Pystytkö katsomaan Tohtori paisetta samaan aikaan kun syöt juhannusjuustoa?
Kommentit (29)
En ole koskaan kokeillut. En itseasiassa ole koskaan syönyt juhannusjuustoa. Todennäköisesti pystyisin syömään. Katselen eläinlääkärin leikkausvideoitakin joskus samalla, kun syön liharuokaa, joten...
pystyn jopa kaivamaan nenää ja syömään räkää, mainostauolla laitan leivän päälle koskenlaskijaa
vttupää vttulainen kirjoitti:
Mikä vttu on juhannusjuusto?
Oletko syntynyt Suomessa?
Mulle tulee yleensä armoton nälkä näitä erilaisia suolestus- ja zombielokuvia katsoessa, en tiedä mikä Tohtori Paise on, mutta luulisin että juhannusjuusto vois olla ihan ok välipala sitä katsellessa.
Vierailija kirjoitti:
En. Ei ole televisiota.
ikävää
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee yleensä armoton nälkä näitä erilaisia suolestus- ja zombielokuvia katsoessa, en tiedä mikä Tohtori Paise on, mutta luulisin että juhannusjuusto vois olla ihan ok välipala sitä katsellessa.
mätäpaiseidenpuristeluohjelma
vttupää vttulainen kirjoitti:
Mikä vttu on juhannusjuusto?
googlen kuvahaku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Ei ole televisiota.
ikävää
en ole itse kokenut noin, mutta minulla on kyllä ystäviä jotka eivät ymmärrä miten muka läppärin ruudulta voi katsella sarjoja.
Niin totta, en tiedä voisiko tuota paisettakin katsoa jostain netistä, mutta luulen, että tulee ns. lisäkanavilta, jotka eivät netin kautta näy. Enkä oikeastaan edes välitä tietää :D
Paras sarja ikinä, mut ei tee mieli syödä samalla, joten siksikin hyvä ettei tuu syöpöteltyä kuten muulloin teeveen ääressä.
Vierailija kirjoitti:
Paras sarja ikinä, mut ei tee mieli syödä samalla, joten siksikin hyvä ettei tuu syöpöteltyä kuten muulloin teeveen ääressä.
Tykkäätkö muuten juhannusjuustosta?
Juhannusjuustoa pystyn mut joulujuustoa en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö muuten juhannusjuustosta?
Eikös tää ole joku pohjalaisruoka. Piti ihan kooklettaa.
Vierailija kirjoitti:
Pääsiäis- ja vappujuusto<3
Ne on sissijuustoja
Huh, Googletin. Pystyykö kukaan syömään muutenkaan?
Vierailija kirjoitti:
taitaa olla Pohjanmaan ruokaperinteitä? onko jollekin tuttu muualta päin Suomea?
Vierailija kirjoitti:
suurta herkkua nam
Niin?