Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette menetelleet kun mies jäänyt kiinni pettämisestä?

Vierailija
05.06.2006 |

eli eilen nasahti minun mieheni, jota olen tähän asti luullut uskolliseksi. Puhelimesta löytyi lähetetyistä viesteistä lemmen viedti toiselle naiselle. Mies tietenkin vannoo, että mitään ei ole tapahtunut, samoin tämä toinen nainen, koska soitin hänelle eilen viestin löydettyäni. Kuitenkin, vaikka varsinaista aktia ei olisikaan tapahtunut, mies valehteli minulle olinpaikkansa, sanoi olevansa kaverillaan, vaikka olikin ollut baarissa missä oli tavannut tämän naisen. En voi enää luottaa mieheen ollenkaan, eilen mies itkien anaeli minulta etten rikkoisi perhettä tämän takia.. mutta mitä tehdä, mitä te tekisitte? Musta tuntuu etten edes kunnolla pysty hengittämään juuri nyt.. koko maailma on pirstaleina. Pitäisikö ukko lempata pellolle vai annanko anteeksi vaikken varmaan koskaan enää voi luottaa häneen niinkuin ennen.. Auttakaa, oma pää ei toimi!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen vaan niin ilmassa aisti, että miehellä muuta mielessä. Sitten muutaman päivän päästä tunnusti itsekin, kun omatunto soimasi liikaa.

Me mentiin asian yli keskustelemalla, kunhan olin järkytyksestä ja pettymyksestä itseni kuiviin itkenyt.

Niitä on varmasti sellaisia parisuhdekriisiterapeuttejakin, joiden puoleen kääntyä, ellei itse saa asiaa ratkottua. Ero ei tosiaan välttämättä paras vaihtoehto, sillä lapset on vaaan painavin panos.

Niin myötä kuin vastamäessä...vitun miehet prkl.

Mutta kyllä ne sössii naisetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi