Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kudoin kaverin lapselle syntymäpäivälahjaksi kettukarkki-kuvioiset lapaset, kommentti "no muut on kyllä ihan ostaneet jotain"

Vierailija
27.11.2019 |

Jäi vähän paha mieli, vaikken olekaan mikään maailman taitavin kutoja. Kotoa sattui löytymään värimaailmaan sopivia lankoja ja tällaiset sain aikaiseksi.

https://aijaa.com/AwUd8J

Oliko ihan huono lahja? :(

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, että säkin oot ostanut lankoja (vaikka noita varten ostanutkaan).

Vierailija
2/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lahja, jota saajan äiti ei osannut arvostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaveri on mäntti.

Vierailija
4/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat lapaset! Ei todellakaan ole huono lahja

Vierailija
5/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ihan mestariteokselta näytä, mutta ei tarvitsekaan. Lapaset on joka tapauksessa parin lumileikin jälkeen käytetyn näköiset.

Mielestäni ihan kelpo lahja eikä se lapsi kai noin kommentoinut?

Se että joku tekee itse jotain lahjaksi on aina arvokkaampaa kuin kaupasta jonkun krääsän ostaminen.

Vierailija
6/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriko sanoi vai lapsi? Jos kaveri, niin en ihmettele että tuli paha mieli

Vierailija
7/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi oli kommentoija, äiti vai lapsi?

Vierailija
8/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot! Itse en osaa kutoa kuin virkkaamalla ketjusilmukkaa.

.

Itse olisin tuossa tilanteessa antanut sanojalle ympäri korvia!

M 42

Vierailija
9/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöt :) minä olisin iloinen, lapset on lapsia.

En itsekään osannut lapsena arvostaa kun joululahjaksi sai mummolta villasukkia ja lapasia. Nyt osaan arvostaa mutta ei ole enää ketään neulomassa. :(

Vierailija
10/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi lapselle, että hänellä on ääliömäinen ja huonotapainen vanhempi - ilmeisesti äiti? Ei lupaa hyvää tulevaisuutta lapselle.

Vierailija
11/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin viemästä kummilapselle vaatelahjoja, kun totesin haaskaavani sekä rahaa että aikaa. Äiti katsoi nenä nirpallaan, eikä vaatteita näkynyt käytössä.

Hankkikoot itse.

Synttäreille voi viedä karkkipussin ja sillä hyvä.

Vierailija
12/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä! Millaisia muiden lahjat sitten olivat? Noihin on käytetty aikaa ja ideointia. Varmasti löytyy käyttöä. Aivan ihana lahja 

Vierailija
13/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä ja ihana lahja. Itse arvostaisin todella! Olet nähnyt kovasti vaivaa ja tuo typerä ei sitä edes tajua.

Pyydä pois.

Vierailija
14/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko se äiti sen? Olikohan kyseessä vain todella epäonnistunut sanavalinta, ja tarkoitti silleen perisuomalaisesti kursailla? Eiiii sunny ois tarttenu, ku ei kukaan muukaan tollasta vaivaa nähny"?

On meinaan nätit lapaset.

Vierailija
15/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olivat vaivautuneita kun olet nähnyt niin paljon vaivaa? Kaikkihan noista tykkää.

Vierailija
16/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa enää ihmiset arvostaa käsitöitä eikä myöskään olla peruskohteliaita. Äitini on tosi taitava kutomaan ja teki sekä minun että veljeni perheille viime jouluksi hienot villasukat kaikille. Mitä sanoi veljeni vaimo? Päin näköä, että villasukka ei ole oikeastaan yhtään hyvä sukka, kun ovat niin paksutkin ettei mahdu oikein mihinkään kenkiin, mutta sanoi että ehkä lapset joskus sisäsukkina käyttää jos lattiat on viileät. Itse olin vähän hämmästynyt, koska vaikka tosiaan ajattelisikin niin että ei itse villasukkia käytä, niin jotenkin tosi tylyä sanoa se lahjan antajalle, joka on nähnyt paljon vaivaa sukkien eteen.

Vierailija
17/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana idea! Lapsen äidin ongelma,jos hän on mäntti. Toivottavasti lapsi osasi huonosta esimerkistä huolimatta arvostaa vaivannäköä.

Vierailija
18/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot! Meillä noista olisi tykänneen niin lapsi kuin äitikin.

Oma lapseni meni koulukaverin synttäreille ja askartelimme yhdessä lahjaksi ”lahjakortin” jolla synttärisankari pääsee meidän kanssa kaupunkimme liikuntapaikkaan X. Ollaan usein käyty porukalla siellä ja tämä lapsi aina ollut kysymässä että pääsehän hän taas mukaan. Eli ajattelin että tämä on kiva lahja tavaran sijasta.

Synttäreillä sankari oli sitten yksitellen luetellut saamansa tavaralahjat, kehunut hienoiksi ja kiitellyt antajaa. Paitsi oman lapseni antamaa lahjaa, sitä ei mainittu lainkaan eikä kiitetty. Kotiin tuli kovin murheellinen ja hämmentynyt lapsi.

Vierailija
19/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty lahja on aina parempi kuin tyhmä krääsä kaupasta. Voit olla ylpeä itsestäsi.

Vierailija
20/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa, ostaa ostaa! V****u tätä kulutushysteriaa. Omatekemä, on paljon parempi, kuin kaupasta ostettu krääsä.