Olen ollut jo 5 päivää kotona, elämä on täysin tyhjä ollut vuosia.
Ei tekemistä, ei paikka mihin mennä, ei mitään. Ei mitään syystä nousta sohvalta ylös.
On kyllä verkostoa ja sukua, siisti asunto. Täysin normaali ihminen mutta elämä on tyhjä. Tylsyys eikä koskaan kiirettä.
Kommentit (19)
Ei paikkaa minne mennä, vaikka verkostoa ja sukua?
Hohhoijaa. Jonkun life coachinko pitäisi tulla laittamaan sun elämäsi kuntoon, kun itse vaan lösötät sohvalla ja ihmettelet, ettei tapahdu mitään mielenkiintoista?
Pelkkä ihmisten näkeminen ei kyllä lämmitä. Harrasta liikuntaa.
Ei se elämä muillakaan kovin ruusuista ole - monilla itseasiassa ihan yhtä tyhjää kuin sinullakin, Ap.
Ruokavaliolla ja liikunnalla pystyy todella paljon vaikuttamaan mielentilaan ja elämänlaatuun.
Kristinuskoiset ovat saaneet paljon iloa ja lohtua uskostaan - rukoile Jeesusta elämääsi ja katso mitä tapahtuu.
No, ei tuo nyt ihan normaalin ihmisen toiminnalta kuulosta.
Laita netti kiinni ja istu yksin hiljaa lattialla silmät kiinni. Eiköhän niitä ideoita ala tulla.
No jaa, en minäkään arkena ketään tapaa tai mitään harrasta, kunhan töissä käyn. Onko tuo nyt sitten niin ihmeellistä.
Niin eihän millään oikeasti ole mitään väliä, mutta mee nyt kuitenkin ulos liikkumaan tai vaikka tapaamaan niitä sukulaisias niin sujuu tää aika täällä maan päällä vähän rattoisammin.
Itseäni vaivasi taannoin sama pitkään jatkunut innostuksen puute, elämä tuntui tylsältä enkä keksinyt mitään mikä kiinnostaisi.
Eksyinpä pitkästä aikaa sitten kirjastoon. Haahuilin hyllyltä toiselle ja hätkähdin, mistä kaikesta kirjoja ja tietoa löytyykään!
Olen innostunut valtavasti nyt jo monenlaisesta, lukemisen kautta, mm. tähtitieteestä, askartelemaan vanhoista tavaroista uusia juttuja, lukemaan matkakertomuksia eri puolilta maailmaa, tuohitöistä, Suomen historiasta, piirtämistekniikoista sekä rikosromaaneista.
Suosittelen!
Olen ap. Kaikki siirtynyt nettiin, ei nykymaailmassa ole enää mitään tekemistä. Kaikki on niin helppoa ja kätevää, suoraan kotisohvalta.
Kaipaan noita aikoja kun joka nurkassa oli pajoja johon sai mennä tekee jotain töitä.
Kuinka monta vuotta ajattelit vielä odotella siellä sohvalla? Oletko eläkkeellä?
Hanki harrastus, lemmikki, matkoja, kirjoja, uusi koulutus, vapaaehtoistyö
Olen 28v, terve. Ei vain ole tekemistä.
Etkö halua harrastaa mitään? Mene ihmisten ilmoille kuitenkin. Vaikkei muuta kuin näkisi muita niin se jo vähän piristää.