Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies aikoo tehdä tulevalle lapselle isyystestin vaikkei edes epäile mitään, sanoo että vain varmuudeksi että tietää ennen kuin investoi koko...

Vierailija
27.11.2019 |

Onko tällainen tilanne epäluottamuslause vai pitäisikö tätä ymmärtää miehen kantilta ja astua miehen saappaisiin ennen kuin reagoi ikävästi?

Naisenahan tietää aina, että se on oma lapsi kun se itsestä pullahtaa ulos. Mies kuitenkaan ei koskaan voi olla varma, ei koskaan. Pitääkö miehen kantaa ymmärtää tässä ja antaa hänen tehdä se testi, että hän voi olla sitten hyvillä mielin ja investoida loppuelämänsä VARMUUDELLA omaan lapseen?

Kommentit (7876)

Vierailija
6941/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, olin 99,95% varma, ettei vaimoni ollut tullut raskaaksi paneskeltuaan muita. Mutta halusin 100% varmuuden. Jos testitulos olisi ollut negatiivinen, olisin ottanut eron. Mikä tässä oli vaikea ymmärtää? 

Millä tavalla sinä todistat uskollisuutesi vaimollesi? Millä tavoin hän voi varmistua ettei sinulla ole lapsia, joista hän ei tiedä mitään? Oletko esittänyt hänelle virkatodistuksesi? Miten sinun suvussa kulkevat sairaudet, onko selvitetty, että olet biologista sukua vanhemmillesi? Älä pidä rouvaa epätietoisuudessa.

Perusta oma ketju noille lapsellisille lässytyksillesi.

Vierailija
6942/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaanutteko naiset samalla tavalla, kun pankki vaatii lainan ehdoksi stressitestiä? Siinähän pankki epäilee teitä ja lainanmaksukykyä? Tai loukkaannutteko avioehdosta? Siinähän epäillään toisen aikeita toista vastaan ja suojaudutaan.

Miksi se isyystesti loukkaa? Siinähän on kyse vain ja ainostaan toisen oikeusturvasta.   

Voihan sinun vaimosi sanoa sinulle, että tuo tuttavaperheen lapsi ei muistuta isäänsä vaan enemmän sinua. Sinä varmaan teetät isyystestin, että vaimosi pääsee epäilyksistään. Hän ei tietenkään epäile sinua pettämisestä, mutta hän haluaa itselleen mielenrauhan. Miksi se isyystesti sinua loukkaisi, jos vaimon epäilyssä ei ole mitään perää?

Olen eri, mutta ei se oikeastaan loukkaisi. Olisin valmis testiin heti, kunhan vain vaimoni hoitaisi asian tuttavaperheen vanhempien kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6943/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ketjussa on ollut myös useita viestejä, joiden mukaan jo lapsenteon suunnitteluvaiheessa ilmituotu toive isyystestauksesta johtaisi saman tien eroon."

Mitä sitten? Et kai kuvittele, että ihan jokainen tapailusuhde johtaa avioliittoon ja lapsiin? Jos arvoissa on iso ero, niin tapailua ei kannata jatkaa. Ei tuossa vaiheessa vielä ole syviä tunteita edes syntynyt toista kohtaan.

Vierailija
6944/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olin 99,95% varma, ettei vaimoni ollut tullut raskaaksi paneskeltuaan muita. Mutta halusin 100% varmuuden. Jos testitulos olisi ollut negatiivinen, olisin ottanut eron. Mikä tässä oli vaikea ymmärtää? 

Millä tavalla sinä todistat uskollisuutesi vaimollesi? Millä tavoin hän voi varmistua ettei sinulla ole lapsia, joista hän ei tiedä mitään? Oletko esittänyt hänelle virkatodistuksesi? Miten sinun suvussa kulkevat sairaudet, onko selvitetty, että olet biologista sukua vanhemmillesi? Älä pidä rouvaa epätietoisuudessa.

Oho, nytkö ne teidän perustelut ei kelpaakaan. Miksi?

Vierailija
6945/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Elämä on opettanut, että kuka tahansa voi tehdä ihan mitä tahansa. On todella naiivia ajatella, ettei olisi mahdollista, että joku voi olla uskoton."

Onneksi tällaisten kanssa ei tarvitse ryhtyä suhteeseen, jotka ovat jo valmiiksi tuominneet sen oman kumppanin toisten tekemisten perusteella. En minäkään jaksaisi jatkuvasti olla kyttäämässä ja varmistelemassa, pettääkö mies, vaikka tiedänkin, että monet miehet pettävät.

Sama koskee muitakin asioita. Miehet ajavat usein humalassa, joten olisi ihan hirveän raskasta puhalluttaa mies joka kerta, kun hän lähtee ajamaan tai tulee kotiin.

Vierailija
6946/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kylä-Harakan oikeustaistelujen hinnalla olisi saanut aika läjän testejä."

Siinä on kyllä osunut enteellinen sukunimi tälle petturinaiselle. :D

Vierailija
6947/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ketjussa on ollut myös useita viestejä, joiden mukaan jo lapsenteon suunnitteluvaiheessa ilmituotu toive isyystestauksesta johtaisi saman tien eroon."

Mikä hitto siinä erossa niin kamalasti pelottaa? Jos kriteetit kumppanin ja suhteen osalta eivät osu yksiin, luulisi sinunkin huokaisevan helpotuksesta, että se tulee esille mahdollisimman varhaisessa vaiheessa ja voit jatkaa matkaasi ja etsiä sinulle paremmin sopivan kumppanin.

Vierailija
6948/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Kun on kyse miehen rehellisyyden ja uskollisuuden todistamisesta, siitä tuleekin lapsellista lässytystä. Quelle surprise.

Vierailija
6949/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun pikkujoulut ovat ajankohtaisia, niin voi pojat, että moni käenpoikanen saa taas alkunsa. Pahimpia pettäjiä ovat kokemusteni mukaan naiset, jotka eivät ikinä pettäisi ja perheidylli on aivan täydellinen, mutta se muutama drinksu ja kokemattomalle pamahtava vahva humalatila avaa kummasti pahimmankin siveyden sipulin reidet.

Vierailija
6950/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mun ihan käytännön kokemus on osoittanut, että naisilla on aika isolla joukolla ns. 30 kriisi ja silloin moni käy kokeilemassa vierasta melaa. Ja pitkät parisuhteet taustalla."

Silloinkin kun ovat juuri päättäneet oman miehensä kanssa yrittää aktiivisesti lapsen hankintaa? En nyt ihan usko.

Olen eri, mutta tiedän monta pariskuntaa, jotka ovat hankkineet lapsen siinä toivossa, että se korjaisi murenemassa olevan parisuhteen. Äärimmäisen typerää, mutta samalla valitettavan yleistä.

Vierailija
6951/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun pikkujoulut ovat ajankohtaisia, niin voi pojat, että moni käenpoikanen saa taas alkunsa. Pahimpia pettäjiä ovat kokemusteni mukaan naiset, jotka eivät ikinä pettäisi ja perheidylli on aivan täydellinen, mutta se muutama drinksu ja kokemattomalle pamahtava vahva humalatila avaa kummasti pahimmankin siveyden sipulin reidet.

Jännä juttu. Raskaaksi haluavat naiset kun yleensä lopettavat alkoholin käytön ennen kuin ehkäisy jätetään pois, samoin muutenkin ruokavalio laitetaan siinä kuntoon. Siinä vaiheessa ei mennä pikkujouluihin juomaan päätä täyteen. Naiset nyt on niinkin tunnollisia, että saunaolut tai päänsärkylääke hedelmöitymisen tienoilla saa aikaan hirveän epätietoisuuden onko siitä tulevalle lapselle seurauksia.

Vierailija
6952/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Parisuhteet perustuvat länsimaissa valtaosin tunteisiin. Ei järkeen, kuten esim. järjestetyn avioliiton maissa. Mieheni ei ole minun kanssani koska se on järkevää, vaan koska hän rakastaa minua."

Sanoo vain rakastavansa ettei sulla mene suu mutruun.

Mitä hän siitä hyötyy?

Hän saa seksiä, höpsö.

Vierailija
6953/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaanutteko naiset samalla tavalla, kun pankki vaatii lainan ehdoksi stressitestiä? Siinähän pankki epäilee teitä ja lainanmaksukykyä? Tai loukkaannutteko avioehdosta? Siinähän epäillään toisen aikeita toista vastaan ja suojaudutaan.

Miksi se isyystesti loukkaa? Siinähän on kyse vain ja ainostaan toisen oikeusturvasta.   

Voihan sinun vaimosi sanoa sinulle, että tuo tuttavaperheen lapsi ei muistuta isäänsä vaan enemmän sinua. Sinä varmaan teetät isyystestin, että vaimosi pääsee epäilyksistään. Hän ei tietenkään epäile sinua pettämisestä, mutta hän haluaa itselleen mielenrauhan. Miksi se isyystesti sinua loukkaisi, jos vaimon epäilyssä ei ole mitään perää?

Tietysti tekisin tuossa tilanteessa isyystestin, tottakai. Pitäi

"Voithan sinä ottaa asian esille ihan oma-aloitteisesti. Niinhän täällä on ehdotettu naisille, että ottavat isyystestin puheeksi."

Tää on kyl ollut ketjun paras ehdotus, et vaimo ehdottaa itse isyystestiä. Sanoo toki, ettei ole pettänyt, mut jos silti varmuuden vuoksi...

Vierailija
6954/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkuvat nämä palstamiehet mitä vinkuvat. Suurin osa naisista ottaa eron, jos häneen ei luoteta parisuhteessa, kun lasta aletaan suunnitella. Sille ette voi mitään, vaikka kuinka jankkaisitte. Valitkaa lapsellenne luotettava äiti. Tutustukaa toisiinne kunnolla ennen lapsen hankintaa. 

Vierailija
6955/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sekä pettäjät että siveyden sipulit voivat olla "pahimpia"? Koita nyt päättää :)

Minä olen sitten varmaan siveyden sipuliakin pahempi, kun en ole koskaan pikkujouluihin edes osallistunut, ei voisi vähempää kiinnostaa. Mieluummin hörpin glögiä kotona oman rakkaan kainalossa :)

Vierailija
6956/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asia häntä vaivaa, hän voi varmistua siitä parhaaksi katsomallaan tavalla, ihan kuten minäkin olen tehnyt omalta osaltani. Ei ole minun ongelmani.

Vierailija
6957/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotusaikanani mies petti minua kahdenkin naisen kanssa. Sain hänet siitä kiinni ja laitoin hänet selkä seinää vasten ja sain tunnustuksen.   Itse en ole milloinkaan pettänyt miestä. Kun lapsi syntyi, mies vaati isyystestiä.  Ihan kuin kostoksi siitä, että olin saanut hänet kiinni pettämisestä. Kun lääkäri selitti, että verikoe isyystestiä varten voi aiheuttaa lapselle kipua ja kun lastenvalvojakin ihmetteli asiaa, niin mies luopui vaatimuksestaan. Lastenvalvoja nimittäin tiesi mieheni juonittelut hänen edellisen avioliittonsa ajoilta. Ei ihme, että suhde kyseiseen mieheen loppui ja hyvä niin. 

Ja kuitenkin päätit lisääntyä tuollaisen kultamunan kanssa??

Millä tavalla hän olisi nähnyt tulevaisuuteen?

Katsomalla menneisyyteen: "..tiesi mieheni juonittelut hänen edellisen avioliittonsa ajoilta."

Vierailija
6958/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti testiin! Se ei ole epäluottamus lause, vaan oikeusturva.

Se on puhtaasti epäluottamuslause, vaikka miten täällä yritetään kierrellä ja kaarrella.

Täysin yhtä puhtaasti se on toiselle oikeusturva.

Eli toiselle oikeusturva, toiselle epäluottamuslause. Arvaapa kumman kanta ratkaisee suhteen jatkon.

Vierailija
6959/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puolisoni pyytäisi minua isyystestiin, kun epäilee naapurin muksun olevan kovin näköiseni, niin tietysti tekisin sen testin. Toki se näyte pitäisi saada siltä naapurin muksulta myös. 

En kokisi puolison pyyntöä pätkääkään loukkaavana tai vaikeana asiana. 

Yhtään ei hävettäisi mennä rimpauttamaan naapurin ovikelloa, ja selostaa siellä naapurille ja mahdollisesti tämän puolisolle, että "vaimo pelkää minun olevan tämän teidän lapsen isä, niin sopiiko jos teen isyystestit?" ?

Miksi täällä oletetaan, että miehen pitäisi tässä tilanteessa olla se aktiivinen osapuoli? Tietenkin se, joka testaamista vaatii, hoitaa käytännön järjestelyt, ml. kommunikoinnin kaikkien osapuolten välillä.

Vierailija
6960/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Jos vaimo testiä haluaisi, niin ilman muuta sitten testin tekisin. Ei se olisi minulta millään tavalla pois. 

Ja jos seuraavaksi vaimon mielenrauhan varmistamiseksi pitäisi testata, että ei ole sinun dna, joka löytyi r-aiskatusta naisesta ja jolle ei löytynyt vastinetta?

Kai menisit itse poliisille ja kertoisit, että vaimoa vaivaa tämä asia niin kovin, joten voidaanko ottaa testit, jotta hän saa mielenrauhan?

Ellet, miksi et. Sehän on ihan sama asia, sinä et halua elättää käenpoikaa ja vaimo ei halua elää r-aiskaajan kanssa. Hänellä olisi elämä pilalla, jos saisi vaikka 5 vuoden päästä tietää, että on jatkanut yhteiselämää miehen kanssa, joka voi tehdä tällaisia tekoja ja antanut lastensakin siinä kasvaa.

Olen eri, mutta jos olisin oleillut r-aiskauksen tapahtuma-alueella samaan aikaan, eikä minulla olisi alibia, niin totta kai pyytäisin testausta tuossa tilanteessa. Todennäköistä kuitenkin olisi, että syyllisyyteni voitaisiin sulkea pois muulla tavoin.