Mies aikoo tehdä tulevalle lapselle isyystestin vaikkei edes epäile mitään, sanoo että vain varmuudeksi että tietää ennen kuin investoi koko...
Onko tällainen tilanne epäluottamuslause vai pitäisikö tätä ymmärtää miehen kantilta ja astua miehen saappaisiin ennen kuin reagoi ikävästi?
Naisenahan tietää aina, että se on oma lapsi kun se itsestä pullahtaa ulos. Mies kuitenkaan ei koskaan voi olla varma, ei koskaan. Pitääkö miehen kantaa ymmärtää tässä ja antaa hänen tehdä se testi, että hän voi olla sitten hyvillä mielin ja investoida loppuelämänsä VARMUUDELLA omaan lapseen?
Kommentit (7876)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue kommentit, saatat aistia negatiivista suhtautumista erittäin monessa viestissä. Etsi sinä kommentti jossa nainen kannattaa isyystestausta järkevänä. Niitäkin on muutama näillä 209 sivulla.
Juu, negatiivista suhtautumista siihen, että mies epäilee kumppaninsa pettäneen ja valehtelevan isyydestä. Testiin ovat kuitenkin suurin osa täysin valmiita.
Juu, ja taitaa monesti vielä olla maininta että erohan siitä tulisi, sellaisesta epäluottamuksesta. Että miten tuo suhtautuminen testiin nyt sitten oikein tulkitaan? Minusta asenne on negatiivinen, tyyli on että perästä kuuluu. Taidetaan olla aika valmiita rikkomaan lapsen koti yhden testin takia, joka fiksusti ajatellen voisi olla hyväkin asia ettei edes se ilkeä sukulainen pääse soittamaan suutaan. Mutta: joo testi, ja joo ero...
Miten se raskausaika sujuu, kun mies ei usko, että lapsi on hänen ja nainen ei saa mieheltä mitään tukea? Luuletko, että pelkästään tuo 9 kuukauden aika ei aja paria erilleen? Miehellä on kuitenkin epäilys, joten turha väittää, että mies iloitsee tulevasta lapsesta, miettii innolla lapselle nimeä ja tekee hankintoja lasta varten. Se, joka kodin rikkoo, on mies itse.
Tai sitten voi olla ettei mies sano mitään, ei tuo esiin mitään epäilyyn viittaavaa. Tajuatteko edes miten paljon miehet pitää asioita sisällään, eivät kälätä ympäriinsä joka hemmetin tunnetilaa. Tuleehan erot ja pettämisetkin käsittääkseni naisille joissain tapauksissa ihan puskista. Ei osaa arvata yhtään mitään. Miksei sitten tällaista asiaa voisi pitää omana tietonaan.
Näinpä. Koska mies itse pettää ja peittelee, on ihan luonnollista että hän epäilee vaimoaankin. Jokainen mies joka haluaa isyystestin on itse pettänyt, hän on vain taitava salailija. Tässä vaiheessa vaimo nyt kuitenkin saa tietää, mikä on homman nimi. Mikä ihme muka on, että vaimo haluaa erota moisesta kieroilevasta niljakkeesta?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat hitonmoisia valehtelijoita ihan joka asiassa eikä ole niin pientä asiaa mistä ei valehdella niin itse naiset ovat aiheuttaneet tilanteen että ei teihin yksinkertaisesti voi luottaa. Itse valehtelette niin turha syyttää miehiä jos ei luota teihin. Alkakaa rehelliseksi niin teitä ei epäillä
Tehän epäilette ihan jokaista naista vaikka hän olisi pyhimys. Ja niin, kai te olette kysyneet omilta vanhemmiltanne, onko teidän suhteen tehty isyystestit? Sinun nyt ainakaan ei kannata uskoa äitisi puheita, kun se valehtelee pikkuasioistakin.
Itsellinen äitiys on se juttu, mihin naisten kannattaa hakeutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue kommentit, saatat aistia negatiivista suhtautumista erittäin monessa viestissä. Etsi sinä kommentti jossa nainen kannattaa isyystestausta järkevänä. Niitäkin on muutama näillä 209 sivulla.
Juu, negatiivista suhtautumista siihen, että mies epäilee kumppaninsa pettäneen ja valehtelevan isyydestä. Testiin ovat kuitenkin suurin osa täysin valmiita.
Juu, ja taitaa monesti vielä olla maininta että erohan siitä tulisi, sellaisesta epäluottamuksesta. Että miten tuo suhtautuminen testiin nyt sitten oikein tulkitaan? Minusta asenne on negatiivinen, tyyli on että perästä kuuluu. Taidetaan olla aika valmiita rikkomaan lapsen koti yhden testin takia, joka fiksusti ajatellen voisi olla hyväkin asia ettei edes se ilkeä sukulainen pääse soittamaan suutaan. Mutta: joo testi, ja joo ero...
Niin, testi, jotta mies saa asian suhteen mielenrauhan, ja ero, koska suhteella ei ole pohjaa eikä tulevaisuutta, kun luottamuspula on noin suuri. Lapsi pelastetaan kodin sairaalta ilmapiiriltä ja huonolta parisuhdemallilta.
Miten hitossa se ilmapiiri sairastuisi testistä ja parisuhdemallikin prseestä? Älkää viitsikö liioitella. Muistakaa että se ketku nainen joka maksattaa lapsensa elatuksen miehellä joka ei ole lapsen isä, on herättänyt tällaiseen karuun hommaan, että pitää olla 150%varma isyydestään, ettei käy yhtä huonosti kuin ketkuakan ja lapsen oikean isän höykyttämälle. Lakimuutosta yrittävät että lapsen isyyden selvityksen aikaraja poistettaisiin kokonaan. Mikä olisi hyvä saada läpi.
Ei se testistä huonone. Vaan siitä, että puoliso epäilee pettäjäksi. Miltä itsestäsi tuntuisi, jos puoliso epäilisi sinua pettäjäksi ja valehtelijaksi vaikka olet syytön. Tuntuisiko se hyvältä? Kyllä siinä kodin ilmapiiri jäätyisi pakkasen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun itse tiedät että et ole pettänyt niin eihän siinä tarvitse edes ajatusta uhrata asialle kun antaa vaan testin tapahtua mutta jos itseäkin epäilyttää kuka on isä niin sitten ymmärrän miksi ahdistut ja yrität kieltää koko testin kun et halua jäädä kiinni pettämisestä
Mitä kaikkea sinä olet valmis todistelemaan, kun puolisosi jotain vaatii? Eikö hän usko, että kävit kaupassa ellet näytä kuittia? Soittaako hän Sirpalle ja varmistaa, että olit hänen kanssaan lenkillä? Käykö hän kysymässä työpaikkasi miehiltä, onko joku heistä pannut sinun kanssa? Miksi hän sinun sanaasi luottaisi? Eihän sinun tarvitse tuosta välittää, kun tiedät, että mies kuvittelee omiaan.
Olen tuon kommentin kirjoittaja ja olen itse mies ja ikävä kyllä olen joka parisuhteessa joutunut todistamaan kaupassa käyntiä, töissä oloa, harrastuksia ja ystäviä kun nainen on mielessään saanut rakennettua jokun epämääräisen pettämis kuvion johon on lopulta itsekin sanonut että eihän tuo ole millään tavalla edes mahdollista. Etko itse näe ympärilläsi sitä kuinka paljon miesten on pakko todistella naisille asioita jotka nainen on hormonien ja epämääräisten tunteiden kanssa mielessään rakentanut ilman mitään todellisuutta?
Sinä taidat olla yksi hörhömagneetti, kun tuollaisiin naisiin olet sotkeutunut. Tuollaista se elämä on, jos parisuhteessa ei ole luottamusta. Se minua kummastuttaa, että miesten kommenttien mukaan tuollaisessa parisuhteessa pitää pysyä. Itse en jaksaisi, jos minua epäillään tai minun pitäisi epäillä puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa on yli 200 sivua kommentteja jossa naiset kauhistuu isyystestejä niin juuri tämän takia testi oitäisi olla pakollista kaikkien lasten kohdalla että naiset ei voi ottaa epäluottamuksena jos mies haluaa varmistua omasta isyydestä.
Olisihan se periaatteessa ihan sama asia kun synnärillä laitettaisiin kaikki vasta syntyneet lapset samaan huoneeseen heti synnyttyään että äiti ei edes näe lastaan ja äidin pitäisi valita yksi joka on pakko on kasvattaa 18 vuotta ja jos ei kasvata niin pakko olisi maksaa jollekin toiselle sen lapsen kasvatus.
Kaikki me tiedämme kyllä että naiset ei suostu tuohon kun eihän heille voi tulla semmoista mahdollisuutta että kasvattaisi jonkun toisen lasta omanaan vaikka se ei ole oma
Nyt muistan tämän jutun. Siinä nainen huumattiin ja verhon takana lääkäri otti vauvan ja vei piiloon. Mutta edelleenkään en muista, liittyikö se juuri tähän isyysasiaan vai mihin ihmeeseen. Muistaako joku muu?
Testillä saisi kaikki epäilykset isyydestä poistettua että saisi tilanteen normalisoitua ilman suurempia ajatuksia aiheesta mutta eihän se naisille käy kun eihän naisten pettämisen yleisyys saa tulla esille kun oikean feminismi oppikirjan mukaan ainoastaan miehet pettää ja miehet on syyllisiä joka asiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat hitonmoisia valehtelijoita ihan joka asiassa eikä ole niin pientä asiaa mistä ei valehdella niin itse naiset ovat aiheuttaneet tilanteen että ei teihin yksinkertaisesti voi luottaa. Itse valehtelette niin turha syyttää miehiä jos ei luota teihin. Alkakaa rehelliseksi niin teitä ei epäillä
Tehän epäilette ihan jokaista naista vaikka hän olisi pyhimys. Ja niin, kai te olette kysyneet omilta vanhemmiltanne, onko teidän suhteen tehty isyystestit? Sinun nyt ainakaan ei kannata uskoa äitisi puheita, kun se valehtelee pikkuasioistakin.
Missä vaiheessa olen antanut virheellisen kuvitelman että luottaisin edes omaan äitiini joka on niin monta kertaa jäänyt kiinni valehtelusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, testi, jotta mies saa asian suhteen mielenrauhan, ja ero, koska suhteella ei ole pohjaa eikä tulevaisuutta, kun luottamuspula on noin suuri. Lapsi pelastetaan kodin sairaalta ilmapiiriltä ja huonolta parisuhdemallilta.
Miten hitossa se ilmapiiri sairastuisi testistä ja parisuhdemallikin prseestä? Älkää viitsikö liioitella. Muistakaa että se ketku nainen joka maksattaa lapsensa elatuksen miehellä joka ei ole lapsen isä, on herättänyt tällaiseen karuun hommaan, että pitää olla 150%varma isyydestään, ettei käy yhtä huonosti kuin ketkuakan ja lapsen oikean isän höykyttämälle. Lakimuutosta yrittävät että lapsen isyyden selvityksen aikaraja poistettaisiin kokonaan. Mikä olisi hyvä saada läpi.
Suhde toki olisi ollut sairas jo kauan ennen kuin mies tarvitsisi testillä varmuuden isyydestään. Luojan kiitos suurin osa ihmisistä on täyspäisiä ja tajuavat päättää tuollaiset suhteet hyvissä ajoin ennen lasten tekoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jätkänä (20v) aion itekki vaatia muijilta isyystestiä ku lapsia alkaa tulla. Että fiksu mies sulla!!
No, mutta tiedätkö itse kuka isäsi on? Nyt heti ehdottamaan isällesi isyystestiä, ettei vaan vahingossaole elättänyt sinua, vaikka taidatkin olla jonkun toisen lapsi!
Äitisikin varmasti ilahtuu! Kyllä hän on todennäköisesti kuitenkin pettänyt isääsi...
Ja isovanhemmat, oi oi, sielläkin mummo on vieraissa heilunut. Ja serkut, kenen lapsia ovatkaan?
Mummovainaan sisaruksia kun katsoo ja miettii, niin syytä on kyllä epäillä, onhan se hämmästyttävää miten osalla voi olla punainen tukka ja siniset silmät, osalla taasen ruskea kiharainen tukka ja ruskeat silmät.
Legendan mukaan siellä maalla on joskus käynyt suoralahkeisten karavaani, ilmeisesti kaupustelemassa jotain isomummo-vainaalle.
DNA-testein totuus selviäisi.
Ettäkö isomummosi olisi tehnyt useampiakin lapsia näiden "suoralahjekaravaanareiden" kanssa? Se olisi vaatinut vuosien kanssakäymistä.... Vai tekaisiko kerralla viitoset?
Ja huvittaa kielikuvasi. Isomummosi aikaan ei ollut suoralahkeisia. Ne oli pussihousuja silloin.
Ei sitä voi jälkikäteen enää tietää mitä on tapahtunut, mutta totuus on, että mummovainaan sisarusten kuontaloissa oli räikeitä eroja.
Ei se uskottomuus ole kuitenkaan ollut mikään täysi mahdottomuus tuolloinkaan, toiselta puolelta sukuakin suvun patriarkka pamautti ekan vaimonsa kanssa 8 lasta ennen sotia, lähti ja teki uuden vaimon kanssa vielä muutaman lisää, nyt sukunimeä kantaa siis kaksi haaraa, kummatkin on toisistaan tietoisia, mutta ei olla missään tekemisissä muuten.
Sen takia on hyvä että nämä asiat selvitellään tieteellisesti kun siihen on teknologisesti mahdollisuuskin, syntyy vähemmän näitä erikoisempia sukutarinoita.
Eli sukusi patriarkka oli kaksi kertaa naimisissa. Entä sitten? Ihan sallittua se oli sota-aikanakin. Avioeroa oli vaikeampi saada ja se oli sosiaalisesti paheksuttua, mutta ei laitonta. Ei tuo kuulu tähän ketjuun millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se raskausaika sujuu, kun mies ei usko, että lapsi on hänen ja nainen ei saa mieheltä mitään tukea? Luuletko, että pelkästään tuo 9 kuukauden aika ei aja paria erilleen? Miehellä on kuitenkin epäilys, joten turha väittää, että mies iloitsee tulevasta lapsesta, miettii innolla lapselle nimeä ja tekee hankintoja lasta varten. Se, joka kodin rikkoo, on mies itse.
Tai sitten voi olla ettei mies sano mitään, ei tuo esiin mitään epäilyyn viittaavaa. Tajuatteko edes miten paljon miehet pitää asioita sisällään, eivät kälätä ympäriinsä joka hemmetin tunnetilaa. Tuleehan erot ja pettämisetkin käsittääkseni naisille joissain tapauksissa ihan puskista. Ei osaa arvata yhtään mitään. Miksei sitten tällaista asiaa voisi pitää omana tietonaan.
Näinpä. Koska mies itse pettää ja peittelee, on ihan luonnollista että hän epäilee vaimoaankin. Jokainen mies joka haluaa isyystestin on itse pettänyt, hän on vain taitava salailija. Tässä vaiheessa vaimo nyt kuitenkin saa tietää, mikä on homman nimi. Mikä ihme muka on, että vaimo haluaa erota moisesta kieroilevasta niljakkeesta?
Vähän sivusta:
Olen nainen, ja ihmettelen kovasti millaiseen ristikuulusteluun yleensäkin jotkut nuoremmat naiset alentuvat. Mieheltä tentataan ihan kaikki, ei anneta yhtään tilaa. En yhtään ihmettele että vauviksella on täys rähinä. Minä miehenä ottaisin ristikuulustelut loukkauksena. Sen lisäksi naisilla on kaikenlaista juoruverkostoa joten vartissa lävähtää puhelimeen kuva jos mies on baarissa ja naisia 5m lähempänä. Niin noloa käytöstä lapsellisilta muka-naisilta. Epävarmuuttahan tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa on yli 200 sivua kommentteja jossa naiset kauhistuu isyystestejä niin juuri tämän takia testi oitäisi olla pakollista kaikkien lasten kohdalla että naiset ei voi ottaa epäluottamuksena jos mies haluaa varmistua omasta isyydestä.
Olisihan se periaatteessa ihan sama asia kun synnärillä laitettaisiin kaikki vasta syntyneet lapset samaan huoneeseen heti synnyttyään että äiti ei edes näe lastaan ja äidin pitäisi valita yksi joka on pakko on kasvattaa 18 vuotta ja jos ei kasvata niin pakko olisi maksaa jollekin toiselle sen lapsen kasvatus.
Kaikki me tiedämme kyllä että naiset ei suostu tuohon kun eihän heille voi tulla semmoista mahdollisuutta että kasvattaisi jonkun toisen lasta omanaan vaikka se ei ole omaNyt muistan tämän jutun. Siinä nainen huumattiin ja verhon takana lääkäri otti vauvan ja vei piiloon. Mutta edelleenkään en muista, liittyikö se juuri tähän isyysasiaan vai mihin ihmeeseen. Muistaako joku muu?
Itse en edes tiennyt että tämmönen juttu on olemassa kun kirjoitin tuon kommentin
asdfasdfasdfasf kirjoitti:
kuinkahan alkuperäiselle parille kävi 2019? vai oliko trolli?
Tämä miesviharölli nostelee näitä omia vanhoja naisvihaketjujaan aina, kun tekee mieli vihata naisia eikä jaksa aloittaa uutta vihaketjua.
Nyt ollaan taas siinä kohdassa, kun naiset synnyttävät silmät sidottuina ja vauva viedään piiloon. Seuraavaksi varmaan alkaa se vauvojen tappaminen. Siihen nämä yleensä eskaloituvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa olen antanut virheellisen kuvitelman että luottaisin edes omaan äitiini joka on niin monta kertaa jäänyt kiinni valehtelusta?
Olet siis sanonut, että haluat teettää isyystestin sinusta ja oletetusta isästäsi. Hyvä kuulla, yleensä täällä saa vain epämääräistä kommenttia tyyliin "muistutan isääni" ja "elatusvelvollisuus suhteeni on päättynyt".
Vierailija kirjoitti:
Pysy kaukana naisista äläkä vain pykää yhtäkään lasta maailmaan. Olisit erityisen pelottava tapaus kasvattamassa tytärtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun itse tiedät että et ole pettänyt niin eihän siinä tarvitse edes ajatusta uhrata asialle kun antaa vaan testin tapahtua mutta jos itseäkin epäilyttää kuka on isä niin sitten ymmärrän miksi ahdistut ja yrität kieltää koko testin kun et halua jäädä kiinni pettämisestä
Mitä kaikkea sinä olet valmis todistelemaan, kun puolisosi jotain vaatii? Eikö hän usko, että kävit kaupassa ellet näytä kuittia? Soittaako hän Sirpalle ja varmistaa, että olit hänen kanssaan lenkillä? Käykö hän kysymässä työpaikkasi miehiltä, onko joku heistä pannut sinun kanssa? Miksi hän sinun sanaasi luottaisi? Eihän sinun tarvitse tuosta välittää, kun tiedät, että mies kuvittelee omiaan.
Olen tuon kommentin kirjoittaja ja olen itse mies ja ikävä kyllä olen joka parisuhteessa joutunut todistamaan kaupassa käyntiä, töissä oloa, harrastuksia ja ystäviä kun nainen on mielessään saanut rakennettua jokun epämääräisen pettämis kuvion johon on lopulta itsekin sanonut että eihän tuo ole millään tavalla edes mahdollista. Etko itse näe ympärilläsi sitä kuinka paljon miesten on pakko todistella naisille asioita jotka nainen on hormonien ja epämääräisten tunteiden kanssa mielessään rakentanut ilman mitään todellisuutta?
Tuo on sairasta, eikä millään lailla normaalia.
Tuollaisista sairaista epäilijöistä kannattaa pyrkiä eroon. Heille ei ole koskaan tarpeeksi todisteita ja mitä enemmän yrittää todistaa, sen sairaammaksi vain muuttuu. Vika on heidän päänsä sisällä, ja sitä ei korjata millään määrällä testejä, todistuksia, vakuutteluja.
Sama nämä isyystestit. Ne eivät todista muuta kuin onko puoliso lapsen isä. Se ei todista naisen uskollisuutta. Tälle todistelun tielle kun joutuu lähtemään mikään ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika, terve mies lähtisi tuollaisesta suhteesta. Mutta sehän teidän ongelmanne näyttää olevan, että mielestänne on ihan normaalia, että suhteissa epäillään puolin ja toisin ja todistellaan menoja ja tekoja. Kukin tyylillään toki, ei kun voimia, on varmasti raskasta elää noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taidat olla yksi hörhömagneetti, kun tuollaisiin naisiin olet sotkeutunut. Tuollaista se elämä on, jos parisuhteessa ei ole luottamusta. Se minua kummastuttaa, että miesten kommenttien mukaan tuollaisessa parisuhteessa pitää pysyä. Itse en jaksaisi, jos minua epäillään tai minun pitäisi epäillä puolisoa.
Joko olet sokea tai tyhmä tai et halua uskoa todellisuutta mutta ihan joka nainen käyttää epäilyä valta aseena että pääsee kuulustelemaan ja tenttaamaan mieheltä asioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet sokea tai tyhmä tai et halua uskoa todellisuutta mutta ihan joka nainen käyttää epäilyä valta aseena että pääsee kuulustelemaan ja tenttaamaan mieheltä asioita
Sinulla ei siis ole kokemusta parisuhteesta, joka perustuu luottamukselle. Olen hyvin pahoillani puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysy kaukana naisista äläkä vain pykää yhtäkään lasta maailmaan. Olisit erityisen pelottava tapaus kasvattamassa tytärtä.
Onhan se pelottavaa kun joku ajattelee aidosti tasa-arvoisesti eikä feministien tyylillä että naiset pitää nostaa jalustalle ja kannatella. Toivon itse että et koskaan saa poikaa kun noin selvästi vihaat miehiä kun sen pojan elämä tulisi olemaan aivan hirveä