt tiedät ettei tuo stereotypia pidä paikkaansa.
Noin viisi kertaa, vastakaikua tuli noista kerran ja silloinkin mies kohteli huonosti ja jälkeenpäin ajateltuna todennäköisesti teeskenteli tunteitaan saadakseen jotain tyydytystä itselleen.
Miksi sen pitäisi muuttaa minun tilannettani että moni mies on lähestynyt kymmeniä naisia? Useasti toitotetaan että lähestyvä nainen on halpa ja helppo ja miehet myös käyttäytyvät sen mukaisesti (on tullut huomattua kuten sanoin) niin miksi silloin pitäisi edistää tuota olemalla kovin aloitteellinen? Miehiltä se on taas luontaista ja odotettua olla aloitteellinen. Ihmiset ymmärtävät sen paremmin jos mies on tehnyt monta aloitetta saamatta vastakaikua, jos taas nainen on saanut siipeensä monta kertaa hänessä ajatellaan olevan todennäköisemmin jotain vialla.
Eikä se ole mikään tekosyy, olen tehnyt vain niin kuin minua on neuvottu. Tämä lähestymistapa on toiminut paremmin kun aiempi vaikka sinä näytät jostain syystä haluavan hanakasti sen mitätöidä.
Yksi selitys, jota naiset eivät tietenkään myönnä tai edes tiedosta, on että silloin kun naiset lähestyvät, he lähestyvät vain huomattavan tasokkaita miehiä.
Sen huomaa baareissa. Kaveriporukassa on yksi heppu joka saa kaikki naisten lähestymiset. Komea mutta ei niin komea etteivätkö naiset laskisi tavismieheksi. Muut saavat naisilta kiinnostusta vain lähestymällä itse ja demonstroimalla itsevarmuutta/hauskuutta.
Kun tilanne on tuo että mies huomaa olevansa naisten suosiossa kun muut eivät saa mitään, aika monelle se nousee päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et?
Yksi selitys, jota naiset eivät tietenkään myönnä tai edes tiedosta, on että silloin kun naiset lähestyvät, he lähestyvät vain huomattavan tasokkaita miehiä.
Sen huomaa baareissa. Kaveriporukassa on yksi heppu joka saa kaikki naisten lähestymiset. Komea mutta ei niin komea etteivätkö naiset laskisi tavismieheksi. Muut saavat naisilta kiinnostusta vain lähestymällä itse ja demonstroimalla itsevarmuutta/hauskuutta.
Kun tilanne on tuo että mies huomaa olevansa naisten suosiossa kun muut eivät saa mitään, aika monelle se nousee päähän.
Arvasin että sanot noin, olen kyllä lähestynyt itseäni huonompitasoisiakin (ulkonäöltä) ja tilanne on ollut sama. Ottavat itsestäänselvyytenä koska en ollut vaativampi. Sen näkee ihan käytöksessä. Miehet nyt vaan arvostaa sitä naista enemmän jonka eteen piti tehdä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet tekee joilla on nainen tai useampia. Toiset miehet ei tee eikä heillä ole naista.
Naiset tuntuu olettavan, että sen kiinnostuneen tuijottelun pitäisi toimia jotenkin kannustavasti mieheen. Ainakin ex-koulukiusattuna tuo lähinnä vain ärsyyntyneen fiiliksen palauttaen mieleen ne välitunnit kun kiusaajat (sukupuolesta riippumatta) kyyläili pilkanteko mielessä. Entisiin koulukiusaajiin toki voi olla toivottu vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis. Lähestyvä nainen on helppo huarra ja lähestymätön on nirppanokka prinsessakuvittelija. Et valkkaa siitä.
Tuohan on vain sinun näkemys.
Lähestyvä nainen osoittaa olevansa itsenäinen nainen ja etulyöntiasemassa kanssasiskoihinsa nähden. Ai miksikö? No, eihän mies voi tietää millainen on lähestymätön nainen koska ei ole kohdannut häntä :)
Tätähän te olette itse täällä huutaneet naamat väärinä. Mikäs on kun nyt ei yhtäkkiä kelpaakaan?
Huutaneet? Eipä pahemmin ole tullut huudettua mutta viestistäsi on tulkittavissa ettei se ole sinulle täysin vieras elementti :D
Muutenkin tällä menee vähän pointti ohi, en oikein tajua tuota kelpaa juttua?
Itse te munanomistajat täällä väitätte että aloitteen tekevä nainen on huarra ja aloitetta tekemätön ylimielinen kuspää. Teidän mielestä nainen on aina huono, tyhmä ja väärässä. Eläkää sen kanssa sitten.
Enkä väitä :) Ja tokkopa kovin moni muukaan Av-kanssaveljeni :) Sehän on vähän sama jos minä tuon sinun yksittäisen kommentin vääntäisin siten että te kaikki naiset olette tuota mieltä.
Tätä asiaa kannattaisi lähestyä paremmin vaikka siltä kannalta kuten tuolla jokin kirjoittaja vihjaisi. Aloitteen tekevä mies on aktiivinen ja välttämättä aktiivisuus ei liity siihen että tuntee vetovoimaa, haluaa oikeasti tutustua, jne...
Jos tältä pohjalta asiaa miettii niin teillä neidoillahan on olemalla itse aktiivinen paremmat mahdollisuudet löytää se joka parhaiten vastaa sitä mitä etsitte.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee jos uskaltaa, ei tee jos ei.
Mitä tapahtui miesten kuuluisalle metsästysvietille?
No mikä metsästys se sellainen on, että vaikka annat viikon etumatkan, niin sellaisen suomalaisen sotanorsun saa reippaasti kävelemällä kiinni. Herättele sitten siinä metsästysviettejä kun vierellä seisot ja se katsoo niillä lasittuneilla norsunsilmillään eikä tee mitään. Kyllä siinä vaiheessa tulee tukittua metsästysvehkeet kassin ja lähdettyä eri suuntaan.
Unohdin jo aloituksen kun mietin, että tekeekö se mies, joka lähti hakemaan salmiakkia niin salmiakkikossua vai popsii salmiakkia muuten vaan. Kun joku mainitsi myös salmiakkikossun. En tykkää kossusta mutta salmiakkikossu jäisenä napanderina menee siinä hetkessä ja hetkessä kun sitä pyyhältää baariin talven viimasta ja tuiskusta ja heti nenän edessä on baaritiski ja kyyppari kysyy mitä saisi olla? Ööööö salmiakkikossu.
Kuka tekee aloitteen. Se, kuka ehtii. En ole ikinä tehnyt aloitetta. Minulle sopii rohkea mies parhaiten, koska olen tempoltani nopea, niin se joka ei pelkää pärjää parhaiten matkassa. Vaikka olen useimmissa asioissa nopea niin suhteen polkaisu käyntiin on aika hidas operaatio. Ihastun harvoin. Täytyy olla joku klik. Ja jos mies etenee suoraan kuin luotijuna ja vauhdilla niin minun on helpompi nousta kyytiin. Jos se juna pysähtyy tällä asemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa, kiinnostavimmat naiset ovat jatkuvassa pyörityksessä ja niillä panettavat itseään jatkuvasti erilaisilla tyypeillä. Mikäli jonkinlaista selvää lähestymissignaalia ei tule niin enpä viitsi toisen egoa enempää nostattaa.
Mikä on selvä lähestymissignaali?
Kertokaa nyt että näitä voisi joskus antaakin!
Taitaa tosissaan olla niin ettei valtaosa naisista tajua. Itse lähestyn heti kun joku on ruumiinkieleltään sen näköinen, että on sopivaa lähestyä, ei siitä juuri erehdy. Vähänkään sen näköinen, että "olen täällä pitämässä hauskaa vain kavereiden kanssa" niin saa pitää hauskaa niiden kavereidensa kanssa koko illan. Nälkäisimmät ja kovimmat panomiehet yleensä korjaavat nämä tapaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa, kiinnostavimmat naiset ovat jatkuvassa pyörityksessä ja niillä panettavat itseään jatkuvasti erilaisilla tyypeillä. Mikäli jonkinlaista selvää lähestymissignaalia ei tule niin enpä viitsi toisen egoa enempää nostattaa.
-kiinnostavimmat??? =DDD
Jokuhan voi olla kyläpyöristä kiinnostunut.
Kyllähän niistäkin tulee aina välillä nautittua, usein oikeinkin hauskoja tyyppejä. Kaikki kunnia heille, mutta suhteeseen en uskaltaudu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui miesten kuuluisalle metsästysvietille?
Panomiehillä tuollainen "vietti" löytyy. Normijampalta tosiaankaan ei löydy.
"Itse lähestyn heti kun joku on ruumiinkieleltään sen näköinen, että on sopivaa lähestyä."
Ei olisi minun juttu. Heti ja joku on minulle no go. Heti kun joku vaan, eih. Mieluummin valikoiden kuka olisi eniten oma ihminen. Olen aina pitänyt miehiä ja naisia ihmisinä, en "vain" miehinä ja naisina. Mutta naisena nainen ei sytytä. Hassua, ei vaan herätä mitään mielihaluja. Minua ovat kyllä lähestyneet miesten lisäksi naisetkin.
Mitä se tarkoittaa jos mies vilkuilee välillä lyhyesti ja välillä voi katsoa hieman pitempään vaikka parin metrin päästä, suoraan silmiinkin? Juu, en voi enää asianomaiselta asiaa kysellä, koska työsuhteeni loppui samassa työpaikassa enkä ennen sitä saanut itseäni niskasta kiinni kysyä asiasta. Voisiko joku mies vastata, jos on tehnyt kyseistä elettä naista kohtaan? Mitä yritätte viestittää?
No peikkona mielessä on semmoinen tilanne, että tunteeni tunnustamalla menetän hänen ystävyytensä. Ystävänäkin kun hän on vertaansa vailla.