Jos miestä oikeasti kiinnostaa hän tekee aloitteen itse?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet tekee joilla on nainen tai useampia. Toiset miehet ei tee eikä heillä ole naista.
Naiset tuntuu olettavan, että sen kiinnostuneen tuijottelun pitäisi toimia jotenkin kannustavasti mieheen. Ainakin ex-koulukiusattuna tuo lähinnä vain ärsyyntyneen fiiliksen palauttaen mieleen ne välitunnit kun kiusaajat (sukupuolesta riippumatta) kyyläili pilkanteko mielessä. Entisiin koulukiusaajiin toki voi olla toivottu vaikutus.
No joo, noilla kokemuksilla ihan ymmärrettävää ettei toimi toivotulla tavalla... Hitsi. Hymykään tuskin rohkaisee sen enempää. Kiinnostus on nonverbaalisesti oikeasti aika vaikea viestittää niin, ettei sitä voisi tulkita väärin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tarkoittaa jos mies vilkuilee välillä lyhyesti ja välillä voi katsoa hieman pitempään vaikka parin metrin päästä, suoraan silmiinkin? Juu, en voi enää asianomaiselta asiaa kysellä, koska työsuhteeni loppui samassa työpaikassa enkä ennen sitä saanut itseäni niskasta kiinni kysyä asiasta. Voisiko joku mies vastata, jos on tehnyt kyseistä elettä naista kohtaan? Mitä yritätte viestittää?
Apua, mulla ihan sama juttu! Meinasin kysyä että mitäs tuijottelet ;) mutta en sitten viitsinyt. Juteltiin kyllä muuten mutta ei sitten mitään kuitenkaan tapahtunut...
Riippuu mm. miehen luonteesta. Sellaiset rauhalliset ja kiltit miehet eivät välttämättä tee koskaan aloitetta, vaikka olisivat kuinka kiinnostuneita, mutta eivät myöskään saa sanottua naiselle suoraan ettei kiinnosta, jos nainen tekee aloitteen. Ota niistä sitten selvä.
Jaa-a, oma kokemukseni väittää näin. Jos olen itse tehnyt aloitteen, miehet ovat suostuneet suhteeseen, mutta myöhemmin selviää että en heitä nyt kovin paljon kiinnostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, oma kokemukseni väittää näin. Jos olen itse tehnyt aloitteen, miehet ovat suostuneet suhteeseen, mutta myöhemmin selviää että en heitä nyt kovin paljon kiinnostakaan.
Tämä just.. eli ajanhukkaa. Näköjään pitää odottaa sellaista miestä joka oikeasti haluaa juuri minua, ja tyytyä yksinoloon jos sellaista ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tee koskaan aloitteita, koska mulla on tekoemätin. Aikoinani kyllästyin näihin signaaleihin tuijotteluihin ja baarissa humalassa istumiseen saadakseni naista. 65€ maksoi tuo hökötys tai paremminkin startterpaketti. Mukana tuli showermountti eli kaakeeliin menevä imukuppi kiinnike jolla tuon hökötyksen saa kiinni, puhdistusainetta ja pieni pullo vesiliukuvaa liukuvoidetta. Aika paljon päänvaivaa ja monelta krapulalta olen välttynyt tuon avulla. Eikä tarvitse kuunnella sitä paskaa musiikkia mitä nykyään soittavat yökerhoissa.
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tarkoittaa jos mies vilkuilee välillä lyhyesti ja välillä voi katsoa hieman pitempään vaikka parin metrin päästä, suoraan silmiinkin? Juu, en voi enää asianomaiselta asiaa kysellä, koska työsuhteeni loppui samassa työpaikassa enkä ennen sitä saanut itseäni niskasta kiinni kysyä asiasta. Voisiko joku mies vastata, jos on tehnyt kyseistä elettä naista kohtaan? Mitä yritätte viestittää?
Apua, mulla ihan sama juttu! Meinasin kysyä että mitäs tuijottelet ;) mutta en sitten viitsinyt. Juteltiin kyllä muuten mutta ei sitten mitään kuitenkaan tapahtunut...
Järkyttävää!
Olen juuri aloittanut miesvaltaisella alalla eikä mieleeni ole juolahtanutkaan että jokainen katse voisi olla merkkinä kiinnostuksesta vaan olen pitänyt sen normaalina kanssakäymisenä uuden työkaverin kanssa.
Olisihan se nyt varsin kummallista olettaa tuosta jotain.
Tämän keskustelun perusteella kylläkin huolestuin. Täytyy jatkossa pitää rajat tarkemmin.
Käyn työssä rahan vuoksi ja mieskuviot hoidan ihan muualla. En myöskään aloita uutta harrastusta "että tapaisin jonkun" vaan harrastus on koska haluan harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tee koskaan aloitteita, koska mulla on tekoemätin. Aikoinani kyllästyin näihin signaaleihin tuijotteluihin ja baarissa humalassa istumiseen saadakseni naista. 65€ maksoi tuo hökötys tai paremminkin startterpaketti. Mukana tuli showermountti eli kaakeeliin menevä imukuppi kiinnike jolla tuon hökötyksen saa kiinni, puhdistusainetta ja pieni pullo vesiliukuvaa liukuvoidetta. Aika paljon päänvaivaa ja monelta krapulalta olen välttynyt tuon avulla. Eikä tarvitse kuunnella sitä paskaa musiikkia mitä nykyään soittavat yökerhoissa.
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta.
En tuota tiedä. Vanhemmiten puhkeaa tietysti kumi-/muoviallergia. Sedän 60-vuotispäivillä on hankala esitellä oma hani luontevasti. Jos ei älyä hommata suihkuun sitä imukupeilla kiinnitettävää liukuestettä niin hekuma voi päätyä häntäluun hiusmurtumaan. On siinä riskinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää!
Olen juuri aloittanut miesvaltaisella alalla eikä mieleeni ole juolahtanutkaan että jokainen katse voisi olla merkkinä kiinnostuksesta vaan olen pitänyt sen normaalina kanssakäymisenä uuden työkaverin kanssa.
Tämän keskustelun perusteella kylläkin huolestuin. Täytyy jatkossa pitää rajat tarkemmin.
Käyn työssä rahan vuoksi ja mieskuviot hoidan ihan muualla. En myöskään aloita uutta harrastusta "että tapaisin jonkun" vaan harrastus on koska haluan harrastaa.
Tuskin täällä kukaan nyt jokaista katsetta tulkitseekaan, mutta jos huomaa jonkun tuijottavan lähes koko ajan juuri sinua olit sitten ihmisten ympäröimänä, yksin tai mitä vaan niin eikö herätyskellot soisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää!
Käyn työssä rahan vuoksi ja mieskuviot hoidan ihan muualla. En myöskään aloita uutta harrastusta "että tapaisin jonkun" vaan harrastus on koska haluan harrastaa.Tuskin täällä kukaan nyt jokaista katsetta tulkitseekaan, mutta jos huomaa jonkun tuijottavan lähes koko ajan juuri sinua olit sitten ihmisten ympäröimänä, yksin tai mitä vaan niin eikö herätyskellot soisi?
Ei soi työpaikalla. Lähinnä vaivaannuttaa.
Pöh. Varattu tai vapauteensa fiksoitunut mies tuijottaa, kokeilee, leikkii, metsästää saisinko tuon, tuon ja tuonkin tuijottamalla. Testaa viehätysvoimaansa.
En ikinä jumitu tuollaisiin miehiin, olen a) likinäköinen ja b) liian suoraviivainen pelleilyyn.
Ja niin se on, mieluummin ilman kuin huonon kanssa.
Kyllä se näin on. Ainakin jos nainen on tavis. Jos nainen on missi/malli niin silloin kannattaa itse lähestyä miehiä.
Itse luulin ihan oikeasti pitkään että nainen voi ihan yhtä lailla tehdä aloitteen. Mutta silloin nainen tulkitaan epätoivoiseksi tms. Esimerkiksi tinderissä turha tehdä yhden yhtä aloitetta. Mies tekee aloitteen jos miestä kiinnostaa.
Itse joskus vuonna nakki ja peruna pyysin lukio-aikoina erästä miestä treffeille. Lempeät pakit tosin sain, ja sen jälkeen jonkinlainen trauma takaraivoon on jäänyt... Olen kyllä hyvin rempseä tapaus, enkä näkisi ongelmana pyytää miestä treffeille, mutta jostain kumman syystä ne sanat vaan jäävät kitalakeen kiinni... Josta seuraa ajatusmylly nimeltä ”Ehkä se huomaa mut” -. Pitäis vaan koklaa ollaa rohkee taas!
Hmm... no, ajattelin lähinnä, että lähetätkin avoimia saa lähestyä-signaaleja niille harvoilel ja valituille kiinnostavan näköisille. Ei se nyt muuta tarkoita kuin, että katsotaan nyt. Ja joo, ei minuakaan homppelit juuri puhuttele näin miehenä. Ihme ja kumma. Olen varmaan sellainen bigotti.