Kuka sanoisi Kukkohoville, että ole hiljaa?
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006320334.html
Minun korviini Kukkohovin tarve puhua ja avautua seksielämästään julkisesti on yhtä myötähäpeää herättävää kuin Frederikin kehuskelu nuorilla naisilla.
Miksi nää "julkkikset" tekee tätä? Onko avioero vanhemmalla iällä rappioittanut itsetunnon, ja sitä buustataan nyt kertomalla, miten kelpaa kaikille ja nuoremmille?
Olisiko Kukkiksella nyt jotain muuta kerrottavaa välillä, kuin se, että irtoseksi on kivaa avioeron jälkeen.
Kommentit (88)
Siinä on teini-ikäisen lapsen kiva lukea lööpeistä äidin seksiseikkailuista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ihan oikeasti. Olisi nyt jo hiljaa 😳
Samaa mieltä. Luulee varmaan olevansa ainoa eronnut joka on löytänyt uuden hienon asian, irtoseksin. Huoh. Ketä kiinnostaa.
Myötähäpeä on suuri. Varmaan hävettää tuota poikaakin tuo avautuminen. Kukkohovilla on tarve päästä lehtien palstoille tasaisin väliajoin. Huippujuttu oli se ihan itse keksitty kidnappausyritys.
Aina pitää olla jonkun julkkiksen haukkumisketju, ensin Maisa ja nyt Anne. Olette v.... säälittäviä.
alkaa oleen sen ikänen että nyt tai ei koskaan on se mies saatava, eli pakko päästä mediaan ihan millä hyvänsä. Toivoo että joku dubain prinssi bongaa ja lähettää lentsikan hakemaan.
Viidenkympin kriisi, kova tarve todistella itselleen ja muille että edelleen kelpaa miehille.
En tiedä mikä tämä kukkohovi on. Nimi on vaan esiintynyt otsikoissa niin paljon viime aikoina, että on jäänyt mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ihan oikeasti. Olisi nyt jo hiljaa 😳
En puhu nyt Kukkohovista, mutta tästä puumailmiöstä muuten. Aivan yhtä ällöä kuin vanhojen miesten kuolaaminen nuorten naisten perään.
Mun teinityttären poikapuoliset kaverit heittävät jatkuvasti milf-läppää tyttärelleni minusta, ja vain siksi, että olen nuori äiti ja näytän nuorelta. Se on TODELLA vaivaannuttavaa, enkä tekisi mitään provosoidakseni sitä. Yritän olla tosi asiallinen kun poikapuolisia kavereita on täällä, en hengaile nuorten kanssa tarkoituksella ja yritän enemmänkin olla sellainen mamma, kuin että lietsoisin poikia.
Tuo yliseksuaalisuus kuuluu murkkuikään ja kun testot lähtevät jylläämään, ei sitä pidä käyttää hyväksi!
On raivostuttavaa, että jotkut äidit oikeasti fiilistelevät sillä, että teinijätkät vihjailee. Kuka suojelee nuoria poikia näiltä puumilta?! Aiemmin luulin, että omaa tytärtä pitää suojella sokerisediltä, nyt pitää myös nuoret pojat suojata kahjoilta vanhoilta naisilta.
Aina joku haukkumisketju julkkiksista, ensin Maisa ja nyt Anne. Olette v... säälittäviä.
Huvittava oli myös Kukkohovin paljastus, että hänestä on kuvattu ”intiimi video”. Yleensä, jos naispuolinen julkkis on millään tasolla kiinnostava ja seksikäs, tällaisista arkaluontoisista videoista tulee kohu ja ilmiö ja asia alkaa levitä, vaikka videolla esiintyvä yrittäisi estää asian julkitulon.
Kukkohovin kohdalla homma menee vähän päinvastoin. Täti joutuu itse julistamaan televisiossa, että hei kaikki, minustakin on olemassa rohkea video, mutta siihenkin vastauksena on lähinnä heinäsirkkojen siritystä.
Ehkä se yrittää tehdä jonkun exänsä mustasukkaiseksi kertomalla kuinka vientiä riittää? En tiedä, mutta nolo on.
Vierailija kirjoitti:
Huvittava oli myös Kukkohovin paljastus, että hänestä on kuvattu ”intiimi video”. Yleensä, jos naispuolinen julkkis on millään tasolla kiinnostava ja seksikäs, tällaisista arkaluontoisista videoista tulee kohu ja ilmiö ja asia alkaa levitä, vaikka videolla esiintyvä yrittäisi estää asian julkitulon.
Kukkohovin kohdalla homma menee vähän päinvastoin. Täti joutuu itse julistamaan televisiossa, että hei kaikki, minustakin on olemassa rohkea video, mutta siihenkin vastauksena on lähinnä heinäsirkkojen siritystä.
Annen businekset taitaa kusta. Tarvitsee rahaa, keinolla millä hyvänsä.
Anne Kukkohovi on Suomen kaunein nainen. Hänen ilkkujat taitaa olla lihavia, rumia tai kateellisia. Tai kaikkea noista :D
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se yrittää tehdä jonkun exänsä mustasukkaiseksi kertomalla kuinka vientiä riittää? En tiedä, mutta nolo on.
Noup. Tarvitsee rahaa. Siksi julkisuus.
Vierailija kirjoitti:
Anne Kukkohovi on Suomen kaunein nainen. Hänen ilkkujat taitaa olla lihavia, rumia tai kateellisia. Tai kaikkea noista :D
Moi Anne 😊
Urheilijanuorukaiset käy tössäyttää :D Voin kuvetella jonkun haituvaviiksilätkäjätkän nuuska huulessa vähän saamassa seksikokemuksia vanhemmalta naiselta. Sitten jäähallin pukuhuoneessa on vähän kerrottavaa ja kundit lyö ylävitosia pyyhe vyötäröllä.
Anne on kaunis nainen ja ei seksissä ole mitään hävettävää.
Kateellisia ootte.
Ei ole pakko lukea juttuja hänestä.