Mies aikoo tehdä tulevalle lapselle isyystestin vaikkei edes epäile mitään, sanoo että vain varmuudeksi että tietää ennen kuin investoi koko...
Onko tällainen tilanne epäluottamuslause vai pitäisikö tätä ymmärtää miehen kantilta ja astua miehen saappaisiin ennen kuin reagoi ikävästi?
Naisenahan tietää aina, että se on oma lapsi kun se itsestä pullahtaa ulos. Mies kuitenkaan ei koskaan voi olla varma, ei koskaan. Pitääkö miehen kantaa ymmärtää tässä ja antaa hänen tehdä se testi, että hän voi olla sitten hyvillä mielin ja investoida loppuelämänsä VARMUUDELLA omaan lapseen?
Kommentit (7876)
Vierailija kirjoitti:
Miksi jätit kertomatta? Ja yritit lasta vaikka tiesit ettet ole hedelmällinen? Milloin olit aikonut kertoa vaimollesi tämän tosiasian? Sinä olit teistä kahdesta se, joka petti toisen luottamuksen ensi. Jo vuosia ennen kuin vaimosi sortui samaan.
Mikä on puolustuksesi? Miksi naisen petkuttaminen ja huijaaminen oli mielestäsi perusteltua ja oikein?
No siis enhän minä varsinaisesti yrittänyt, mulle se ”yrittäminen” oli vaan seksiä ilman mitään päämäärää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa, miten kauan olisit vedättänyt puolisoasi, jos tämä ei olisi tullut raskaaksi?
No niin pitkään kunnes hedelmättömyyteni olisi paljastunut, esim. lapsettomuushoitojen yhteydessä.
Nyt ei ihan siihen pisteeseen asti päästy
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jätit kertomatta? Ja yritit lasta vaikka tiesit ettet ole hedelmällinen? Milloin olit aikonut kertoa vaimollesi tämän tosiasian? Sinä olit teistä kahdesta se, joka petti toisen luottamuksen ensi. Jo vuosia ennen kuin vaimosi sortui samaan.
Mikä on puolustuksesi? Miksi naisen petkuttaminen ja huijaaminen oli mielestäsi perusteltua ja oikein?
No siis enhän minä varsinaisesti yrittänyt, mulle se ”yrittäminen” oli vaan seksiä ilman mitään päämäärää
Vaimollesi ei ollut.
Mikä oli motiivisi? Koetko olevasi kovinkin hieno ihminen? Onko voittajafiilis?
Vierailija kirjoitti:
Ja miten meni raskausaika? Olitko mukana vauvatarvikeostoksilla, tunnustelit vauvan liikkeitä vatsan läpi, mietit nimeä, sisustit lastenhuonetta? Mitä helvettiä oikein ajattelit? Millainen ihminen tekee tuollaista?
Tottakai olin. Näyttelin roolini uskottavasti koko 9 kuukautta, se oli osa tuota mun kostoa
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, kuinka monimutkaisia tunneväitteitä täällä lukee -- "parisuhde on rikki, jos mies haluaa isyystestin".
Ainoa todellinen syy on se, että nämä naiset tietävät kuinka usein he ja ystävänsä pettävät, ja kuinka suuri todennäköisyys on, että isä onkin joku ihan muu. Tämän vapauden uhkaaminen saa heidät tolaltaan, ja perustelemaan syiksi mitä mielikuvituksellisempia väitteitä!
Normaali, luotettava äiti pitäisi isyystestiä todisteenaan uskollisuudestaan ja luotettavuudestaan, eikä erolla uhkailu tulisi ikinä edes mieleen.
Jollei sanani riitä, niin avioliittoa ei ole, enkä halua synnyttää lasta miehelle joka ei luota minuun.
Mutta jos nyt haluatte soveltaa jotain riskiarviolaskentaa asiaan jonka pitäisi perustua tunteelle ja luottamukselle, niin hyvä. Mies voi halutessaan pyytää isyystestin, ja jos tulos ei ole sovitunkaltainen ei omaa mitään vastuuta lapsesta ja saa avioeron ilmaiseksi heti.
Nainen, kun isyystestin tulos on sovitunlainen, saa vastineeksi miehen puhelimeen asennettavan sovelluksen joka raportoi miehen kaikki liikkeet naiselle seuraavan 18 vuoden ajan, sekä ulkopuolisen psykologin suorittaman puolivuosittaisen arvioinnin, jonka tarkoituksena on varmistaa että mies käyttäytyy perhettään kohtaan hellästi ja huomaavaisesti.
Tehdään sopimus tietystä rahamäärästä joka maksetaan lapselle mikäli mies ei käyttäydykään kuten on sovittu (vähintään puolet miehen tuloista), sekä sen lisäksi vahingonkorvaussumma kaikesta vahingosta joka naiselle on koitunut mikäli mies ei käyttäydy sovitusti -itse en ainakaan olisi tullut raskaaksi ja kärsinyt kaikkea mahdollista siihen kuuluvaa, repeämistä ja pahoinvoinnista yövalvomisiin ja sotkuihin, ellei motiivinani olisi ollut romanttinen rakkaus miestä kohtaan ja halu perustaa juuri hänen kanssaan perhe.
Jos käy ilmi että mies tämän motiivin suhteen petti minua pitäisi olla oikeus täyteen korvaukseen -miehellähän on biologisesti mahdollista löytää nuorempi vaimo ja yrittää uudestaan jos isyystestin tulos on huono, minun ainoa aikaikkunani on tässä jos perhetestin tulos on huono, joten korvauksen pitäisi olla sen mukaan. Ja jos mies tosiaan on huomaavainen, uskollinen aviomies joka sanoo olevansa, niin tämä järjestelyhän tarjoaa hänelle vain tilaisuuden todistaa se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa, miten kauan olisit vedättänyt puolisoasi, jos tämä ei olisi tullut raskaaksi?
No niin pitkään kunnes hedelmättömyyteni olisi paljastunut, esim. lapsettomuushoitojen yhteydessä.
Olit valmis altistamaan vaimosi rankoille lapsettomuushoidoille sen lisäksi että huijasit hänet syömään ehkäisypillereitä vuosien ajan ihan turvaan. Leikit toisen terveydellä ilman huolen häivää. Hieno mies olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta huijaamisen takia exäsi elätteli joka kuukausi toiveita turhan takia.
Itse kun tahattoman lapsettomuuden olen kokenut, niin sanon, että tuollainen olisi ollut todella törkeä temppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten meni raskausaika? Olitko mukana vauvatarvikeostoksilla, tunnustelit vauvan liikkeitä vatsan läpi, mietit nimeä, sisustit lastenhuonetta? Mitä helvettiä oikein ajattelit? Millainen ihminen tekee tuollaista?
Tottakai olin. Näyttelin roolini uskottavasti koko 9 kuukautta, se oli osa tuota mun kostoa
Kostit vaimollesi, vaikka itse olet vähintään yhtä paha huijari. Itse asiassa pahempi, kun leikit vaimosi terveydellä. Turha hormonien syöminen ei ole terveellistä. Miksi ette käyttäneet kondomia pillerien sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ihan siihen pisteeseen asti päästyOlit valmis altistamaan vaimosi rankoille lapsettomuushoidoille sen lisäksi että huijasit hänet syömään ehkäisypillereitä vuosien ajan ihan turvaan. Leikit toisen terveydellä ilman huolen häivää. Hieno mies olet.
Nyt alkaa tulla kysymyksiä ja syytöksiä niin monesta suunnasta yhtäaikaa, etten ehdi kaikkiin vastaamaan just nyt, palaan aiheeseen myöhemmin illalla, ok?
(pitää viedä velipojan koira lenkille, lupasin hoitaa sitä veljeni työmatkan ajan...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo testi on aika nopea ja edullinen, joten eipä siitä mitään haittaakaan olisi, jos se kaikille tehtäisiin jolloin kenenkään ei tarvitsisi epäillä eikä asiasta tarvitsisi edes keskustella.
Valitettavasti niitä lapsia syntyy kaikenlaisiin tilanteisiin eikä aina edes kovin suunniteltuina. Kaikki lapset eivät synny avioliittoon suunniteltuina ja kovasti toivottuina vaan löytyy monenlaista tarinaa ja varmasti myös tilanteita, joissa edes nainen ei tiedä varmasti kuka isä on ja isäehdokkaita on useampia.
Ei minkään testin tekemisen peruste voi olla se että se on nopea ja helppo tehd eikä siitä ole mitään haittaa. Jotakin muita perusteita sille pitäisi löytyä. Mitä hyötyä sinulle tai yhteiskunnalle olisi siitä että kaikki testataan? Perusteet testin tekemiseen toki voi löytyä lapsen vanhemmilta tai myöhemmin lapselta itseltään ja heillä siihen on oikeus ja mahdollisuus.
Eihän se peruste tietenkään ole helppo ja nopea testi vaan se, että jokaisella miehellä on oikeus tietää jos syntyvä lapsi ei olekaan hänen ja lisäksi sillä valheella voi olla hyvin pahatkin seuraukset, jos lapsella esiintyy vaikka geneettisiä sairauksia, jotka hän on perinyt biologiselta isältään. Eihän nykyään edes sukusoluja saa luovuttaa nimettömänä.
Isyys on mahdollista testata. Mikä pitäisi muuttua? Testit automaattisiksi? Mikä siihen olisi se yhteiskunnallinen peruste?
Ihan nuo samat asiat, jotka edellä kirjoitin. Edelleen jos mies ei mitään epäile niin hän voi tietämättään kasvattaa toisen miehen lasta. Minusta se ei ole oikein. Jos isyyttä ei selvitetä heti niin jos lapsella esiintyy geneettisiä sairauksia myöhemmin elämässään niin sitä yhdenillan miesystävää ei välttämättä enää löydy mistään. Puhumattakaan minkälainen tragedia se on kaikille niille ihmisille, joille asia saattaa paljastua vuosikymmenien päästä.
Missä se kansalaisaloite asiasta viipyy. Sillä saadaan selville onko tuo peruste yhteiskunnallisesti riittävä. Epäilen hiukan että ei, mutta jää odottelemaan sitä.
Ei varmasti ole, kun selvästi ainakin 50% asiaa vastustaa eli naiset.
Kansalaisaloitteeseen tarvitaan 50000 allekirjoittajaa ja eduskunnassa enemmistö on miehiä. Lain luulisi olevan läpihuutojuttu, joten miksi olet eri mieltä asiasta? Mikset itse tee lakialoitteen vuoksi mitään?
Oliskohan niin, että ne muutamat naisvihaajat, jotka täällä paukuttavat rumpua, ovat kovassa vähemmistössä ;) Valtaosa parisuhteista on ns. terveitä, joissa ei lähtökohtaisesti epäillä toista huijariksi ja valehtelijaksi. Valtaosa miehistä luottaa puolisoonsa :)
Sen takiahan joidenkin lasten biologista isää ei tiedetä, koska on luotettu siihen puolisoon. Kaikki ihmiset kun eivät valitettavasti ole luottamuksen arvoisia. Jos olisivat niin ei tällaisia lapsia syntyisi yhtä ainuttakaan.
99% suomalaisista isistä ja lapsista testattaisiin siis turhaan, jotta löydettäisiin ne hulppeat 1%, joiden isä ei ole oletettu. Tähän taitaa sisältyä nekin tapaukset, jotka jo ovat tulevilla vanhemmilla tiedossa, eli hedelmöityshoidot, miehet jotka ottavat kumppanikseen raskaana olevan naisen yms.?
Toki, Suomihan on niin rikas maa, että tällaisiin investointeihin on varaa palstauliskoiden mielen tyynnyttämiseksi.
Mehän ei tiedetä sitä oikeaa prosenttia, kun sitä ei ole Suomessa tutkittu. Ehkä olisi aihetta tutkia.
Suomen talous ei siihen kaatuisi, vaikka jokaiselle tulevalle isälle se testi tehtäisiin.
Mitä pahaa siinä testauksessa sitten on? Miksi sitä pitäisi vastustaa? Kyllä minä ainakin toivon, että jokainen saa tutustua biologiseen isäänsä eikä se saa olla naisen päätettävissä edes 1%:ssa tapauksia.
Sinun on vaikea kuvitella tilannetta, missä nainen on raskaana 9 kuukautta ja hän tietää koko ajan miehen epäilevän lapsen isyyttä. Luuletko sinä, että mies on innolla mukana raskausaikana, pohtii lapselle nimeä ja hankintoja, miettii vaimon kanssa miten nykyisessä asunnossa pärjää lapsen kanssa, joutuuko auton vaihtamaan, tuleeko tyttö vai poika, saako hän perimässä miehen nenän ja naisen silmät, miten synnytys hoidetaan, missä vaiheessa mies ilmoittaa asiasta työpaikalle, missä vaiheessa onnistuu isyysloman pitäminen, kumpi pitää hoitovapaata ja mikä päivähoitomuoto olisi paras. Nainen joutuu olemaan koko raskausajan yksin, hankkimaan lapsen tarvikkeet yksin, synnyttämään yksin, olemaan sairaalassa yksin ja vastaamaan lapsesta ja itsestään yksin siihen asti, kun isyystestin tulos tulee. Ja sitten naps, miehestä tulee sillä siunaamalla sekunnilla huolehtivainen aviomies ja hyvä isä. Miten innoissaan naisen luulet olevan tuossa vaiheessa? Luultavasti uusi asunto on jo katsottu ja eropaperit vireillä ennen testin valmistumista.
Edelleen sen takia olisi hyvä, jos jokainen isä testattaisiin niin se ei olisi mikään juttu, jota tarvitsisi edes miettiä raskausaikana, jos kerran isyys on selvä asia molemmille sukupuolille. Yksi verikoe ja asia on hoidossa.
Miten meillä voi syntyä Suomessa lapsia, joiden perimästä ei ole mitään tietoa kun edes sukusoluja ei nykyään saa nimettömänä luovuttaa.
Silti se mies ajattelee koko raskausajan, että lapsi voi olla jonkun muun kuin hänen. Mies epäilee koko ajan vaimoaan ja vaimo tietää sen. Vuosi on pitkä aika elää epävarmuudessa, se näkyy suhteessa silloin ja jälkeen. Sinä saat aivan vapaasti olla parisuhteessa, jossa kumpikin on syyllinen ties mihin ja syyttömyys pitää todistaa erikseen. Minä en tuollaiseen suostu.
Ahaa. Eli jos testi tehtäisiin kaikille niin jokaiselle miehelle heräisi nyt tyhjästä epäilys vaimon uskottomuudesta ja koko raskausaika menisi epävarmuudessa. Tai sitten ei. Eihän sitä testiä tarvitse pelätä jos ei ole mitään väärää tehnyt.
En ole tehnyt mitään väärää, mutta silti minun pitää se todistaa. Selvä. Aviomies ei sitten ikinä pääse minnekään ilman minua kuin töihin ja pikaiseltaan kauppaan. Ihan noin varmuuden vuoksi, enhän minä miestä epäile mistään.
Voihan sen noinkin ajatella. Itse ajattelisin lähinnä niitä lapsia ja miehiä, jotka eivät tiedä totuutta, mutta selvästikään se ei ole tärkeä asia.
Meinaatko että kaikki jotka eivät ole testiä tehneet elävät epätietoisuudessa? Onko sinun isäsi isyys testattu?
En meinaa, että kaikki elävät epätietoisuudessa. Mutta valheessa jotkut elävät, valitettavasti. Tottakai haluaisin tietää, jos äitini olisi valehdellut isästäni ja haluaisin tutustua biologiseen isääni.
No jos isäsi on vielä elossa menkää tekemään testi niin sillähän se selviää onko äitisi valehdellut.
Joo, luuletko että minä saan päättää siitä, että tehdäänkö 70-vuotiaalle isälleni isyystesti :D
Sanot vaan isällesi, että haluat varmuuden, että hän on oikeasti isäsi. Sano myös äidillesi, että et epäile häntä mistään. Eihän tuo voi loukata, jos isyydestä ei ole mitään epävarmaa, niinhän te noin sanotte.
Mun mielestä eri asia selvittää isyys siinä vaiheessa, kun lapsi on juuri syntynyt vrt. aikuinen.
En tiedä oletko tuo sama kenelle tässä on vastailtu, mutta tuolla aiemassa viestissä lukee "Tottakai haluaisin tietää, jos äitini olisi valehdellut isästäni ja haluaisin tutustua biologiseen isääni", mutta nyt ei sitten haluakkaan tietää kun on jo aikuinen ja voisi helposti selvittää asian?
Kyllä minä haluaisin tietää, mutta en ala enää mitään testejä pyytämään vanhoilta vanhemmiltani. En ole koskaan ollut sitä mieltä, että jokainen isä pitäisi nyt jälkikäteen tarkastaa vaan sitä, että se testi tehtäisiin heti lapsen syntyessä. EI JÄLKIKÄTEEN.
Miksi et voi sitä testiä pyytää, jos se ei kerran ketään loukkaa? Ja itse olet toitottanut ettei siitä voi loukkaantua. Ei kai se nyt niin rasittava koe ole, puikonpyyhkäisy posken sisältä? Olisit valmis sen vastasyntyneellekin tekemään, niin miksei vanha isäsi sitä muka kestä?
Ettet vain pelkää, että äitisi loukkaantuu verisesti?
Kuten sanoin, en kannata niitä testejä jälkikäteen.
Voin kyllä testata sitten, jos lapsia itselleni tulee vielä lisää. Jos se sua lohduttaa. Ei ole mulle mikään ongelma testata isyyttä.
Jälkikäteenhän ne kaikki testit tehdään, ei kai niitä nyt etukäteen edes voi tehdä.
Kirjoitit että haluaisit tietää, onko isäsi myös biologinen isäsi vai ei. Mikä sinua estää toteuttamasta tuota haluasi? Miksi sitä ei voi testata? Kun kerran haluaisit tietää, ja paljon ihan terveysperustelujakin olet esittänyt. Kakalan tärkeää tuntui olevan etenkin lapsen kannalta. Lapsen oikeus. Ja sinä olet isäsi lapsi - vai oletko?
Vastasin jo kaikkiin noihin kysymyksiin, joten en jaksa enää jankuttaa samoja uudestaan, kun ne vastaukset ei kuitenkaan selvästi kelpaa.
En silti tule hyväksymään sitä, että joissain tapauksissa nainen voi huijata väärän miehen isäksi. Kenelläkään ei pitäisi olla sellaista valtaa. Ehkä se sitten muiden mielestä on oikein ja naisen oikeus.
Edelleenkin, se testaamisoikeus on olemassa. Kukaan ei voi sitä mieheltä kieltää.
Ja kukaan ei voi pakottaa naista elämään liitossa, jossa mies lähtökohtaisesti epäilee puolisoaan alhaiseksi huijariksi ilman mitään perusteluja, vain siksi, että joku nainen joskus jossain on toiminut väärin.
Eikö olisi parasta, että tuollaiset tyypit eivät ollenkaan lisäänny.
No siitä ollaan yhtä mieltä, että tiettyjen ihmisten ei tosiaan kannattaisi lisääntyä ollenkaan, mutta siihen ei voi oikein puuttua..
Kyllä tämä tyyppi joka täällä satujaan striiliydestään ja sillä huijaamisesta kertoilee ja fantasioi kaikkien syntyvien lasten pakollisilla isyystesteillä on ihan tavattoman häiriintyneen oloinen. Toivottavasti ei sentään missään vapaana kuljeskele.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette käyttäneet kondomia pillerien sijaan?
No suhteen alussa tietty käytettiinkin.
Sitten exäni ehdotti pillereitä.
Miksi olisin kieltäytynyt, olihan se minullekin helpompaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, teillä oli joku nokitteluun ja valtapeliin perustuva sairas ihmissuhdekuvio, jossa eksäsi ikään kuin "voitti" tuon sairaan pelinne, niinkö?
Ei... kyllä minä koen että se oli juuri minä joka tuon ”pelin” voitti
Mitä sinä tarkkaan ottaen voitit? Vaimosi sai lapsen ja kenties sille rakastavan isänkin. Sinä jäit yksin ja katkerana ruikuttamaan nettipalstoille.
Pääsin eroon pettävästä puolisosta, ja löysin uuden ja paremman
Jolle et ole tietenkään kertonut hedelmättömyydestäsi?
(Miksi huseeraat isyystestiketjussa suuna päänä, olethan tuhkamuna, jota tämä keskustelu ei koske mitenkään päin? Levittelet täällä amerkkailaisten naisvihasivustojen pjaskaa sylki roiskuen, vaikka siemenesi on viallista. Onko tervettä?)
Sehän onkin todella tervettä haukkua toisia tuhkamuniksi. Huhhuh.
Näistä kirjoituksista näkyy aika selvästi asenne:
"Jos oma mies ei kykene hedelmöittämään, on ihan ok hakea ne toimivat siittiöt muualta"
...ja tämän jälkeen sitten huijata oma mies pitämään lasta omanaan :-/
Huijaaminen ei ole ok vaan raskaus luovuttajan siittiöillä suunnitellaan tietenkin miehen, isän, kanssa yhteisymmärryksessä. Mihin sinä et (fantasiassasi) antanut eksällesi mahdollisuutta, koska teit häntä vastaan lisääntymisväkivaltaa ja valehtelit hedelmättömyydestäsi.
En valehdellut. Jätin sen vain kertomatta.
Hiukan eri asioita vaikka vilpillisiä toki molemmat
Eivät ole lainkaan eri asioita. Kertomatta jättäminen ja toisen väärän, kriittisen tärkeän uskomuksen oikaisematta jättäminen on valehtelemisen alalaji.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ihan siihen pisteeseen asti päästyMiksi?
No sen tähden, että lapsettomuushoitojen yhteydessä tuo olisi ollut luontevaa todeta, ja olisin siis voinut väittää etten ole tuosta aiemmin tiennyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ihan siihen pisteeseen asti päästyMiksi?
No sen tähden, että lapsettomuushoitojen yhteydessä tuo olisi ollut luontevaa todeta, ja olisin siis voinut väittää etten ole tuosta aiemmin tiennyt...
Sairasta.
Jos jokaisen lapsen kohdalla vaaditaan isyystestit, sittenhän voitaisiin myös vaatia kaikilta lisääntymisikäisiltä miehiltä hedelmällisyystestit. Onhan se nyt valtava epäkohta, että nämä tuhkamunat pääsevät huijaamaan naisia, jotka haluavat perheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä kommenteista kyllä paistaa läpi se että mitää kokemusta kommentoijalla ei ole parisuhteesta tai isyydestä ole.
Ensimmäisestä on yli 20v, jälkimmäisestä ei
Vuodet parisuhteessa ei kerro mitään kokemuksesta, vain siitä kuinka kauan miellät olleesi parisuhteessa.
Ehkä voisin tässä välissä kertoa oman kokemukseni, kirkastuisi sullekin mun melko järkkymätön mielipide isyystestin oikeutuksesta.
Exä jätti aikanaan pillerit pois, ihan yhteisestä sopimuksesta. Kun hän sitten vuoden sinnikkään yrittämisen jälkeen tuli raskaaksi, kysyin häneltä: ”kuule, mikäli mun isyydestä on pienintäkään epäillystä, niin voitaisiin testauttaa se. Jos taas olet varma ettei ole, haudataan tämä ajatus iäksi”
Kaihean hepulinhan se sai, kuinka kehtaan edes epäillä moista?! Fine, asiasta ei enää puhuttu. Kunnes sitten lapsen syntymän jälkeen. Enää en pyytänyt, vaan VAADIN sitä. Exä pisti mut tuossa kohtaa selkä seinää vasten, ja uhkaili erolla. Fine. Testit tehtiin, ja yllätys yllätys, paljastui etten ole lapsen isä...
Erohan siitä tuli.
Exä ihmetteli joskus jälkeenpäin, miten hän jäi pettämisestään kiinni? (Oli kuulemma vain yksi hairahdus...) Miten osasin isyyttäni epäillä niin vahvasti että vaadin testiä, vaikka tiesin että ero tulee jo pelkästään tuon johdosta, vaikka isyyteni olisi vahvistunut?Kuittasin vaan että: ”mulla oli vaan jotenkin vahva intuitio”
Exäni ei tänä päivänä tiedä minun pikku salaisuuttani... Olen nimittäin hedelmätön
(Atsoospermia)
Ja täällä miesvihaajat sekä pettäjät alapeukuttaa tätäkin oikein urakalla.
Hienosti toimittu bro!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä kommenteista kyllä paistaa läpi se että mitää kokemusta kommentoijalla ei ole parisuhteesta tai isyydestä ole.
Ensimmäisestä on yli 20v, jälkimmäisestä ei
Vuodet parisuhteessa ei kerro mitään kokemuksesta, vain siitä kuinka kauan miellät olleesi parisuhteessa.
Ehkä voisin tässä välissä kertoa oman kokemukseni, kirkastuisi sullekin mun melko järkkymätön mielipide isyystestin oikeutuksesta.
Exä jätti aikanaan pillerit pois, ihan yhteisestä sopimuksesta. Kun hän sitten vuoden sinnikkään yrittämisen jälkeen tuli raskaaksi, kysyin häneltä: ”kuule, mikäli mun isyydestä on pienintäkään epäillystä, niin voitaisiin testauttaa se. Jos taas olet varma ettei ole, haudataan tämä ajatus iäksi”
Kaihean hepulinhan se sai, kuinka kehtaan edes epäillä moista?! Fine, asiasta ei enää puhuttu. Kunnes sitten lapsen syntymän jälkeen. Enää en pyytänyt, vaan VAADIN sitä. Exä pisti mut tuossa kohtaa selkä seinää vasten, ja uhkaili erolla. Fine. Testit tehtiin, ja yllätys yllätys, paljastui etten ole lapsen isä...
Erohan siitä tuli.
Exä ihmetteli joskus jälkeenpäin, miten hän jäi pettämisestään kiinni? (Oli kuulemma vain yksi hairahdus...) Miten osasin isyyttäni epäillä niin vahvasti että vaadin testiä, vaikka tiesin että ero tulee jo pelkästään tuon johdosta, vaikka isyyteni olisi vahvistunut?Kuittasin vaan että: ”mulla oli vaan jotenkin vahva intuitio”
Exäni ei tänä päivänä tiedä minun pikku salaisuuttani... Olen nimittäin hedelmätön
(Atsoospermia)Ja täällä miesvihaajat sekä pettäjät alapeukuttaa tätäkin oikein urakalla.
Hienosti toimittu bro!
Miehen huijaaminen, valehtelu ja perseily on ”hienosti toimittu bro”.
Kertoo kaiken tarvittavan palstamiesten moraalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, teillä oli joku nokitteluun ja valtapeliin perustuva sairas ihmissuhdekuvio, jossa eksäsi ikään kuin "voitti" tuon sairaan pelinne, niinkö?
Ei... kyllä minä koen että se oli juuri minä joka tuon ”pelin” voitti
Mitä sinä tarkkaan ottaen voitit? Vaimosi sai lapsen ja kenties sille rakastavan isänkin. Sinä jäit yksin ja katkerana ruikuttamaan nettipalstoille.
Pääsin eroon pettävästä puolisosta, ja löysin uuden ja paremman
Jolle et ole tietenkään kertonut hedelmättömyydestäsi?
(Miksi huseeraat isyystestiketjussa suuna päänä, olethan tuhkamuna, jota tämä keskustelu ei koske mitenkään päin? Levittelet täällä amerkkailaisten naisvihasivustojen pjaskaa sylki roiskuen, vaikka siemenesi on viallista. Onko tervettä?)
Sehän onkin todella tervettä haukkua toisia tuhkamuniksi. Huhhuh.
Näistä kirjoituksista näkyy aika selvästi asenne:
"Jos oma mies ei kykene hedelmöittämään, on ihan ok hakea ne toimivat siittiöt muualta"
...ja tämän jälkeen sitten huijata oma mies pitämään lasta omanaan :-/
Huijaaminen ei ole ok vaan raskaus luovuttajan siittiöillä suunnitellaan tietenkin miehen, isän, kanssa yhteisymmärryksessä. Mihin sinä et (fantasiassasi) antanut eksällesi mahdollisuutta, koska teit häntä vastaan lisääntymisväkivaltaa ja valehtelit hedelmättömyydestäsi.
En valehdellut. Jätin sen vain kertomatta.
Hiukan eri asioita vaikka vilpillisiä toki molemmatMiksi jätit kertomatta? Ja yritit lasta vaikka tiesit ettet ole hedelmällinen? Milloin olit aikonut kertoa vaimollesi tämän tosiasian? Sinä olit teistä kahdesta se, joka petti toisen luottamuksen ensi. Jo vuosia ennen kuin vaimosi sortui samaan.
Kysytään uudestaan:
Sinä olit teistä kahdesta se, joka petti toisen luottamuksen ensi. Jo vuosia ennen kuin vaimosi sortui samaan.
Mikä on puolustuksesi? Miksi naisen petkuttaminen ja huijaaminen oli mielestäsi perusteltua ja oikein? Teit sitä jo vuosia ennen kuin vaimosi lopulta myös petti sinua.
Mikä oli alkuperäinen motiivisi? Koetko toimineesi oikein?