Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kudoin kaverin lapselle syntymäpäivälahjaksi kettukarkki-kuvioiset lapaset, kommentti "no muut on kyllä ihan ostaneet jotain"

Vierailija
27.11.2019 |

Jäi vähän paha mieli, vaikken olekaan mikään maailman taitavin kutoja. Kotoa sattui löytymään värimaailmaan sopivia lankoja ja tällaiset sain aikaiseksi.

https://aijaa.com/AwUd8J

Oliko ihan huono lahja? :(

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt yleensä kavereiden lapsia edes lahjoo, ellei kummilapsi ole? Joskus minulla oli tapana ostaa aina lahja kun joku kaveri sai lapsen, ja sitäkin pidettiin outona (?), joten lopetin.

Tosi söpöt lapaset.

No jos vaikka kutsutaan synttäreille, niin on kyllä tapana viedä joku lahja.

Vierailija
42/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tehdä kenellekkään mitään suuritöisiä käsityölahjoja ellei se käsitöiden tekeminen ole sinulle tosi helppoa.

Siitähän on se juttukin, jonka mukaan villapaidan neulominen poikaystävälle on huonoa onnea, koska se poikaystävä ei arvosta tarpeeksi sitä neuleeseen mennyttä valtavaa työtä ja tekijälle tulee paha mieli, josta seuraa riitoja ja mahdollisesti ero.

Häh? Sehän on vaan vanha taikauskoinen höpötys. Ennen sanottiin että ennen kihloja heilalle tehty villapaita tarkoittaa eroa. Kihlojen jälkeen siis oli turvallista tehdä. Tuskin se arvostuksen määrä siitä mihinkään muuttuu, se oli vain yksi niistä uskomuksista joita ennen oli lukemattomia.

Minä tein poikaystävälle neuleen ennen kihloja. Ollaan oltu kohta 31 vuotta naimisissa, mutta kai se ero sitten vielä tulee 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämättömän huonokäytöksinen kaveri sinulla, ap! Onko hän muutenkin samanlainen töksäyttelijä?

Vierailija
44/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaverisynttärilahjaksi melkein liian hieno. Itse olisin kyllä melkein nolostunut, jos joku äiti olisi nähnyt noin vaivaa. Mutta siis hienot joka tapauksessa.

Vierailija
45/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuosta lahjasta tuoksahtaa että kyse on enemmän antajan mieltymyksistä ja haluista kuin lahjan saajan, mutta "huono" lahja on pienempi paha kuin täydellinen käytöstapojen puute.

Oletko aivan varma, että ne ostolahjatkaan on ihan nappiin menneet tai lahjan saajan mieltymysten mukaan? Tietysti, jos on ollut lahjalista, niin silloin todennäköisesti.

En tietenkään, tottakai lahjan voi ostaakin enemmän itseään kuin lahjan saajaa miettien. Ja myös omista tarpeista väsätty lahja, itsetehty tai ostettu, voi olla osuva ja mieleinen. Mutta miten se tähän liittyy? Aloittajan kaveri on törppö vaikka tätä asiaa vääntelisit miten.

Vierailija
46/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ihanampaahan on, että oot tehnyt itse <3 söpöt lapaset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi