En ymmärrä uskovaisia
En vaikka itse olen ollut nuorempana uskovainen. Kauheasti halutaan jäseneksi ja sitten kuitenkin erotetaan, jostain ihan pienestä syystä. Kun sut erotetaan, niin kaikki ystävät hylkää sut siihen paikkaan. Samoin on nuo parantamiset. Vaikka kuinka rukoilisi, niin ei parane ja sitten olet syntinen, hyljeksittävä ihminen kun ei Jumala sua parantanut. Sitten on ne, jotka haluavat hyötyä esim vanhuksista taloudellisessa mielessä. Tietäsittepä, kuinka paljon pahaa on monissa ns vapaissa suunnissa.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Outoja uskovaisia olet tavannut. Minä olen syntynyt fundamentalistiuskovaiseen perheeseen. En lapsena edes muita ihmisiä tavannut kuin uskovaisia. Eikä mitään tuollaista ole tullut vastaan. Nykyään tosin liikun laajemmissa piireissä.
Helsingistä, vapaasta suunnasta.
Niin minäkin synnyin uskovaiseen perheeseen ja tuollaista oli pikkukaupungissa n 100km päässä Helsingistä. Ap
Tosi outo aloitus Ap:llä - Olen ollut yli 30 vuotta uskossa, enkä ole kyllä noin outoon seurakuntaan kyllä ikinä törmännyt.
Kiinnostaisi tietää, missä seurakunnassa on noin epäkypsästi käyttäytyviä ihmisiä?
Vai onko kyse lainkaan kristillisestä seurakunnasta? Kenties mormoneista, jehovista tai äärikarismaattisista hellareista kyse?
Vierailija kirjoitti:
Tosi outo aloitus Ap:llä - Olen ollut yli 30 vuotta uskossa, enkä ole kyllä noin outoon seurakuntaan kyllä ikinä törmännyt.
Kiinnostaisi tietää, missä seurakunnassa on noin epäkypsästi käyttäytyviä ihmisiä?
Vai onko kyse lainkaan kristillisestä seurakunnasta? Kenties mormoneista, jehovista tai äärikarismaattisista hellareista kyse?
Näitä oli siellä n 25000 asukkaan kaupungissa sekä helluntailaisissa että vapaakirkkolaisissa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sieltähän se tulikin. Uskovaisen peruspuolustus, jos kristillisissä piireissä ilmenee jotain ikävää.
"Ei ne ole oikeita kristittyjä"
Ja näin on kädet pesty ja synninpäästö suoritettu.
Uskovaisissa, mitä se sana ikinä tarkoittaakaan.
Tahtoo huokua se paremmuuden tunne ulospäin.
Se huvittaa, koska kukaan ei ole periaatteessa ja lopulta toistaan kummempi.
Olen uskovainen, mutta en tunnista ap:n aloituksesta yhtään mitään. Tosi oudolta kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen uskovainen, mutta en tunnista ap:n aloituksesta yhtään mitään. Tosi oudolta kuulostaa.
Et tietenkään tunnista, koska sisäpuolelta katsoessa omaakin toimintaa on vaikea nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään et tunnista. Ei näistä ulkopuolisille puhuta.
Outoja uskovaisia olet tavannut. Minä olen syntynyt fundamentalistiuskovaiseen perheeseen. En lapsena edes muita ihmisiä tavannut kuin uskovaisia. Eikä mitään tuollaista ole tullut vastaan. Nykyään tosin liikun laajemmissa piireissä.
Helsingistä, vapaasta suunnasta.