En jaksaisi liikkua nyt mihinkään, koska alavatsaani viiltää
Vasemmalta puolelta. Eilisestä asti, mutta nyt aamulla pahentunut. Tekee mieli vaan käpertyä peiton alle..
Kommentit (34)
Kiertynyt munarakkula. Voi puhjetessaan olla todella kipeä, jos kipu laantuu, munarakkula palautuu. Minulla oli kolmekymppisenä tälläinen ja olin tosi kipeä ja jouduin sairaalaan.
Ap täällä. Viime yönä oli niin kovat kivut, kipu yhtäkkiä lähti vasemmalta myös oikealle puolelle. Kuume nousi ja oli huono olo. Kävin lääkärissä ja otettiin verikokeet ja virtsanäyte. Tulehdusarvot vähän koholla ja samoin valkosolut. Mulla on huomenna aamulla vatsan ultraäänitutkimus.
Sain Litalginia kipuihin, että saisin nukuttua. Minäkin vähän epäilen tuota divertikuloosia tai mikä ihme se onkaan.. äidilläni oli jotain tulehtuneita pusseja paksusuolessa ja hänelle nousi niistä kuume. Inhottavia nämä kivut.
Vierailija kirjoitti:
jatkoi ahmimista,siitä se johtui aiemminkin
kova ummetus helpotti kait
En ole pystynyt normaalisti syömään. Äsken sain syötyä ja juotua hieman piimää, kun kipulääke alkoi vaikuttamaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiertynyt munarakkula. Voi puhjetessaan olla todella kipeä, jos kipu laantuu, munarakkula palautuu. Minulla oli kolmekymppisenä tälläinen ja olin tosi kipeä ja jouduin sairaalaan.
On se ihmiskeho mielenkiintoinen, kun on niin monia juttuja, jotka voivat tulehtua ja puhjeta.
Voih, tsemppiä! Hyvä että menit lääkäriin. Onpa kiva että tulit kertomaan. Palaathan taas kertomaan mitä tutkimuksissa selviää!
Help. Mitähän tämä mun vatsakipu oikein on? Kävin tänään vatsan ultraäänessä ja kuulemma näytti kaikki olevan ok. Silti tulehdusarvot ja valkosolut jonkin verran koholla ja mun vatsaa vain sattuu ja sattuu. :( olen vetänyt eilisestä asti Litalginia. Lääkäri ei oikein osannut veikata mitään ja määräsi antibiootit. Käski tilata ajan erikoislääkärille jos kivut jatkuu. Enhän mä tätä voi kuvitellakaan jos kerta kuumekin nousi :(
Ap
Voisko olla jonkinlainen vatsatauti?
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla jonkinlainen vatsatauti?
Ehkä :/ tai ainakin toivon niin, että menisi myös ohi ajan kanssa.
Ap
Helikobakteeri? Tai ärtynyt suoli?
Divertikuloosi.