Jumalan tiet ovat tutkimattomat
Se klisee on totta , että Jumalan tiet ovat tutkimattomat.
En selviäisi ilman uskoa ja Jumalaa. Kun elämässä on vastoinkäymisiä, Jumala tuo minulle turvaa.
Joku muu olisi jo tilanteessani murtunut ja särkynyt. Jumala antaa minulle voimaa tukea läheistäni erittäin kivualiaassa asiassa. Minulle ei ole enää muuta järkeä tässä maailmassa, kuin usko että Jumala on ja kaikella pahalla mitä ihmisille tapahtuu, on merkitys kokonaisuuden kannalta.
Moni uskoon tullut on kokenut hirveitä asioita. Minut usko pitää järjissäni.
Jumalan siunausta kaikille. Rukoilen kaikille helpotusta elämään, rukoilen että saatte vaikeuksienne keskelle valon. En itsekään ymmärrä, miksi elämässä on tuskaa ja ihmisestä riippumattomia asioita tapahtuu. Ne ovat mysteerejä joihin en tiedä vastausta.
Rukoilen Jumalalta voimaa jaksaa. Jos tämä kirjoitus ketään liikuttaa, kiva jos voit rukoilla kanssani. Läheiselläni on tänään toimenpide joka muuttaa koko loppuelämämme.. ja sellaiseksi jota en osannut kuvitella. Rukous pitää minut rauhallisena kaaoksen keskellä.
Kommentit (5)
Kaikella on tarkoitus.
Se oli Jumalan tahto.
Niin oli tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Herra antoi, Herra otti.
Kenellekään ei anneta enempää kuin jaksaa kantaa.
Elämä kantaa.
Kiitos. Näinhän se on. Kenellekään ei anneta enempää kuin jaksaa kantaa. Nämä sanat muistuttaa siitä kuinka vahva ihminen on kun ei luovuta vaikeuksien keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikella on tarkoitus.
Se oli Jumalan tahto.
Niin oli tarkoitettu.
Kiitos ❤️
Herra antoi, Herra otti.
Kenellekään ei anneta enempää kuin jaksaa kantaa.
Elämä kantaa.
Vieläkö muita latteuksia keksitte?