Mie ei kerro mistä pitää
Ärsyttää kun mies vastaa vaan "en tiedä" "en osaa sano" kun kysyn että mitä hän haluaisi että teen hänelle /mistä pitää (seksissä/suihin ottaessa). En ikinä tiedä mistä hän pitää ja aina kun otan suihin vaikuttaa siltä ettei se tunnu miehestä miltään. Mies myös tykkää olla dominoiva sängyssä ja jos yritän ottaa ohjia käsiin niin hän ei enää pahemmin nauti. Välillä olen kysynyt jos mies vaikka opettaisi tai neuvoisi miten kannattaisi tehdä mutta sanoo vaan että kuulemma osaan.. Vaikkei siltä todellakaan vaikuta. Tuntuu vain siltä etten osaa yhtään tyydyttää häntä. Mieheni on myös sanonut että seksistä on tullut hänelle "suorittamista" sillä on aina poikki sen jälkeen, mutta ei silti anna minun tehdä seksin aikana yhtään mitään?! Onko ongelma nyt vaan se että mieheni tykkää olla dominoiva ja ei tunne isoa nautintoa jos hän ei saa tätä olla? Suhteemme alussa sanoi kuinka haluaisi että olisin päällekävempi yms, mutta nyt kun tätä olen niin ei enää kelpaa:/
No jos et luonnostasi ole dominoiva niin onko touhuilu muuttunut jotenkin väkinäiseksi? Ja se latistaa tunnelmaa.