Miksi vieläkin on paheksuttavaa jos nainen on pidempi kuin mies.
En ymmärrä oikeasti. Tänäpäivänä vielä? Itse olen 170 cm nainen/tyttö (18v). Poikaystävä on 9 cm lyhyempi eli 161. Mikä on tässä monille niin ongelmallista?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Ei se paheksuttavaa ole. Hassun näköistä vaan.
Nimenomaan!
Mut jos paria itseään ei häiritse, niin ei se muita liikuta. Jos pituusero on suuri, niin onhan se näky kyllä sketsiainesta.
Kyllä mä pystyisin helpostikin 168-senttisenä naisena seksisuhteeseen vaikka 160-senttisen miehen kanssa, koska ei noin pientä pituuseroa huomaa kuin vasta kun ollaan selät vastakkain. Lyhyys ei haittaa mitään, kunhan mies on muuten komea ja hoikka. Lyhyt ja ylipainoinen näyttää lähinnä pallolta (esim. Kiti Kokkonen tai Janne Kataja). Vakavaan suhteeseen pystyn kuitenkin vain itseäni vähintään 15 senttiä pidempien miesten kanssa. Pitkällä (yli 195-senttisellä) miehellä _lievä_ ylipaino ei välttämättä haittaa, koska sitä ei yleensä ton pituisella huomaa ollenkaan. Verratkaa vaikka 175/80 ja 195/100. 175cm näyttää pallolta ja pidemmästä tuota ylipainoa ei edes huomaa.
N19
Eihän tuo ole ongelma kuin naisille.
Naiset ovat parisuhdeasioissa äärikonservatiiveja ja muutenkin jatkuvasti skitsoilemassa että mitä ne muut nyt ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen juttu. Ei tartte mennä kuin vähän itään, länteen tai etelään, niin naisen pituutta ihaillaan.
Suomihan nyt on ollut aina tällainen tasku-venusten luvattu maa. Sama linja jatkuu, eli erikoinen maku musiikissa, taiteissa, asumisessa, kauneudessa jne. Jännittää taas, mitä keksitään lähettää Euroviisuihin ja tullaan taas kiukkuisina takaisin, kun ei suomalainen maku kelvannut :D
Suomi, Euroopan laidalla, kaukana kaikesta, ja tottakai se näkyy.
Joo, mutta niin ihaillaan pitkiä miehiäkin.
Pitkä ihminen nyt vaan on uljaampi näky kuin pätkä.
Ei pitkä nainen halua kakarankokoista halata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen juttu. Ei tartte mennä kuin vähän itään, länteen tai etelään, niin naisen pituutta ihaillaan.
Suomihan nyt on ollut aina tällainen tasku-venusten luvattu maa. Sama linja jatkuu, eli erikoinen maku musiikissa, taiteissa, asumisessa, kauneudessa jne. Jännittää taas, mitä keksitään lähettää Euroviisuihin ja tullaan taas kiukkuisina takaisin, kun ei suomalainen maku kelvannut :D
Suomi, Euroopan laidalla, kaukana kaikesta, ja tottakai se näkyy.
Joo, mutta niin ihaillaan pitkiä miehiäkin.
Pitkä ihminen nyt vaan on uljaampi näky kuin pätkä.
Ei pitkä nainen halua kakarankokoista halata.
Kolme pisintä tuntemaani naista:
n. 185cm, vahva ja amatsonimainen (enkä todellakaan tarkoita tätä negatiivisessa mielessä). Aviomies rotevahko, vähän alle keskipituinen.
183cm, mallivartalo. Aviomies minua lyhyempi ja minä olen 172cm
187cm, hoikka. Miesystävä kuvattu yllä (minä).
Tyypillisesti vaikuttavat olevan muutaman sentin keskimittaa pidemmät naiset jotka vaativat pituutta ja menevät paniikkiin jos mies on korkkarien kanssa 0,00075cm lyhyempi.
Joo ,samalla tavalla kuin ahdistaa sota norsulauman keskellä. Riski joutua tallotuksi pelottaa.