Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Black Friday huijaus saapuu taas

Black Friday hintavedätys
26.11.2019 |

Yritykset taas vedättävät kuluttajaa mukamas tosi isoilla alennuksilla. Tuote maksoi mukamas niin ja niin paljon ennen tarjousta. Joo hinnat nostettiin juuri viikkoa ennen. On myös sivustoja, joissa näkee todellisen hinnan ennen tarjouksia yksi tällainen on KITU PIIKKI EU Useimmat vertailusivustot lankeavat samaan ansaan kuin kuluttajat.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ymmärtänyt prosenttiostajia, joita voi vedättää keksityllä alennusprosentilla. Itse perehdyn aika hyvin hankintoihin ja tiedän mitä ne maksaa ja ostan sieltä mistä halvimmalla saa, enkä välitä paskaakaan mistään alennusprosenteista. Eurot ratkaisee.

Vierailija
2/12 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin näyttää saapuneen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan ymmärtänyt prosenttiostajia, joita voi vedättää keksityllä alennusprosentilla. Itse perehdyn aika hyvin hankintoihin ja tiedän mitä ne maksaa ja ostan sieltä mistä halvimmalla saa, enkä välitä paskaakaan mistään alennusprosenteista. Eurot ratkaisee.

Millä selvität millä halvimmalla saa? Moni hintavertailupalvelu on todella sekava.

Vierailija
4/12 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen asoista perillä enkä osya paskaa,

Vierailija
5/12 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaa hetken mielijohteesta jotain, minkä alkuperäishinnasta ei ole perillä, saattaa todella joutua huijatuksi.

Ainut ostos minkä tulen tekemään tämän viikon aikana, on silmälasit. Ne saa nyt puoleen hintaan. En tosin tiedä kuinka usein vastaavia tarjouksia on, sillä ostan ensimmäiset silmälasini. Tarjouksia on varmasti ainakin pari kertaa vuodessa ja pienimuotoisempia muutama, mutten koe tulevani huijatuksi tämän tarjouksen suhteen.

Vierailija
6/12 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lista asioista, jotka halu(aisi,a)n ostaa. Pidän sitä ajan tasalla. Jos näitä löytyy halvalla, niin ostan. Jos joskus teen heräteostoksia, niin ne ovat eurojen, muutaman kymmenen euron arvoisia.

Vierailija
7/12 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä selvität millä halvimmalla saa? Moni hintavertailupalvelu on todella sekava.

Nehän nimenomaan näyttävät sen euromäärän ihan selkeästi, näkee mistää saa halvimmalla saman tuotteen ja tuleeko toimituskuluja.

Vierailija
8/12 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut Black Friday -alennuksesta tasan yhden tuotteen, ja kyseessä oli tehosekoitin jonka aioin hankkia joka tapauksessa. Merkittyä alkuperäishintaa en noteerannut, koska en ollut painanut mieleeni kyseisen merkin hintaa etukäteen, mutta tarjoushinta oli silti vastaavien laitteiden hintatasossa edullinen, joten tein ostoksen.

Mielestäni siinä ei tule huijatuksi jos ei tee heräteostoksia ja tietää mitä samasta tai vastaavasta normaalisti joutuisi maksamaan. Jos taas katsoo vain tarjousprosentteja ja ostaa tarpeetonta "kun oli nyt halpaa" on mennyt lankaan.

Vierailija
9/12 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantti löi taas erikoistarjouksellaan ilmat pihalle. iPhone 8 hinnasta saivat puristettua kokonaisen kympin pois mustan perjantain kunniaksi.

Vierailija
10/12 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopas löytyy taas halvalla. Tosi isoja alennusprosentteja. Tosin saman tuotteen olis saanut halvemmalla pari kuukautta sitten.

Vierailija
11/12 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gigantti löi taas erikoistarjouksellaan ilmat pihalle. iPhone 8 hinnasta saivat puristettua kokonaisen kympin pois mustan perjantain kunniaksi.

No nyt on halpaa. vertaa muutkin KITU PIIKKI . EU

Vierailija
12/12 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä olen asoista perillä enkä osya paskaa,

Ei sulla mitään rahaa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan