Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo tehdä tulevalle lapselle isyystestin vaikkei edes epäile mitään, sanoo että vain varmuudeksi että tietää ennen kuin investoi koko...

Vierailija
27.11.2019 |

Onko tällainen tilanne epäluottamuslause vai pitäisikö tätä ymmärtää miehen kantilta ja astua miehen saappaisiin ennen kuin reagoi ikävästi?

Naisenahan tietää aina, että se on oma lapsi kun se itsestä pullahtaa ulos. Mies kuitenkaan ei koskaan voi olla varma, ei koskaan. Pitääkö miehen kantaa ymmärtää tässä ja antaa hänen tehdä se testi, että hän voi olla sitten hyvillä mielin ja investoida loppuelämänsä VARMUUDELLA omaan lapseen?

Kommentit (7876)

Vierailija
981/7876 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, aikamoinen taistelutanner. Olen kohtuullisen ihmeissäni tästä mustavalkoisuudesta ja ehdottomuudesta. Olen itse asiassa tässä jokseenkin isyystestin kannalla. Jotenkin ihmetyttää tuo sokea luottamuksen vaatimus, että luoton on joka tilanteessa oltava 100% joka asiassa, tai sitten se on välitön ero. Onko tämä kuitenkaan oikeasti millään tasolla realistista? Siis vaatia satasen luottoa jokaisessa tilanteessa ikuisesti? Minä en usko, että _kehenkään_ kannattaa koskaan sokeasti luottaa tuon vertaa, oli kyseessä kuka tahansa ihminen, vaikka luottamus onkin suhteiden perusta. Putoaminen sieltä on sitten paljon kivuliaampaa. Lisäksi melkein jokaisessa pettämistä käsittelevässä ketjussa viimeinen totuus on tullut ilmi puhelinta tai muuta vastaavaa selailemalla ja on sitten ihan ok. 

Jos en voisi luottaa puolisoon 100 prosenttisesti, niin olisin mieluummin silloin yksin.

Olen itse elänyt suhteessa, jossa tekemisiäni jatkuvasti epäiltiin, syyteltiin, jatkuvasti sai olla todistelemassa syyttömyyttään.

Ei enää ikinä. Mieluummin olen yksin kuin enää ikinä joudun tuollaiseen mustasukkaisuus-kissa ja hiiri leikkiin mukaan.

Kerro tarinasi täällä:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3606755/sairaalloinen-mustasukkaisuus

Vierailija
982/7876 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vastustavat isyystestejä väittämällä että kyse on epäluottamuslauseesta,

koska haluavat pitää kiinnijäämisen riskin minimissään, jos sittenkin tapaa

yökerhossa sen Prinssi Abdulin, jonka kanssa voi viettää kuuman yön...

Suomalaiset naiset nyt yksinkertaisesti ovat lorttoja, jotka vastustavat miesten oikeuksia ihan periaatteesta, ja valehtelevat syyksi "luottamuspulan" tai jonkun muun vastaavan tunneväittämän.

Niin, tässäpä pettämätön logiikka. Minä suutun nykyiselle aviopuolisolleni tämänhetkisestä raskaudestani ja testaamispyynnöstä, koska joskus tulevaisuudessa ehkä saatan tavata prinssin. Ymmärrätkö sinä, miten tämä edes toimii? Luuletko, että se olemassa olevan lapsen isyys muuttuu, jos joskus tulevaisuudessä käyn vähän kokeilemassa prinssiä? :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/7876 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan pitäisi pitää jalkansa kiinni useammin, jos oma mies on epävarma siitä kenen lapsi on!

Vierailija
984/7876 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset vastustavat isyystestejä väittämällä että kyse on epäluottamuslauseesta,

koska haluavat pitää kiinnijäämisen riskin minimissään, jos sittenkin tapaa

yökerhossa sen Prinssi Abdulin, jonka kanssa voi viettää kuuman yön...

Suomalaiset naiset nyt yksinkertaisesti ovat lorttoja, jotka vastustavat miesten oikeuksia ihan periaatteesta, ja valehtelevat syyksi "luottamuspulan" tai jonkun muun vastaavan tunneväittämän.

Niin, tässäpä pettämätön logiikka. Minä suutun nykyiselle aviopuolisolleni tämänhetkisestä raskaudestani ja testaamispyynnöstä, koska joskus tulevaisuudessa ehkä saatan tavata prinssin. Ymmärrätkö sinä, miten tämä edes toimii? Luuletko, että se olemassa olevan lapsen isyys muuttuu, jos joskus tulevaisuudessä käyn vähän kokeilemassa prinssiä? :D 

Missä tuiki tavallinen perheenäiti edes mitään prinssiä tapaisi, kun aika kuluu kodin, työpaikan, päiväkodin ja alepan neliössä. Muualla kuin uliopiston taikinaposken päiväunissa, siis.

Vierailija
985/7876 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehellä on oikeus saada mustaa valkosella että lapsi on hänen ja ei välttämättä tarvitse epäillä voi vaan haluta sen kirjallisena, koska onhan äidilläkin kirjallisena syntymä kertomus, ei siinä mitään pahaa pitäisi olla.

Ja kyllä olen itse 4 lapsen äiti, meillä ei ole isyystestiä, mutta annoin miehelle sen vaihtoehdon että voidaan ottaa testit, tosin sanoin myös että myöhemmin jos haluaa niin silloin en itse ole valmis rahaa niihin laittamaan, mutta lasten ollessa vauvoja olisin voinut maksaa ne.

Vierailija
986/7876 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä on se mies, joka ei tänä päivänä varmista asiaa.

Vierailija
987/7876 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän miehellä on oikeus saada mustaa valkosella että lapsi on hänen ja ei välttämättä tarvitse epäillä voi vaan haluta sen kirjallisena, koska onhan äidilläkin kirjallisena syntymä kertomus, ei siinä mitään pahaa pitäisi olla.

Ja kyllä olen itse 4 lapsen äiti, meillä ei ole isyystestiä, mutta annoin miehelle sen vaihtoehdon että voidaan ottaa testit, tosin sanoin myös että myöhemmin jos haluaa niin silloin en itse ole valmis rahaa niihin laittamaan, mutta lasten ollessa vauvoja olisin voinut maksaa ne.

Edelleen, kaikki tähän ketjuun kirjoittaneet ovat olleet yhtä mieltä siitä, että mies sen testituloksensa saa. En ymmärrä, miksi tämä on edelleen näin monelle epäselvää, että suhteen jatkumattomuus on ihan eri asia kuin testistä kieltäytyminen. 

Vierailija
988/7876 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin yksinäinen ja lapseton.

Vierailija
989/7876 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tulisi tuomita jos isyystesti ei ole sitä mitä pitäisi, jo pelkän lapsen oikeuksien vuoksi. Tämä kai on kaikille ihan ok? Jos ei niin miksi?

Tää alkaa jo olla ihan hauskaa viihdettä. Mitähän sen isyystestin sitten pitäisi olla? Tai kuka sen määrittää mitä sen pitäisi olla? Oikeuslaitos? Lapsi?

Eikö se nainen määritä tämän itse?

Ennnen testiä nainen sanoo että ei yhtään tiedä kuka voisi olla isä ja että todennäköisin vaihtoehto on se jonka kanssa hän on parisuhteessa?

Mahdollistaa toi tietysti senkin vaihtoehdon että nainen valitsee biologiseksi isäksi mahdollisimman hyvätuloisen uroksen.

Jos vaimoni sanoisi, ettei yhtään tiedä kuka isä voisi olla, eroaisin tietenkin heti.

Se on käynyt selväksi. Sinulta puuttuu sekä terve itseluottamus että huumorintaju. Yhtä lailla se epäilemäsi vaimo saa ottaa heti eron, kun suhtaudut epäillen. Tai abortoida sinun lapsesi, mikä olisi varmaan viisainta. Ei noin heikon miehen pidä saada lapsia.

Aamen. Ei jatkoon noita geenejä.

Vierailija
990/7876 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, aikamoinen taistelutanner. Olen kohtuullisen ihmeissäni tästä mustavalkoisuudesta ja ehdottomuudesta. Olen itse asiassa tässä jokseenkin isyystestin kannalla. Jotenkin ihmetyttää tuo sokea luottamuksen vaatimus, että luoton on joka tilanteessa oltava 100% joka asiassa, tai sitten se on välitön ero. Onko tämä kuitenkaan oikeasti millään tasolla realistista? Siis vaatia satasen luottoa jokaisessa tilanteessa ikuisesti? Minä en usko, että _kehenkään_ kannattaa koskaan sokeasti luottaa tuon vertaa, oli kyseessä kuka tahansa ihminen, vaikka luottamus onkin suhteiden perusta. Putoaminen sieltä on sitten paljon kivuliaampaa. Lisäksi melkein jokaisessa pettämistä käsittelevässä ketjussa viimeinen totuus on tullut ilmi puhelinta tai muuta vastaavaa selailemalla ja on sitten ihan ok. 

Ei satasen luottoa joka tilanteessa ja ikuisesti, mutta jos normaalissa parisuhteessa päätetään hankkia yhteinen lapsi ja sitten ruvetaan vaatimaan isyystestiä, niin goodbye sellaiselle miehelle.

Vierailija
991/7876 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on saatu aikaan 49 sivun ketju täällä koska naiset ovat paniikissa kun pelkäävät että tällainen toiminta yleistyy.

Tutkimusten mukaan 10% lapsista ei oikeasti ole sen oletetun isän.

Jos joskus saan lapsen, niin aivan varmasti varmistan asian testillä jossakin vaiheessa.

Tuon pitäisi olla käytäntö synnytyslaitoksella.

Älä pelkää, et tule saamaan lasta.

Vierailija
992/7876 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JiiPee 4458 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kohtaa nostaisin esiin miehen luotettavuuden. Miten HÄN aikoo todistaa olleensa uskollinen? Niin, pitää luottaa vain hänen sanaansa....

Ja mikään isyystesti ei varmista sitä, että nainen ei olisi pettänyt tai ei tulisi myöhemmin pettämään.  Se epäluottamus on tullut suhteeseen pysyvästi.

Isyystestin ei ole tarkoitus varmistaa onko nainen pettänyt vaan onko mies lapsen isä.  Pettämistestin teette siitä kaikessa itsekeskeisyydessänne te naiset, miehelle se on tuossa tilanteessa sivuseikka.

SIITÄHÄN tässä nimenomaan on kysymys, mies epäilee, että nainen ON pettänyt.  Miehen ego ei kestä sitä ajatustakaan. Aika hieno suhde siinä, että mies mukamas ei "välitä pettämisestä", vaan vain ja ainostaan siitä onko hän isä vai ei ;) :D  

Mies EI EPÄILE että nainen onnpetyänyt.

Vaan mies VARMISTAA ETTÄ LAPSI ON hänen.

Näissä on iso iso ero. Mies täten varmistaa että hänen loppuelämänsä ja kaikki maallinen omaisuutensa ei vahingossakaan siirry jonkun toisen lapselle. Mies on siis erittäin JÄRKEVÄ. Nainen joka näkee tämän EI JÄRKRVÄNÄ käytöksenä, ei itse ole kovin järkevä.

Miksi miehen pitää VARMISTAA mitään, jos hän ei kerran EPÄILE? Selitä. 

Vierailija
993/7876 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000. viesti

Vierailija
994/7876 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kolmas ihminen pettää, miehet hieman enemmän kuin naiset. Olen varma, että testin kannattajat (miehet ja naiset) ovat itse pettäneet. Siksi heille on aivan luonnollista, että kumppanin luotettavuus kyseenalaistetaan näin isossa asiassa. Koska he itse tietävät että he eivät ole luottamuksen arvoisia. Siksi he eivät arvosta luotettavuutta.

On varmaan sitten niitäkin, jotka eivät arvosta itseään yhtään. Heille on ihan OK olettaa heidän automaattisesti olevan huijareita.

Vierailija
995/7876 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kolmas ihminen pettää, miehet hieman enemmän kuin naiset. Olen varma, että testin kannattajat (miehet ja naiset) ovat itse pettäneet. Siksi heille on aivan luonnollista, että kumppanin luotettavuus kyseenalaistetaan näin isossa asiassa. Koska he itse tietävät että he eivät ole luottamuksen arvoisia. Siksi he eivät arvosta luotettavuutta.

On varmaan sitten niitäkin, jotka eivät arvosta itseään yhtään. Heille on ihan OK olettaa heidän automaattisesti olevan huijareita.

Olen varma että testistä "loukkaantuneet", ovat pettäneet, ja pelkäävät totuuden leviämistä.

Täällä erosta paasaaminen, on selvä merkki propagandasta. Halutaan kontrolloida miehiä, jotta isyyspetoksen uhrit eivät saisi tietää.

Mitä enemmän uhkailette ja manipuloitte, sitä suuremmalla syyllä miesten pitäisi testata.

Vierailija
996/7876 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin yksinäinen ja lapseton.

Väitit juuri, että mies joka ei testaa lapsiaan, on yksinäinen ja lapseton.

Vierailija
997/7876 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varma että testistä "loukkaantuneet", ovat pettäneet, ja pelkäävät totuuden leviämistä.

Täällä erosta paasaaminen, on selvä merkki propagandasta. Halutaan kontrolloida miehiä, jotta isyyspetoksen uhrit eivät saisi tietää.

Mitä enemmän uhkailette ja manipuloitte, sitä suuremmalla syyllä miesten pitäisi testata.

Mielenkiinnosta, millä kaikella tavalla itse todistat puolisollesi, ettet ole pettänyt?

Vierailija
998/7876 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta, millä kaikella tavalla itse todistat puolisollesi, ettet ole pettänyt?

Se taitaakin olla oikea syy, miksi hiekka niin hiertää jotaikin palstailijoita täällä: Epistä, kun et keksi vastaavaa testiä miehille. Kertoo teistä aika paljon.

Vierailija
999/7876 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se taitaakin olla oikea syy, miksi hiekka niin hiertää jotaikin palstailijoita täällä: Epistä, kun et keksi vastaavaa testiä miehille. Kertoo teistä aika paljon.

Ei, vaan jos sinusta toinen ei voi olla luotettava ja testeistä ei voi suuttua, niin kai itsekin noudatat samaa, eli todistat, uskollisuuttasi?

Vierailija
1000/7876 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän loukkaantujia on jo vähintään kaksi. Miksi jatkaa suhdetta jossa kumpikin on toisiinsa loukaantunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän