Asiat jotka saavat v*tutuskäyrän tappiin sekunnissa!
Tulipa mieleen yksi, tässä taaperon nukuttaessa. Lapsi melkein unessa (olet nukuttanut jo 40min) ja yhtäkkiä ovikello soi. Lapsi pystyssä silmät suurina. Ovella joku älyvapaa kauppaamassa patjoja. Ei luovuta vaikka sanon kauniisti ei kiitos. Yrittää sisälle. Kiellän. Sanoo tulevansa paremmalla ajalla uudestaan. Sanon ei kiitos, mutta huutaa vielä että tarviiko sänkyä. Lyön oven kiinni.
Kommentit (610)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut jo useamman kymmenen vuotta tämä vaikea masennus ja on varmasti tuhansia kertoja tullut mietittyä itsemurhaa.
Tuntuu hyvin oudolta lukea tämän ketjun kommentteja suihkuverhoista ja hyttysistä.
Minun pitäisi kai vastata otsikon kysymykseen, mutta mikään ei sekunneissa saa vitutuskäyrääni tappiin.
Asiat jotka eniten vituttaa, ovat tietenkin muut ihmiset. En ole vielä pohdinnoissani päässyt lopputulemaan, onko pahat ihmiset (sadistit ja psykopaatit) enemmän vituttavia kuin tyhmät ihmiset (uskovaiset, matalaälyiset ja lammaslaumat).
Olen myös syvämasentunut ja lisäksi sosiaalisten pelkojensa orja.
Suihkuverho liimaantumista vihaava.
Ota se suihkuverho pois kuten minä olen tehnyt.
Suihkuverhot, märät sukat ja hyttyset eivät enää sen jälkeen sekunnissa saa vitutuskäyrää tappiin kun on jokapäiväisiä kipuja ja tuskallisia oikeita vaivoja.
Voit olla onnellinen jos jaksat hermostua suihkuverhosta. Sinulla menee vielä ihan hyvin silloin.
Mikäs marttyyri se siellä voivottelee?
Taidat olla itse aika marttyyri kun et voi ottaa sitä suihkuverhoasi pois. Mikä pakko sitä on pitää siinä per see seen liimautumassa ja hienoa täydellistä elämää pilaamassa?
Kokeile mitä tapahtuu jos vain otat sen pois!
Ei mulla ole suihkuverhoa! Täältä sivusta vain kommentoin kun teet ittestäsi marttyyrin ja toisia ei saa ärsyttää suihkuverho kun sulla on niin kamalaa. Ei sulla nyt niin masentavaa tunnu olevan kun jaksat ärsyyntyä jonkun suihkuverhosta :D
-Vassarit, uskikset, vihreät sekä muut harhoissa elävät öyhöttäjät
-ohittelijat
-rääkyvät penskat julkisissa
-maksulliset tekojääradat
-Avokonttorit
-Työpisteet, jotka ovat sellaisessa lasisessa kopissa aivan kuin akvaariossa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Kun hidastat polkupyörällä odottaaksesi että auto menee ensin alta pois, jotta ei tarvisi pysähtyä niin tottakai se alkaa myös himmaamaan ja lopulta pysähtyy suojatien eteen. Siinä sitten arvotaan että kumpi menee ja molempien aika palaa ihan turhaan. Jos olisi vaan mennyt niin kummatkin olisi päässyt nopeammin.
Tämä tapahtuu vain kun autoja on tulossa vain yksi. Jos autoja tulee letkana ja et oikeasti pääse tien yli, niin arvatkaa pysähtyykö kukaan: Ei tietenkään.
Kutsun näitä pyöräilijät ensin päästäviä yksittäisiä autoilijoita laupiaiksi samarialaisiksi. Varmasti luulevat tekevänsä isonkin palveluksen ja ajattelevat: "Taas päivän hyvä työ tehty!" vaikka oikeasti tuosta on vain haittaa kaikille.
NIIIN samaa mieltä sun kans :D Tyhjä tie, yksi auto ja minä pyörällä. Taatusti autokin pysähtyy heti kun minä olen pysähtynyt väistääkseni. Tekis mieli kääntyä toiseen suuntaan ja ylittää tie vasta seuraavan suojatien kohdalta ja antaa sen vätyksen istua autossaan oottamassa. Välillä ei tiedä itkiskö vai nauraisko. Miettii että missä, milloin ja miten tuokin autoilija on korttinsa saanut. Miten ne onkin aina naisia ratin takana....eräs keski-ikäinen nainen antoi tietä (minä autolla myös) vaikka hänellä oli etuajo-oikeus, mutta kun hän leveästi hymyillen halusi olla kohtelias. Menee kohteliaisuuskin liikennesääntöjen edelle. Toinen ääripää sitten ne jotka eivät väistä tai edes hidasta vaikka olet selkeästi jo suojatiellä.
Vierailija kirjoitti:
Jätelajittelupisteelle tuodaan kaatopaikalle kuuluvaa tavaraa. Muovinkeräyspisteen viereen jätetään syöttötuolia, turvaistuinta. Metallinkeräyspisteen viereen kasataan silityslautoja ja pyykinkuivaustelineitä. Kierrätysastioiden taakse heitetään patjoja, fillareita ja säkkejä täynnä jotain. Kuvitteleeko ihmiset, että joku keijukainen käy ne sieltä heidän puolesta raivaamassa pois?
Kun kerran on auto ja ne kamat oli jo valmiiksi siellä autossa, miksei voi viedä suoraan kaatopaikalle? Suurimman osan saa viedä sinne ihan ilmaiseksi. Viimeksi peräkontillinen tavaraa maksoi minulle 1 euron, se tuli ns ongelmajätteistä.
Esimerkiksi meidän kylällä jätekeskus on auki vain kahtena iltapäivänä viikossa 4-5 h ajan ja menee kiinni jo klo 18. Voi mennä kuukausikaupalla ennen kuin omat työvuorot sopii siten että pääsee töistä kotiin ja hakemaan sen jätekuormansa ja ehtii vielä nakata jäteasemalle. Jätteiden hävittämisestä on tehty niin h---vetin ylimaallisen vaikea prosessi että todellakin hermot palaa, etenkin jos ei ole autoa. Nouto kotoa voi maksaa jopa 100€ plus lajittelu jos on erilaista jätettä kuormassa. Siksi pitää kaikki isommat jätteet pilkkoa pieniksi paloiksi ja sulloa sekajätteeseen vähän kerrallaan. Siinä menee viikkoja kun kerralla et voi taloyhtiön jätekatokseen paljon viedä, tai tulee toiset asukkaat silmille.
Tämä käy melkein jokaisella bussimatkalla (matkustan aika paljon pitkää matkaa vähäväkisillä linjoilla):
Jonkun keski-ikäinen tädin puhelin soi. Mitä lähempänä täti istuu, sen enemmän alkaa ärsyttää jo nyt.
Täti vastaa iloisena ja selittää touhukkaana "joo, vartin päästä olen siellä, olettekos te vastassa?" Bussi on siis ihan aikataulussa, ei myöhässä. Vaan sitten tämä täti jää äänekkäästi selittämään asioita sille puhelimen päässä olevalle ihmiselle, jonka siis näkee kasvokkain vartin päästä. Alkaa tarinat lonkkakivuista, appiukon sairaalareissusta ja viime viikonlopun ostoksista. Mikä järki!?!?!
Nykyään näiden vähä-älyisten tätien lisäksi bussissa minua piinaavat ne puhelimeltaan videoita katsovat ihmiset, joilla on volat täysillä mutta ei kuulokkeita.
Vierailija kirjoitti:
Nopeusvalvontakamerat ja niiden sijoittelu täysin rahan keräämisen toivossa.
Esim kehä1 laitettiin täyteen kameroita? Miksi? Siksi että sieltä tulee potentiaalisesti eniten rahaa.
Päiväkoulujen ym eteen kameraa ei haluta laittaa koska sieltä ei tule niin hyvin rahaa. Pitäähän kymmeniä tuhansia euroja maksava kamera tienata takaisin. Turvallisuus on sivuseikka.
En ymmärrä? Jos päiväkodin edestä ei tulisi rahaa, niin silloinhan se tarkoittaa ettei ihmiset ajaisi siinä ylinopeutta. Siksi siinä ei kameraa tarvita? Kehällä taas tulee rahaa, niin siksi siellä tarvitaan kameraakin?
Talvi, pimeys, lumi, pakkanen, helle, äänekkäät ihmiset, jatkuva kolina ja pauke, yltiöpositiiviset ihmiset, ihmiset ylipäätään, autolla perseilijät, pyöräilijät suojatiellä, se kun ei pestä käsiä vessassa käynnin jälkeen, kusihätä aamulla kun vielä nukuttaisi.
Ihmiset supermarketeissa. Lapsiperheiden äidit antaa lasten ottaa juoksukilpailuja käytävillä (usein kärryjen kanssa), riehua, kiipeillä, koskea kaikkeen ja pudotella/rikkoa tavaroita ja huutaa kuin hinaajat. Onhan se kivaa kun lapsilla on tekemistä niin saa itse shoppailla rauhassa. Täti-ihmiset kokoontuu kärryineen keskelle käytävää juoruilemaan ja mulkoilee pahasti kun tiedustelet, voisiko väistää sen verran että pääsisi ohi. Toiset urpot vyöryy kärryineen suoraan päälle olettaen että ei tarvitse väistää, kyllä se toinen osapuoli aina hyppää sivuun. Jos itse pysähdyt sekunniksi etsimään jotain hyllystä niin alta aikayksikön siinä on joku hönkimässä niskaan. Itsepalvelukassalla pariskunta tukkii näppärästi kolme maksupistettä kun toinen piippailee tavaroita siinä omalla pisteellä ja toinen pönöttää vieressä kärryt poikittain kahden muun pisteen edessä.
Jumalauta, pysykää kotona jos ette osaa käydä kaupassa aiheuttamatta muille aneurysmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun hidastat polkupyörällä odottaaksesi että auto menee ensin alta pois, jotta ei tarvisi pysähtyä niin tottakai se alkaa myös himmaamaan ja lopulta pysähtyy suojatien eteen. Siinä sitten arvotaan että kumpi menee ja molempien aika palaa ihan turhaan. Jos olisi vaan mennyt niin kummatkin olisi päässyt nopeammin.
Tämä tapahtuu vain kun autoja on tulossa vain yksi. Jos autoja tulee letkana ja et oikeasti pääse tien yli, niin arvatkaa pysähtyykö kukaan: Ei tietenkään.
Kutsun näitä pyöräilijät ensin päästäviä yksittäisiä autoilijoita laupiaiksi samarialaisiksi. Varmasti luulevat tekevänsä isonkin palveluksen ja ajattelevat: "Taas päivän hyvä työ tehty!" vaikka oikeasti tuosta on vain haittaa kaikille.
NIIIN samaa mieltä sun kans :D Tyhjä tie, yksi auto ja minä pyörällä. Taatusti autokin pysähtyy heti kun minä olen pysähtynyt väistääkseni. Tekis mieli kääntyä toiseen suuntaan ja ylittää tie vasta seuraavan suojatien kohdalta ja antaa sen vätyksen istua autossaan oottamassa. Välillä ei tiedä itkiskö vai nauraisko. Miettii että missä, milloin ja miten tuokin autoilija on korttinsa saanut. Miten ne onkin aina naisia ratin takana....eräs keski-ikäinen nainen antoi tietä (minä autolla myös) vaikka hänellä oli etuajo-oikeus, mutta kun hän leveästi hymyillen halusi olla kohtelias. Menee kohteliaisuuskin liikennesääntöjen edelle. Toinen ääripää sitten ne jotka eivät väistä tai edes hidasta vaikka olet selkeästi jo suojatiellä.
Tässä se taas nähdään, ihan sama mitä tekee niin koskaan ei ole hyvin.
Ehdottomasti ärsyttävin asia maailmassa on tosiaan muut ihmiset kaupassa. Tänään menetin kassajonossa hermoni ostoskärryillä tökkijään ja hyödynsin AV:n vinkkiä: tökkäsin niin prkleesti perceelläni takaisin.
Traktorikuskit, jotka lähtevät pahimpaan ruuhka-aikaan köröttelemään autotielle kahtakymppiä, eivätkä ole huomaavinaan, että taakse kertyy kolmensadan kyrpiintyneen työmatkakuskin jono.
Ja korkeammat verot.
Ja kun ostat yhden auton, niin maksat kolmesta, enkä edes liioittele.
Vierailija kirjoitti:
- Kulkuväylien tukkijat kaupoissa: siirrän kärryään ja sanon anteeksi pääsenkö ohi
- Kaupan kassalla väärässä paikassa ostoksiaan pakkaavat: jään mahdollisimman lähelle viereen seisomaan mitään sanomatta
- Jalkakäytävän leveydeltä kulkijat: kuljen itse suuntaani jatkaen heihin päin katsomatta
- Liukuportaiden yläpäähän paikalleen jumittamaan jäävät: tuhahdan ja survoudun suutuksissani ohi
- Hissiin / raitiovaunuun / metroon tms. sisään survoutujat, kun itse tulisin ulos: otan askeleen ja jään siihen ovelle seisomaan ja tuijottamaan silmiin lähintä survoutujaa
- jne
Kuulostat pelottavalta. Minä ainakin väistäisin ja kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Kolme asiaa: Vaasa, kiusaaminen ja narsismi.
Unohdit listaltasi seuraavat:
- Vientiporsaat
- Insinöörit
Työkaveri, joka muiden mielestä on niin maan prkeleen mukava - niin kun eivät joudu jakamaan työtehtäviä kyseisen tyypin kanssa. Jos joutuisivat, niin pitäisivät häntä kyllä teeskentelijänä, lusmuna ja veemäisenä miehenä.
Sitten kun yrittää toppuutella jonkun esittämää ylimaallista kehua kyseisestä, niin saa itse kuulla olevansa "niin negatiivinen".
Aaargh.
Vierailija kirjoitti:
Tall ships race!
Tämä on ehkä oudoin vastaus tähän mennessä.
Sinun kannattaa vähän miettiä sanomisiasi. Suihkuverho ja märät sukat on toki helppo eliminoida, mutta äläpä vähättele allergioiden aiheuttamaa tuskaa. Kun iho on rikki, raavit ja veri lentää, turpoat paikallisesti hyvinkin voimakkaasti ja joka paikkaa kirvelee ja kutittaa, ei paljoa naurata.
Itse et ilmeisesti ole hyttysille, tai muutenkaan, allerginen.