Pystytkö katsomaan Tohtori paisetta samaan aikaan kun syöt juhannusjuustoa?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tohtori Paise on ihan paras! Miten voikin ihmisillä olla nyrkin kokoisia rasvapatteja tms. kehossa kaikkialla?!!? Miten palkitsevaa täytyykään olla tuo pattien poksauttelu ja poistaminen.
Ja kuvaruudulta pystyy katsomaan ihan mitä vain ruokahalun häiriintymättä. Eri asia, jos livenä nenän edessä kaivettaisiin jotain mätäpaisetta... saattais hajut olla liikaa.... ehkä?!?
oksu
vttupää vttulainen kirjoitti:
Mikä vttu on juhannusjuusto?
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapekut aloitukselle?
Koska Vauva-sivusto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Ei ole televisiota.
ikävää
en ole itse kokenut noin, mutta minulla on kyllä ystäviä jotka eivät ymmärrä miten muka läppärin ruudulta voi katsella sarjoja.
Niin totta, en tiedä voisiko tuota paisettakin katsoa jostain netistä, mutta luulen, että tulee ns. lisäkanavilta, jotka eivät netin kautta näy. Enkä oikeastaan edes välitä tietää :D
Youtubessa on acne treatment,mm. tämä Dr.Lee ja vietnamilaisia Spa kosmetologeja, jotka puristelee vietnamilaisteinien finnejä ja mustapäitä. Videot on erittäin koukuttavia ja suosittuja.
Kystiset akneet saattaa olla peruja Vietnamin sodan jäljiltä maaperään jääneestä myrskystä dioksin tms.
Ensin ne inhottaa, sitten tottuu. Mikä niissä onkin niin koukuttavaa.
vttupää vttulainen kirjoitti:
Mikä vttu on juhannusjuusto?
Joku pohjaanmaan herkku. Siellä sitä siskoo rakkastetaan jaha painitaan, et tanner tömisöö.
Katsoin äsken yhden klipin ohjelmasta ja oksensin. Pitikin mennä avamaan
Tohtori Paise on ihan paras! Miten voikin ihmisillä olla nyrkin kokoisia rasvapatteja tms. kehossa kaikkialla?!!? Miten palkitsevaa täytyykään olla tuo pattien poksauttelu ja poistaminen.
Ja kuvaruudulta pystyy katsomaan ihan mitä vain ruokahalun häiriintymättä. Eri asia, jos livenä nenän edessä kaivettaisiin jotain mätäpaisetta... saattais hajut olla liikaa.... ehkä?!?