Minulla on ongelma. Terveisin miekkosnainen
Nyt kun olemme silmiin nähden lähentyneet miekkosen kanssa, on jostain kumman syystä eräs kollega(XD)naikkonen alkanut kuittailla minulle. Aiemmin ei KOSKAAN sanonut yhtään mitään negatiivista ja ihan samanlainen olen kyllä ollut koko ajan. Hän pyysi tekemään asian x, tein sen mielestäni kuten pitikin, mutta noottia tuli. Huomaan kyllä välittömästi, kun joku henkilö muuttuu ja alkaa esimerkiksi huomauttelemaan asioista joista ei ole aiemmin sanonut mitään.
Ja tämä kaikki alkoi tosiaan kummasti minun ja miekkosen lähentymisen jälkeen. Kyseinen nootin antaja ravaa itse tupakalla, itsehän en polta eli pidän tasan tarkasti kaksi lakisääteistä taukoa putkeen ja muun ajan teen töitä, kun toinen käy tupakalla, selailee puhelinta ja syö.
Työssäoppiminen tappaa minut. Niin sairaan tylsää ja pian miekkonenkin lähtee sieltä eikä minulla ole tasan tarkasti mitään motivaatiota painaa sitä samaa p*skaa tunnista toiseen, päivästä toiseen, kuukaudesta toiseen.
Tänään mietin ekaa kertaa paikan vaihtoa, mutta se tarkoittaisi taas pidempää TOP-jaksoa...
En vain jaksa!!
Ja juu kyllä menen joskus (!) sieltä mistä aita on matalin, esimerkiksi tuossa tämänpäiväisessä työssä oikaisin hieman XD MUTTA oikeasti luulin, että homma oli siltikin OK!! Kyllä olen ihan normaalilla asenteella, toki joskus "en huomaa" jotain pikkujuttua tai oikaisen vähän mutta noin muuten teen hommat hyvin enkä tosiaan RAVAA TUPAKALLA kuten eräät.
Kommentit (9)
Kummasti tappavan tylsät työt ovat sujuneet kun on ollut ihastumista ilmassa... Nyt huomaan mikä on totuus. Ja totuus on se, että pääni hajoaa tappavan tylsään työhön. Minun pitäisi tehdä MONIPUOLISESTI KAIKKEA ja se on ihan yleisessä tiedossa. Sen sijaan teen aina vain samaa pskaa. Uudestaan ja uudestaan.
Ps. Olen työssäoppimassa 6 h per päivä, voinko vaihtaa sen viiteen tuntiin?
On kyllä tosiaan hauskaa huomata miten käytös muuttuu JUURI SILLOIN kun minulla on jotain meneillään toisen kanssa.
Xd:t unohtui. Miten voi olla puudutava ihminen.
Jumalauta että sä oletkin raskas ihminen. Ei voi kuin sanoa, että luojan kiitos omassa työpaikassa ei ole tuollaista ikuista varhaisteiniä suhdedraamailuineen vinkumassa.
Sinä teit työsi pas.kasti, turha syyttää työkaverin tupakointia.
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta että sä oletkin raskas ihminen. Ei voi kuin sanoa, että luojan kiitos omassa työpaikassa ei ole tuollaista ikuista varhaisteiniä suhdedraamailuineen vinkumassa.
Sinä teit työsi pas.kasti, turha syyttää työkaverin tupakointia.
XDDDDD Kyllä minä syytän siitä, että hän ravaa jatkuvasti tupakalla MINÄ ON POIS TYÖNTEOSTA. Sillä välin MINÄ teen töitä.
Eikä hän mitenkään loukannut minua XDDD Ihmettelenpä vain ajoitusta. Sopivasti sanainen arkku aukeaa heti kun olen lähentynyt miekkosen kanssa.
Minä tein kuten käsky kävi, mutta se ei sitten ollutkaan hyvä. Käskettiin tekemään asia x, ei asia x ja y. Ja toteutin sitten pyynnön kirjaimellisesti.
Niin en ihan ymmärrä miten noottinaikkonen kehtaa (!) läksyttää minua, kun itse käy vähän väliä polttamassa ja syö ja selailee puhelinta eikä tee yhtään mitään työhön viittaavaa. Pääni hajoaa, haluaisin vaihtaa työssäoppimispaikkaa.