Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sillanpäällä ei mitään järkeä enää päässä!

LastWarrior
27.11.2019 |

– Oikeesti! Joku ottaa vielä kuvan kun katson jotain lasta. Ou mai gaad. On mulla niin vaikeeta. Hirveetä. Jarin sylkkyyn vaan, Sillanpää totesi ja rämähti nauramaan.

– Jaahas, että tämä sai tällaisen käänteen. Niin, että jos tarvitsee lastenhoitajaa niin Jari on täällä, juontaja vitsaili väliin.

– Mulla on vähentynyt keikat, mutta tykkään lapsista, Jari jatkoi lähes hallitsemattomasti hihittäen.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000006322700.html

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijakkaa jo se että ihmiset oli että ok ei mitään siitä huumeidenkin käytöstä. Taitaa olla aivot tippunu tän fanittajiltakin.

Jos suoraan sanotaan niin ainakin omalta osalta en jaksa olla kovinkaan yllättynyt että muusikolla on päihdeongelma koska noita on joka puolella. Joidenkin muusikoiden huumeongelmat tuntuu olevan yleinen vitsi, esim. keith richards tai ozzy osbourne. 

Pieleen meni kuitenkin siinä kohtaa kun tähti rupesi vähättelemään ja puolustelemaan harrastustaan, samoin kuin pieleen menee tämän toisenkin syytöksen kohdalla vähättely ja puolustelu.

Kaikilla on omat pienemmät ja suuremmat hölmöilynsä jossain vaihessa elämää. Erot tulee siinä miten niistä pääsee eroon vai pääseekö. 

Vierailija
82/96 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kaman käyttö teettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä mistä Sillanpäätä syytetään?

Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö on syyte mutta jos ei ole edes koskenut lapseen?

Onko siis kyse siitä että on katsellut jotain lapsen kuvaa tietokoneella? Onko kyseessä joku teini joka on kuitenkin alle 18.v mutta kuvasta ei arvaisi että on alaikäinen? Silloin tuo syyte ja tiedotus asiasta on kyllä vähän syvältä koska mumut saa sen kuvan että on rais kannut jonkun pikulapsen.

Niistä kuvista maksetaan. Sillähän pedarit yrittää pestä kätensä että mitään en ole itse tehnyt, mulla oli vaan joku kuva jostain putkahtanut koneelle yllättäen ja pyytämättä.

Jos lapsenraiskauskuvan/videon tilaa ja maksaa niin minun mielestäni on yhtä kuin olisi itse tehnyt saman asian.

Tämä on iso bisnes globaalisti ja aivan järkyttävää toimintaa. Monet siepatut lapset joutuvat näihin kuviin ja videoihin missä heille tehdään sanoinkuvaamatonta väkivaltaa ja lopulta ruumis hävitetään jäljettömiin.

Enkä nyt sano että Siltsu olisi tällaiseen syyllinen ja todellakin toivon että toisin todistetaan.

Vierailija
84/96 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piripissa peräsuolessa poistaa Jarin estot, myös haastatteluissa.

Vierailija
85/96 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemiä koko kansan rakastamalleni Siltsulle!

Vierailija
86/96 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Median raivokas vaino Jaria kohtaan koska kantasuomalaisuus! Jättäkää Jari jo rauhaan!

Vierailija
87/96 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä oli ne kaksi ihanaa Jari fan clubin naista jotka jaksaa tukea Jaria myös vastoinkäymisissä?

Vierailija
88/96 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillanpää joutaisi linaan ja munat pois eikä sympatiaa mita tuomareilta varmasti saa ja tukka pöllyt TÄLLÄINEN ON SUOMEN OIKEUS JÄRJESTÖ ON ON ON!!!

Vierailija
89/96 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piri pieni pyörii

Vierailija
90/96 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija