Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit sinkku ja lapseton

Vierailija
25.11.2019 |

Niin miten täyttäisit elämäsi? Millaista elämää haluaisit elää?
Antakaa ideoita koska en jaksa enää haaveilla suhteesta ja lapsista koska ei tunnu löytyvän kumppania, vaan haluan vihdoin nauttia elämästä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaisin kirjoja.

Vierailija
2/4 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45-vuotias sinkku ja lapseton nainen. Näin siis omasta valinnastani, olen liian erakko luonne haluamaan kumppania saati lapsia. Elän sellaista elämää kuin haluan eli käyn töissä ja elän rauhallista kotielämää. En tee mitään erityistä. Laitan ruokaa, käyn joskus kävelyllä, sellaista tavallista arkea. Se on se mistä tykkään, esim. matkoista yms en tykkää, ne vain stressaavat minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisin. Kirjoittaisin. Kävisin teatterissa ja elokuvissa. Matkustaisin. Nauttisin ystävien seurasta. Osallistuisin esim. SPR:n ystävätoimintaan.

Vierailija
4/4 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45-vuotias sinkku ja lapseton nainen. Näin siis omasta valinnastani, olen liian erakko luonne haluamaan kumppania saati lapsia. Elän sellaista elämää kuin haluan eli käyn töissä ja elän rauhallista kotielämää. En tee mitään erityistä. Laitan ruokaa, käyn joskus kävelyllä, sellaista tavallista arkea. Se on se mistä tykkään, esim. matkoista yms en tykkää, ne vain stressaavat minua.

Toivon tätä samaa tulevaisuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme