Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagram ja face saa minut raivon partaalle!!!

Vierailija
27.11.2019 |

Muilla vaan on täydelliset elämät. Elämä pelkää ulkomaan matkailua, komeita miehiä, viikonloppu shoppailumatkoja lontooseen milanoon, kuvioidut kaffelattet tai mitälie jossain romanttisessa pikku kahvilassa pariisissa, uusia luksusautoja lahjaksi, biletystä hienoissa vip paikoissa ym ym.

Ja täällä minä taas vaan istun mun pikku kerrostalokämpässä selaamassa vauva palstaa.☹️

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sitten käy facessa tai instagramissa. Problem solved.

Vierailija
2/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sua muiden elämiset liikuttaa? Jos kerran noin kade olet niin tee hommia sen eteen että hankit haluamasi elämät. Minä en ainakaan näe muuta kuin rasittavia perhe-elämiä, kulissiliittoja, pakkomatkustamista ja muuta rasittavaa turhaa ihmisillä. Välillä mietin facen sulkemista että itseään ei tarvitse uuvuttaa noin masentavien elämien katsomisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä seuraa semmosia.

Seuraa tilejä joista tykkäät.

Vierailija
4/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että lopetat niiden käytön. Itse lopetin siksi että kukaan minun ”kavereista” ei koskaan tykännyt minun päivityksistä/kuvista. Muiden kyllä tykkäsivät. Tuli niin paha olo etten enää kestänyt. Lapsellista ehkä, mutta elämä on nyt parempaa.

Vierailija
5/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet päätynyt ystäväpiireihin, joissa toiset saavat luksusautoja ja viikonloppulomia lahjaksi tuosta vaan ja sinä istut yksin pienessä kerrostalokämpässä? Mitä teette noiden ystäviesi kanssa silloin, kun tapaatte?

Ai niin, he eivät edes ole ystäviäsi vaan ihan random-some-"influencereita", joita seuraat. Täysin vapaaehtoisesti. Eli ei, some ei saa sinua raivon partaalle vaan ihan oma halusi seurata ja kadehtia.

Vierailija
6/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan sellaisen elämän kun näillä siepeillä ja belorfeilla!!! Ei siinä auta instan poistaminen.

- ap

Vierailija
7/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan sellaisen elämän kun näillä siepeillä ja belorfeilla!!! Ei siinä auta instan poistaminen.

- ap

Ai niinku istua vankilassa vai? No lycka till sitten vaan!

Vierailija
8/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ap

Nuori ja kaunis nainen voi saada elantonsa rikkaan miehen siivellä joksikin aikaa, mutta sitten jooku nuorempi ja kauniimpi vie paikan. Suurin osa meistä taviksista joutuu tekemäöän töitä ja löytämään ilon ns. arkisen tylsistä jutuista.

Vierailija
9/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ap

Ratkaise ongelma kuten muutkin. Kävele siepeille ja belorfeille ja perusta leiri niiden pihalle. Sinulla on sama oikeus elää siellä kuten niilläkin!

Vierailija
10/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ap

Sitten sinä alat määrätietoisesti työskennellä sitä kohti. Uskallan väittää, että he eivät käytä vapaa-aikaansa tällä palstalla vaan ihan muualla.

Vierailija
11/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet päätynyt ystäväpiireihin, joissa toiset saavat luksusautoja ja viikonloppulomia lahjaksi tuosta vaan ja sinä istut yksin pienessä kerrostalokämpässä? Mitä teette noiden ystäviesi kanssa silloin, kun tapaatte?

Ai niin, he eivät edes ole ystäviäsi vaan ihan random-some-"influencereita", joita seuraat. Täysin vapaaehtoisesti. Eli ei, some ei saa sinua raivon partaalle vaan ihan oma halusi seurata ja kadehtia.

Varmaan olisi sellaiset ystäväpiirit jos en olisi köyhä. Koulussa oli kyllä tuollaisia luokkakavereita mutta sen jälkeen en ole halunnut olla tekemisissä niitten kanssa. Eli esim företagsdirektör pappa betalar kaikki siitä kymmenien miljoonien omaisuudestaan. Suoraan veholle ja audi a3 avaimet käteen kun tuli 18v täyteen.

Mutta minua elämä on vain kohdellut epäoikeudenmukaisesti.

- ap

Vierailija
12/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Sitten sinä alat määrätietoisesti työskennellä sitä kohti. Uskallan väittää, että he eivät käytä vapaa-aikaansa tällä palstalla vaan ihan muualla.

Mitään palkkatyötä eivät takuulla tee. Kai sitä pitää ryhtyä eskortiksi. Voi kumpa tulisi mullekin mun oma niko vastaan.

- ap

Vierailija
13/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Ai niinku istua vankilassa vai? No lycka till sitten vaan!

Kyllä minäkin viikon istuisin vankilassa jos saisin jonkun kattohuoneiston eirassa ja ferrarin ja marbellan miljoonakartanon.

Vierailija
14/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat somen vaikuttaa sinuun niin vahvasti, ja olet siellä sisällä luottaen ja uskoen juttujen todenperäisyyteen, kannattaa miettiä oman mielenrauhasi vuoksi muutamia asiantuntijan neuvoja.

Voit Facessa rakentaa seinän sellaiseksi, että siellä näkyy vain sinua ilahduttavia ja piristäviä asioita. Etsi ryhmiä, joissa aiheet eivät nostata tunteitasi esim. luontokuvia, kissanpentukuvia, siis ihan sellaista neutraalin söpöstelyä tai sitten asiallista asiaa niin kuin Ursan tähtisivut tai Kuoleman tutkimusseura tai mitä sitten keksitkin. Ja joka kerta kun avaat FAcen kuvat ja jutut saavat sinut piristymään.

Instassa voit ihan samalla tavalla valita, mitä seuraat ja mitä et. LÖytää se balanssi, missä et vertaa itseäsi epätodellisuuteen.

On totta, että ihmiset haluavat antaa itsestään reippaamaan ja pätevämmän vaikutelman somessa. He joutuvat itse uskomaan siihen kaikkein eniten ja hakevat nimenomaan julkaisullaan hyväksyntää, jota he eivät löydä itsestään arjessa ja tavallisissa tilanteissa. Usein on puute jostakin, jota he myös vertaavat muihin. Se on surullista ja kovin yksinäistä viime kädessä, vaikka kuinka vakuuttaa julkaisujen kautta lomareissun hauskuudesta. On eroa, joka osaa jakaa asiansa fiksulla tavalla ja joka ei osaa muuta kuin kaksivuotiaan henkisellä tasolla esitellä omaa napaansa.

Vierailija
15/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Mitään palkkatyötä eivät takuulla tee. Kai sitä pitää ryhtyä eskortiksi. Voi kumpa tulisi mullekin mun oma niko vastaan.

- ap

Millä todennäköisyydellä luulet tulevan, jos vietät päiväsi tällä palstalla?

Vierailija
16/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- ap

Millä todennäköisyydellä luulet tulevan, jos vietät päiväsi tällä palstalla?

Ei sillä ole väliä missä vietän päiväni kun nuo nikot varmaan ovat töissä silloin tekemässä tärkeitä päätöksiä rahoistaan.

- Ap

Vierailija
17/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt päästäksesi piireihin? Monessako tosi-tv-ohjelmassa olet ollut mukana? Oletko tuunannut (tarvittaessa plastiikkakirurgin avulla ja velkarahalla) itsesi sen näköiseksi, että sulaudut sujuvasti Helsingin yöelämään? Oletko laittanut itseäsi tyrkylle julkkismiesten kainaloon erityisesti silloin, kun paparazzit ovat paikalla? Tai ainakin ottanut itse selfien sinusta ja julkismiehistä sekä lähettänyt kuvan 7-päivää lehteen? 

Vierailija
18/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallista paskaahan tuo kaikki on. Mitä onkaan paljastunut Maisan, Saran, Sofian, Martinan ja Mailisin kulissielämän takaa? Onnettomia parisuhteita joissa pettämistä, Sofialla jopa kovanluokan rikollisuutta. En kadehdi, toivottavasti tästäkin ilmiöstä päästään vielä eroon.

Vierailija
19/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on katto pään päällä, ruokaa ja lämmintä. Ajattele kiitollisuuden kautta.

Vierailija
20/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko näin, että halutaan elää jotain sieppielämää?  Tämä tuli minulle yllätyksenä, sillä minulle tuollainen elämä olisi kauhistus. Täysin tyhjän päälle rakennettu tulevaisuus, hiuskarvan varaan jätetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi