Lue keskustelun säännöt.
Pahin alkoholisti, jonka tiedät tai josta olet kuullut - millaisia juttua tekee?
27.11.2019 |
Tuntui ihan käsittämättömälle, kun ystäväni kertoi veljestään, joka saattaa heillä juoda vessan kaapista hajuvedet viinanhimoonsa, koska hänelle ei tarjota heillä alkoholia.
Olen myös itse kärsinyt läheiseni alkoholismista, joka ilmeni katoamistemppuina. Hän saattoi olla viikonkin kateissa, eikä ilmoittanut itsestään mitään edes perheelleen, koska juominen meni kaiken edelle.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Äitini. Meni koko lapsuus pilalle katsoessa sitä jokapäiväistä kännissä riehumista miesystävänsä kanssa. Tapahtuipa mitä tahansa, pullo oli ykkönen ja lapset saivat pärjätä omillaan.
Jostain kumman syystä pyöreitä täyttäessään päätimme järkätä hänelle juhlat. Äiti kiitti vetämällä kännit ja haukkumalla meidät täysin umpisurkeiksi yksilöiksi joiden ei olisi koskaan pitänyt syntyä tähän maailmaan.
Tänä päivänä soittelee kännissä silloin tällöin ja valittaa miksi emme pidä yhteyttä. Mitään vikaa hänessä itsessä ei ole, me olemme vaan ilkeyttämme hylänneet arvon rouvan. Juopon maailmassa syy on aina kaikissa muissa, itse ovat täydellisiä yksilöitä.