Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mies olla feministi?

Vierailija
27.11.2019 |

?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voi olla. Itse en olisi kuin feministin kanssa. Sängyssä saa feministi (etenkin feministi) tykätä mistä tahansa, minun mieheni tykkää dominoida seksissä. Ajatuskin että hän kuvittelisi miesten olevan jotenkin ylivertaisia naisiin verrattuna, puistattaa. Sellaisen miehen kanssa ei tulisi pieneen mieleenkään mennä sänkyyn!

Miehesi varmaan jätkien kanssa saunaillassa kertoo vatsa kippuralla tarinoita miten kertoo esittävänsä olevansa "feministi" ja pääsee sen turvin alistamaan tyttöystäväänsä. 

Kyllä tässä 15v aikana olisi jo huomannut jos mies ei olisikaan feministi.

Vierailija
22/26 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi, siinä missä kommunisti, fasisti, kubisti, basisti tai ateistinkin. Olen itsekin varmaan feministi koska kannatan tasa-arvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli joku mies sanoo kannattavansa feminismiä nykymuodossaan, niin erikoiselta kyllä kuulostaa. Olen nainen, enkä silti kannata nykyfeminismiä. Yhteiskunnan tasa-arvo on toki hyvä tavoite, mutta nykyfeministit eivät mielestäni edusta tätä. Suomessa on todella vähän sukupuoleen sidottuja epäkohtia ja niitä on ihan molempiin suuntiin. Feministit eivät edes pysty selittämään ajamiensa asioiden keskinäistä ristiriitaa ja vaikuttavat usein enemmänkin vihaisilta naisilta, jotka eivät vaan ole onnistuneet rakentamaan ns. perinteistä elämää miehineen ja lapsineen. Feminismi on siis tavallaan defenssimekanismi... 

Oma feministimieheni on Iranista, voit kuvitella etta hanella on enemman ns. huolia kuin suomalaisilla feministeilla. Siis jos pysytaan vain geograafisessa feminismissa (? typera edes ajatuksena). 

Otin tan siis puheeksi vain, koska sa puhuit omassa kommentissasi nimenomaan Suomen feminismista. Onko se sit vai niin etta kun (heh) Suomessa feminismi on 100% toteutunut ja ollaan 100% tasa-arvoisia miesten kanssa, etta suomalaiset feministit vaan *puff* lakkaa olemasta? ;) 

Ja pointti siis se etta ei kai kukaan ole pelkastaan oman maansa rajojen sisalla tasa-arvon kannalla, vaikka tietysti oman maan asiat kiinnostaa ehka eniten. 

Sa miellat nykyfeminismina sen, minka olet netista lukenut, mutta kylla meista on suurin osa ihan "konservatiivisia" feministeja jotka leipoo kotona miehelle pullaa, eika mitaan katkeroita telaketjuammia. 

Vierailija
24/26 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti voi.

(Moderni) feminismi on syöpää eikä siinä ole edes oikeasti kyse tasa-arvosta vaan hyökkäyksestä miehiä, maskuliinisuutta ja myös perhe -instituutiota vastaan. Kun miesten asema heikkenee, heikkenee naistenkin asema.

"The nuclear family must be destroyed… Whatever its ultimate meaning, the break-up of families now is an objectively revolutionary process". Linda Gordon

"Since marriage constitutes slavery for women, it is clear that the women’s movement must concentrate on attacking this institution. Freedom for women cannot be won without the abolition of marriage". Sheila Cronin, the leader of the feminist organization NOW

Se on osa globalisaatio NWO agendaa jonka tiellä on tietyt perinteiset jutut kuten perhe, yhteiskunnan tukipilari. Kun valtaa siirtyy feminismin aivopesemille naisille (tai miehille), tarkoittaa se vallan siirtymistä kansalta sille pienelle eliitille koska feminismin avulla ajetaan nimenomaan eliitin asioita. Suurin osa merkittävistä feministi vaikuttajista/johtavista on askenaasi juutalaisia. Sattumaa?

Feminismiä edistetään valheilla kuten "naisen euro". Se on totta, että kun lasketaan yhteen kaikkien miesten ja kaikken naisten palkat, naiset saavat keskimäärin vähemmän rahaa. Se johtuu miesten ja naisten erilaisista uravalinnoista, siitä että miehet tekee keskimäärin pidempää päivää, vaativat kovempaa palkkaa, voivat olla enemmän töissä koska eivät tule raskaiksi. Lainkin mukaan samasta työstä pitää maksaa sama palkka jokaiselle sukupuolesta riippumatta.

Eliitti tahtoo usuttaa kaikenlaiset ihmisryhmät toistensa kimppuun, perinteisellä hajoita ja hallitse meiningillä. Feminismi on susi lampaan vaatteissa. Itsekin olin joskus teininä jossain määrin feministinen, sehän vaikuttaa päällisin puolin varsin passelilta jutulta, tottakai kannatin tasa-arvoa ja kannatan edelleen.

https://thoughtcatalog.com/jake-fillis/2014/05/23-quotes-from-feminists…

"Women have their faults / men have only two: / everything they say / everything they do". Popular Feminist Graffiti

"If life is to survive on this planet, there must be a decontamination of the Earth. I think this will be accompanied by an evolutionary process that will result in a drastic reduction of the population of males". Mary Daly

"The proportion of men must be reduced to and maintained at approximately 10% of the human race". Sally Miller Gearhart, in The Future – If There Is One – Is Female

Jee tapetaan suurin osa miehistä niin maailma pelastuu jee <3

Huhhuh miten rumaa jälkeä feminismi voi tehdä :/

https://www.ebaumsworld.com/pictures/37-women-before-and-after-third-wa…

Siis eihän kaikkien tarvitse näyttää samalta, mahtua tiettyyn muottiin mutta ei selkeä ylipaino, kynitty tukka, tatuoinnit siellä täällä, yletön määrä lävistyksiä ole esteettisesti kaunista, varsinkaan kun kaikki on samassa paketissa.

Vierailija
25/26 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasa-arvoa, ei feminismiä kirjoitti:

Valitettavasti voi.

(Moderni) feminismi on syöpää eikä siinä ole edes oikeasti kyse tasa-arvosta vaan hyökkäyksestä miehiä, maskuliinisuutta ja myös perhe -instituutiota vastaan. Kun miesten asema heikkenee, heikkenee naistenkin asema.

"The nuclear family must be destroyed… Whatever its ultimate meaning, the break-up of families now is an objectively revolutionary process". Linda Gordon

"Since marriage constitutes slavery for women, it is clear that the women’s movement must concentrate on attacking this institution. Freedom for women cannot be won without the abolition of marriage". Sheila Cronin, the leader of the feminist organization NOW

Se on osa globalisaatio NWO agendaa jonka tiellä on tietyt perinteiset jutut kuten perhe, yhteiskunnan tukipilari. Kun valtaa siirtyy feminismin aivopesemille naisille (tai miehille), tarkoittaa se vallan siirtymistä kansalta sille pienelle eliitille koska feminismin avulla ajetaan nimenomaan eliitin asioita. Suurin osa merkittävistä feministi vaikuttajista/johtavista on askenaasi juutalaisia. Sattumaa?

Feminismiä edistetään valheilla kuten "naisen euro". Se on totta, että kun lasketaan yhteen kaikkien miesten ja kaikken naisten palkat, naiset saavat keskimäärin vähemmän rahaa. Se johtuu miesten ja naisten erilaisista uravalinnoista, siitä että miehet tekee keskimäärin pidempää päivää, vaativat kovempaa palkkaa, voivat olla enemmän töissä koska eivät tule raskaiksi. Lainkin mukaan samasta työstä pitää maksaa sama palkka jokaiselle sukupuolesta riippumatta.

Eliitti tahtoo usuttaa kaikenlaiset ihmisryhmät toistensa kimppuun, perinteisellä hajoita ja hallitse meiningillä. Feminismi on susi lampaan vaatteissa. Itsekin olin joskus teininä jossain määrin feministinen, sehän vaikuttaa päällisin puolin varsin passelilta jutulta, tottakai kannatin tasa-arvoa ja kannatan edelleen.

https://thoughtcatalog.com/jake-fillis/2014/05/23-quotes-from-feminists…

"Women have their faults / men have only two: / everything they say / everything they do". Popular Feminist Graffiti

"If life is to survive on this planet, there must be a decontamination of the Earth. I think this will be accompanied by an evolutionary process that will result in a drastic reduction of the population of males". Mary Daly

"The proportion of men must be reduced to and maintained at approximately 10% of the human race". Sally Miller Gearhart, in The Future – If There Is One – Is Female

Jee tapetaan suurin osa miehistä niin maailma pelastuu jee <3

Huhhuh miten rumaa jälkeä feminismi voi tehdä :/

https://www.ebaumsworld.com/pictures/37-women-before-and-after-third-wa…

Siis eihän kaikkien tarvitse näyttää samalta, mahtua tiettyyn muottiin mutta ei selkeä ylipaino, kynitty tukka, tatuoinnit siellä täällä, yletön määrä lävistyksiä ole esteettisesti kaunista, varsinkaan kun kaikki on samassa paketissa.

No, olen itse feministi enka koe etta noilla sun lainauksilla on mitaan tekemista "oikean" feminismin kanssa. 

Mulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoa miesten ja naisten valilla; ei siis etta miehet on korkeammalla kuin naiset, TAI etta naiset on korkeammalla kuin miehet. Ei, meidan tulee olla samalla viivalla. 

Mita tulee perheeseen, en ole feministina mitenkaan sita vastaan etta mennaan naimisiin ja saadaan lapsia. Enka sitakaan vastaan, etta nainen jaa kotiin hoitamaan kotia ja lapsia. 

Feminismin yksi tarkoituksista on antaa naisille valinnanvaraa; ja jos nainen VALITSEE jaada kotiaidiksi, pisteet hanelle. Se on kuitenkin hanen VALINTANSA, ei pakko.

Ja mita tulee noihin valokuviin...antifeministista propagandaa. Ei se, etta on feministi, tarkoita sita etta nayttaa telaketjul*sbolta. 

Olen itse feministi, pukeudun korkeisiin korkoihin ja mekkoihin/hameisiin. Meikkaan joka paiva, kayn kosmetologilla, kynsihuollossa, kampaajalla. Olen onnellinen, etta tassa maassa feminismi on saanut aikaan sen, etta saan VALITA, milta naytan. Ja mina valitsen nayttaa naiselliselta, "tyttomaiselta" jopa. 

Samoin olen VALINNUT lapsettomuuden. Pystyn valitsemaan sen, koska voin kayttaa ehkaisyvalineita. Tamankin on feminismi saanut aikaan. :) 

Vierailija
26/26 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy miehetry yhdistykseltä. Valkoritari cockoldeja. Tsiisus mitä porukkaa.