Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vieläkin on paheksuttavaa jos nainen on pidempi kuin mies.

9cmpidempityttö
26.11.2019 |

En ymmärrä oikeasti. Tänäpäivänä vielä? Itse olen 170 cm nainen/tyttö (18v). Poikaystävä on 9 cm lyhyempi eli 161. Mikä on tässä monille niin ongelmallista?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa naisen pitkä pituus mutta naisia haittaa miehen lyhyt pituus. Se on jännä miten te käännätte aina asiat nurinkurin. Manletin elämää

T: 176cm (iso vauva)

Vierailija
22/46 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pituudella väliä? Naiset kertoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pisti silmään tuolla kaupoissa oli monia 100+ kiloisia n. 180 cm naisia.

Aloin itse tuntea oloni pieneksi näiden rinnalla vaikka olen sentään 185 cm pitkä erittäin lihaksikas mies.

Onko nyt tapahtumassa jotain outoa naisille?

Vierailija
24/46 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 175cm ja aviomieheni 167cm. Alkuun ajattelin että kaikki katsovat meitä, mutta kun itse totuin asiaan, totesin "katselun" olleen vain omassa päässäni. Ja toisaalta, saahan meitä katsellakin, hyvännäköisiä kun ollaan... ;)

Vierailija
25/46 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin itse tuntea oloni pieneksi näiden rinnalla vaikka olen sentään 185 cm pitkä erittäin lihaksikas mies.

Alkoiko ahdistaa kun koit itsesi pieneksi naisten rinnalla?

Vierailija
26/46 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paheksuttavaa, ei hävettävää, ei mitään sellaista joka estäisi elämästä niin. Ainoat jotka voivat hävetä ovat ihmiset jotka eivät tätä tajua.

Vierailija
27/46 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikee kulkee miehen kainalossa, tanssia rakastella seisaallaan etc.

En halua kumartua suutelemaan miestä, tai tuntea käsikädessä kävellessä että talutan lasta.

Ts. itseäni lyhyempi mies ei vastaa mun odotuksia.

Muiden valinnat ei tietenkään mua liikuta.

Usein lyhyet miehet ovat kyllä lihaksikkaita, harrastavat jotain fyysistä lajia, ovat mukavia, soittavat esim. kitaraa ja ennen kaikkea heillä on hyvä ryhti.

Näin siis miehet joilla on hyvä itsetunto.

Olen jopa monta krt. vähän ihastunut lyhyempään mieheen tietäen samalla että ei ole mua varten.

Samanpituinen tai max pari senttiä itseä lyhyempi menee. Olen kerran senkokoisen kanssa styylannutkin.

Vierailija
28/46 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen juttu. Ei tartte mennä kuin vähän itään, länteen tai etelään, niin naisen pituutta ihaillaan.

Suomihan nyt on ollut aina tällainen tasku-venusten luvattu maa. Sama linja jatkuu, eli erikoinen maku musiikissa, taiteissa, asumisessa, kauneudessa jne. Jännittää taas, mitä keksitään lähettää Euroviisuihin ja tullaan taas kiukkuisina takaisin, kun ei suomalainen maku kelvannut :D

Suomi, Euroopan laidalla, kaukana kaikesta, ja tottakai se näkyy.

Vierailija
29/46 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se muka on paheksuttavaa? Taidat itse hävetä asiaa niin, että käännät sen "muiden viaksi". Ite en ainaka ees kiinnitä huomioo parien pituuksiin.

Vierailija
30/46 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ei kai tuossakaan pitäisi mitään ihmeellistä olla.

Vierailija
31/46 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kumartua suutelemaan miestä, tai tuntea käsikädessä kävellessä että talutan lasta.

Usein lyhyet miehet ovat kyllä lihaksikkaita, harrastavat jotain fyysistä lajia, ovat mukavia, soittavat esim. kitaraa ja ennen kaikkea heillä on hyvä ryhti.

Olen jopa monta krt. vähän ihastunut lyhyempään mieheen tietäen samalla että ei ole mua varten.

Samanpituinen tai max pari senttiä itseä lyhyempi menee. Olen kerran senkokoisen kanssa styylannutkin.

Kuulostat aika kokemattomalta parisuhderintamalla. Nimittäin jos pituuden tuomat esteet mitä edellä luettelit, ovat olevinaan kynnyskysymyksiä. Kaikki kumppanit joutuvat tekemään myönnytyksiä puolisonsa suhteen, koska kukaan ei ole täydellinen. On älyttömän epäkypsää j lapsellista olla tekemättä myönnytyksiä noin pinnallisissa asioissa. Mutta aikuiseksi kasvamalla lapsellisuuskin yleensä karisee :)

Vierailija
32/46 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisaa : )))

Vierailija
33/46 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksä on 180 cm, ja hänen nykyinen naisystävä taitaa olla 185 cm. Todella kaunis ja hoikka nainen. 

Taidat olla itse tuo kaunis ja hoikka nainen. Uskomattoman katkeria kaikki ovat tällä palstalla eksilleen ja niiden nyksille paitsi tietenkin jos nykyinen on mallinpituinen. Sitten eksän eksät eivät osaakaan kuin ihailla eksän pitkää nyksää...

Olen 165 cm ja hieman pyöreä. Lisäksi olen tumma ja lyhythiuksinen, ja eksän uus on vaalea ja pitkähiuksinen. 

Ollaan niin eri puusta veistetty kuin olla ja vain voi... :)

Vierailija
34/46 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksä on 180 cm, ja hänen nykyinen naisystävä taitaa olla 185 cm. Todella kaunis ja hoikka nainen. 

Taidat olla itse tuo kaunis ja hoikka nainen. Uskomattoman katkeria kaikki ovat tällä palstalla eksilleen ja niiden nyksille paitsi tietenkin jos nykyinen on mallinpituinen. Sitten eksän eksät eivät osaakaan kuin ihailla eksän pitkää nyksää...

Olen 165 cm ja hieman pyöreä. Lisäksi olen tumma ja lyhythiuksinen, ja eksän uus on vaalea ja pitkähiuksinen. 

Ollaan niin eri puusta veistetty kuin olla ja vain voi... :)

Niin ja hieman pyöreä tarkoittaa 69 kg. 

Vierailija
35/46 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu. En ole nähnyt 180-senttisiä naisia kuin harvoin. He ovat poikkeuksetta solakoita, Krista Kosos-tyyppiä.

Jännä tää uusi naisten lyttäysyritys: haukutaan naisia jotka on itseä pitempiä.

Miesten huonon itsetunnon ilmenemismuodoilla ei ole loppua. Ja aina vika löytyy muualta kuin peilistä.

Vierailija
36/46 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu. En ole nähnyt 180-senttisiä naisia kuin harvoin. He ovat poikkeuksetta solakoita, Krista Kosos-tyyppiä.

Jännä tää uusi naisten lyttäysyritys: haukutaan naisia jotka on itseä pitempiä.

Miesten huonon itsetunnon ilmenemismuodoilla ei ole loppua. Ja aina vika löytyy muualta kuin peilistä.

Saman huomioinut. Näkemäni pitkä naiset ovat olleet hoikkia järjestään. Enemmän näkee lyhyt ja pullea -tyyliä. 

Vierailija
37/46 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat aika kokemattomalta parisuhderintamalla. Nimittäin jos pituuden tuomat esteet mitä edellä luettelit, ovat olevinaan kynnyskysymyksiä. Kaikki kumppanit joutuvat tekemään myönnytyksiä puolisonsa suhteen, koska kukaan ei ole täydellinen. On älyttömän epäkypsää j lapsellista olla tekemättä myönnytyksiä noin pinnallisissa asioissa. Mutta aikuiseksi kasvamalla lapsellisuuskin yleensä karisee :)

Kiitos hyvistä nauruista!

Ehkä mä oon susta kokematon sit kun on vain 20 v.n avioliitto takana! Lisäksi jokunen seurustelu ennen sitä

Pitäiskö olla mieluummin 300 irtosuhdetta?

Mikähän siinä on, että miehet esittävät kymmensivuisen yksityiskohtaisen vaatimuslistan naisten ulkonäölle samalla halveksien avoimesti muunlaiset?

Mutta auta taivas jos naisella on edes yksi piirre, joka ei kiihota, niin siitä tulee pitkät haukut

Huomasitko muuten, että päinvastoin kuin sinä teet, en vähätellyt lyhyitä miehiä?

Päinvastoin.

Koeta kasvaa aikuiseksi.

Hyväksy ihmiset, yritä edes.

Ja anna muiden mitää omat preferenssinsä. Tai siis he tekevät niin kuitenkin, mutta ehkä elämäsi olisi kevyempää ellet vetäisi pultteja asioista jotka ei sulle kuulu.

Sori, vieläkin naurattaa😂😂😂

Vinkki: n. 8-15 sentin pituusero on luontevin ja mukavin. Se suo parhaat mahdollisuudet monenlaisiin harrastuksiin.

Mies on pitempi. 🌹Luonnollisesti.

Pus och kram!

Vierailija
38/46 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n. sentin pidempi kuin mieheni vaikka olen itsekin alle 165 cm. Ainoat, joka ovat asiasta edes huomauttaneet (ja hekin vitsillä) ovat miehen 13v veli ja omat veljeni 15v ja 18v.

Ei ketään muuta kiinnosta.

Vierailija
39/46 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tahtovat naisten olevan kaikin tavoin vähemmän, kuin he - laihoja, lyhyitä, tyhmiä, köyhiä ja hiljaisia. Siis miehet, joilla on heikko itsetunto. Ne fiksut miehet sitten eivät välitä esimerkiksi pituudesta, koska etsivät mielenkiintoista vertaistaan.

Vierailija
40/46 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hyvistä nauruista!

Ehkä mä oon susta kokematon sit kun on vain 20 v.n avioliitto takana! Lisäksi jokunen seurustelu ennen sitä

Pitäiskö olla mieluummin 300 irtosuhdetta?

Mikähän siinä on, että miehet esittävät kymmensivuisen yksityiskohtaisen vaatimuslistan naisten ulkonäölle samalla halveksien avoimesti muunlaiset?

Mutta auta taivas jos naisella on edes yksi piirre, joka ei kiihota, niin siitä tulee pitkät haukut

Huomasitko muuten, että päinvastoin kuin sinä teet, en vähätellyt lyhyitä miehiä?

Päinvastoin.

Koeta kasvaa aikuiseksi.

Hyväksy ihmiset, yritä edes.

Ja anna muiden mitää omat preferenssinsä. Tai siis he tekevät niin kuitenkin, mutta ehkä elämäsi olisi kevyempää ellet vetäisi pultteja asioista jotka ei sulle kuulu.

Sori, vieläkin naurattaa😂😂😂

Vinkki: n. 8-15 sentin pituusero on luontevin ja mukavin. Se suo parhaat mahdollisuudet monenlaisiin harrastuksiin.

Mies on pitempi. 🌹Luonnollisesti.

Pus och kram!

No nyt kyllä wt paistaa kauas. Koko tekstistä hymiöineen. Ei muuta.

T. N178 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi