Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Instagram ja face saa minut raivon partaalle!!!

Vierailija
27.11.2019 |

Muilla vaan on täydelliset elämät. Elämä pelkää ulkomaan matkailua, komeita miehiä, viikonloppu shoppailumatkoja lontooseen milanoon, kuvioidut kaffelattet tai mitälie jossain romanttisessa pikku kahvilassa pariisissa, uusia luksusautoja lahjaksi, biletystä hienoissa vip paikoissa ym ym.

Ja täällä minä taas vaan istun mun pikku kerrostalokämpässä selaamassa vauva palstaa.☹️

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet päätynyt ystäväpiireihin, joissa toiset saavat luksusautoja ja viikonloppulomia lahjaksi tuosta vaan ja sinä istut yksin pienessä kerrostalokämpässä? Mitä teette noiden ystäviesi kanssa silloin, kun tapaatte?

Ai niin, he eivät edes ole ystäviäsi vaan ihan random-some-"influencereita", joita seuraat. Täysin vapaaehtoisesti. Eli ei, some ei saa sinua raivon partaalle vaan ihan oma halusi seurata ja kadehtia.

Varmaan olisi sellaiset ystäväpiirit jos en olisi köyhä. Koulussa oli kyllä tuollaisia luokkakavereita mutta sen jälkeen en ole halunnut olla tekemisissä niitten kanssa. Eli esim företagsdirektör pappa betalar kaikki siitä kymmenien miljoonien omaisuudestaan. Suoraan veholle ja audi a3 avaimet käteen kun tuli 18v täyteen.

Mutta minua elämä on vain kohdellut epäoikeudenmukaisesti.

- ap

Ei tuollaisia ole Suomessa kuin muutama. Meidän vähistä miljonääreistäkin suurin osa on pihejä kuin pirut.

Minä en ole tuollaisia koskaan tuntenut enkä missään somessakaan nähnyt. 

Missä ihmeen koulussa sinä oikein olet ollut? Jossain Helsingin erikoiskoulussa mihin koko Suomen rikkaiden kakarat kokoontuu?

Vierailija
22/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan sellaisen elämän kun näillä siepeillä ja belorfeilla!!! Ei siinä auta instan poistaminen.

- ap

No sitten ehkä joudut tarjoamaan itseäsi oikeille henkilöille ja heitä voi olla paljon matkalla tähteyteen. Tai sitten tutustut täältäkin tuttuun hummusteluun, tiettävästi monet elävät luxuselämää tuon avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan sellaisen elämän kun näillä siepeillä ja belorfeilla!!! Ei siinä auta instan poistaminen.

- ap

Eiköhän se niiden elämä ole aika tyhjää ja ahdistavaakin suuren osan ajasta. Lopeta turhien julkkisten seuraaminen ja mene vaikka ulos kävelemään useammin.

Vierailija
24/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuin facesta vuosi sitten, instaa mulla ei koskaan ollut. Kyllästyin kertakaikkiaan sisältöön, nimenomaan tuohon pintaliitoon ja teennäisyyteen, puhumattakaan kuinka rasittavana pidin ihmisten todella outoja kommentteja. Joillakin nyt vaan ei ole minkäänlaista suodatinta.

Ihana vapaus ja paljon aikaa oikeasti harrastaa kun ei ole somessa jatkuvasti.

Vierailija
25/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet päätynyt ystäväpiireihin, joissa toiset saavat luksusautoja ja viikonloppulomia lahjaksi tuosta vaan ja sinä istut yksin pienessä kerrostalokämpässä? Mitä teette noiden ystäviesi kanssa silloin, kun tapaatte?

Ai niin, he eivät edes ole ystäviäsi vaan ihan random-some-"influencereita", joita seuraat. Täysin vapaaehtoisesti. Eli ei, some ei saa sinua raivon partaalle vaan ihan oma halusi seurata ja kadehtia.

Varmaan olisi sellaiset ystäväpiirit jos en olisi köyhä. Koulussa oli kyllä tuollaisia luokkakavereita mutta sen jälkeen en ole halunnut olla tekemisissä niitten kanssa. Eli esim företagsdirektör pappa betalar kaikki siitä kymmenien miljoonien omaisuudestaan. Suoraan veholle ja audi a3 avaimet käteen kun tuli 18v täyteen.

- ap

Ei tuollaisia ole Suomessa kuin muutama. Meidän vähistä miljonääreistäkin suurin osa on pihejä kuin pirut.

Missä ihmeen koulussa sinä oikein olet ollut? Jossain Helsingin erikoiskoulussa mihin koko Suomen rikkaiden kakarat kokoontuu?

Ihan vaan espoossa. Eipä tuollaisista ollut täällä puuteta.

Pihejä tai suoremmin sanottuna köyhiä leikkivät mutta sitten kämpät ovat isoja kivitaloja, lomat kaukomatkoja jne. Sitten kun kaveri kysyy viisi euroo lainaksi niin kummasti ei löydy senttiäkään.

Vierailija
26/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin ärsyttää, että monet yritykset siirtäneet käytännössä tiedottamisen perinteisiltä nettisivuilta faceen. Ja facen selaaminen on syvältä jos ei ole kirjautuneena. Pikkasen teet jotai niin itkee kirjautumaan.

Vierailija
27/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Eiköhän se niiden elämä ole aika tyhjää ja ahdistavaakin suuren osan ajasta. Lopeta turhien julkkisten seuraaminen ja mene vaikka ulos kävelemään useammin.

Tuollaista juuri ne köyhät itsellensä valehtelee jotta tulisi parempi olo.

Vierailija
28/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala postaamaan ällörealistisia #reallife -kuvia yksiöstä, palstailusta ja murukahvista. Siitä voi tulla suosittu trendi.

Vierailija
29/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun nykyään kaikki rekisteröitymisen vaativat, keskustelufoorumit on hiljentyneet.

Tietoa sai kun tarvitsi ja keskustelu hauskaa mutta rekisteröityminen piti kuitenkin trollauksen aisoissa.

Nyt niissä ei juuri kukaan käy.

Faceryhmät on typerä pohja keskusteluille ja niistä tiedon etsiminen myöhemmin vaikeaa. Sit nää vauvat, ylilaudat yms. on trollausta täynnä. Ja mielivaltaisesti poistuu kokonaisia ketjuja kun ei varmaan aika riitä tutkia tarkemmin.

Vierailija
30/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tavallaan ymmärrän aloittajaa. Omassa nuoruudessani 1970-luvulla ihailtiin ja kadehdittiin naistenlehtien tarjoamaa ökyelämää. Sillä erotuksella tosin, että jutut kertoivat lähes aina joistain amerikkalaisista filmitähdistä tms. Ei Suomessa ollut sellaista elämää viettäviä rikkaita. Suomalaiset rikkaat kun olivat paljon hillitympiä, nk vanhan rahan sukuja. Siihen aikaan sanottiinkin, ettei Suomessa työnteolla rikastu. Jotkut harvat suomalaiset pääsivät pariksi vuodeksi kansainvälisille mallimarkkinoille ja nauttimaan pienen hetken shampanjasta ja kaviaarista, mutta katosivat julkisuudesta varsin nopeasti. 

Nykyisin tilanne on jo toinen. Ei tarvita koulutusta eikä mitään varsinaista työuraakaan, ulkonäkö riittää. Eikä tarvitse olla luonnostaan kaunis, koska kenestä tahansa voi tehdä upean näköisen. Jokunen vuosi sitten aasialainen mies harkitsi haastavansa kuvankauniin vaimonsa oikeuteen, koska pariskunnan lapset olivatkin rumia. Nainen ei nimittäin ollut geeneiltään kaunis, olipa vaan investoinut ennen miehen tapaamista melkoisen määrän rahaa erilaisiin kauneusleikkauksiin. Nykypäivänä voi hommata sugardaddyn, joka rahoittaa reissuja ja ylellistä elämää. Tai voi mennä nettiin ja alkaa stripata webchatissa niille miehille, jotka lahjoittavat rahaa vaikkapa silikonirintoihin. Kaikki on mahdollista, jos  vaan ilkeää ja kehtaa. Jotkut kehtaa ja jotkut eivät. 

Vierailija
31/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Ihan vaan espoossa. Eipä tuollaisista ollut täällä puuteta.

Pihejä tai suoremmin sanottuna köyhiä leikkivät mutta sitten kämpät ovat isoja kivitaloja, lomat kaukomatkoja jne. Sitten kun kaveri kysyy viisi euroo lainaksi niin kummasti ei löydy senttiäkään.

Miksi hitossa pitäisi lainata kenellekään! Jumalauta mitä lokkeja ja kehtaa vielä valittaa. Jokaisen rahat on sen omat eikä muille kuulu.

Vierailija
32/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala postaamaan ällörealistisia #reallife -kuvia yksiöstä, palstailusta ja murukahvista. Siitä voi tulla suosittu trendi.

Eikös tuo ollut alunperin instan tarkoituskin, kun face oli jo niin pelkkää pintaa? Siirtyivät nämä pintaliitäjät Instaan ja hups se on aivan samanlainen. Tosi tylsää. 

Vierailija
33/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kadehdi tuollaisten pilipali feikki kulissielämää viettävien ihmisten muka upeaa ja täydellistä eloa. Kadehdin tavallisia ihmisiä, joilla on ollut elämässään mielenkiintoisempia ja tapahtumarikkaita kokemuksia sekä sitä, että heillä on tervettä, onnea ja rakkautta.

Olen luuseri. En käynyt edes ammattikoulua loppuun, minulla ei ole minkäänlaista ammatillista tutkintoa. En ole eläessäni ollut työelämässä, minulla ei ole kuin kaksi kaveria, jotka on aika etäisiä kuitenkin. Yhtään sydänystävää ei ole. En ole koskaan seurustellut, olen neitsyt (ikää 26 vuotta). Vanhempiin on sentään hyvät välit. En ole koskaan ollut risteilyllä, en matkustanut Suomen rajojen ulkopuolelle. En ole käynyt festareilla. En ole elänyt enkä kokenut mitään niitä juttuja, jotka muut ihmiset ovat kokeneet jo moneen kertaan tähän ikään mennessä. Myös terveydentilani on heikko, koska psykiatrisista lääkkeistä jäi pysyviä haittoja. Elämäni on paskaa päivästä toiseen. Eläisinpä taviksen elämää!

Vierailija
34/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä laitat kropan ja naaman kuntoon jne. Ja alat etsimään.

35/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muilla vaan on täydelliset elämät. Elämä pelkää ulkomaan matkailua, komeita miehiä, viikonloppu shoppailumatkoja lontooseen milanoon, kuvioidut kaffelattet tai mitälie jossain romanttisessa pikku kahvilassa pariisissa, uusia luksusautoja lahjaksi, biletystä hienoissa vip paikoissa ym ym.

Ja täällä minä taas vaan istun mun pikku kerrostalokämpässä selaamassa vauva palstaa.☹️

Mutta eihän tuo ole hullumpi vaihtoehto, olet päässyt someriippuvaisuudesta edes hitusen eroon.

Itse en ole jotain 4 vuoteen edes käynyt Instassa ja Facessa muistaakseni kävin kuukausi sitten.

Ihan hyvin voi elää ilman niitä🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
36/36 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up