Kuka sanoisi Kukkohoville, että ole hiljaa?
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006320334.html
Minun korviini Kukkohovin tarve puhua ja avautua seksielämästään julkisesti on yhtä myötähäpeää herättävää kuin Frederikin kehuskelu nuorilla naisilla.
Miksi nää "julkkikset" tekee tätä? Onko avioero vanhemmalla iällä rappioittanut itsetunnon, ja sitä buustataan nyt kertomalla, miten kelpaa kaikille ja nuoremmille?
Olisiko Kukkiksella nyt jotain muuta kerrottavaa välillä, kuin se, että irtoseksi on kivaa avioeron jälkeen.
Kommentit (88)
Eihän siinä mitään pahaa ole, että avautuu seksielämästään. Mutta jos ottaa sen esille aina kun häntä haastatellaan, tulee mieleen, että eikö hänellä mitään muuta kerrottavaa itsestään ole. Tietenkin siitä tulee helposti puhuneeksi, jos haastattelijat siitä aina kysyvät. Mutta esim. Maria Veitola-ohjelmassa kertoi kyllä seksielämästään enemmän kuin Maria häneltä kyseli. Lyhyemmilläkin vastauksilla olisi voinut mennä. Eli kokonaan ei ainakaan tässä kohtaa voi haastattelijan piikkiin asiaa laittaa.
Kovin tyylikkäänä pidin häntä tähän elämänvaiheeseen asti. Nythän on niin että hän julkisesti leuhkii saamallaan huomiolla. Hakee huomiota itse ja kohta tuo esiin tyytymättömyyttä kun "ahdistellaan." Huokaus.
Vierailija kirjoitti:
Voin kauniina ja miesten huomioon tottuneena kertoa, että ikääntyminen ottaa todella koville, kun menettää kaiken huomion ja muut edut kun vanhenee. Iän myötä ja ulkonäön rapistuessa mulle on myös selvinnyt, millaisia paskoja miehet voi olla. Samastun Anneen tässä.
Silti olen sitä mieltä, että avautumiset tästä aiheesta riittävät Annen osalta jo, ja siksi uhraudun ja sanon: "Ole jo Anne hiljaa."
Kohteliko miehet sinua siis paremmin nuorena ja nättinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kauniina ja miesten huomioon tottuneena kertoa, että ikääntyminen ottaa todella koville, kun menettää kaiken huomion ja muut edut kun vanhenee. Iän myötä ja ulkonäön rapistuessa mulle on myös selvinnyt, millaisia paskoja miehet voi olla. Samastun Anneen tässä.
Silti olen sitä mieltä, että avautumiset tästä aiheesta riittävät Annen osalta jo, ja siksi uhraudun ja sanon: "Ole jo Anne hiljaa."
No daah..
Mä oon aina ollu rumis ja nähny sivusta miten homma toimii. Useimmiten olin/olen miehille ilmaa, mutta sitten kun jollain sattuu olemaan huono päivä, niin muutun yllättäen näkyväksi. Joudun sitten yleensä kiukuttelun ja inhottavien sanojen kohteeksi. Nuoria ja nättejä pidetään kuin kukkaa kämmenellä, mutta niidenkin aika tulee kun ymmärtävät totuuden miehistä.
eri
Tyypillinen eronnut keski-ikäinen nainen, joka on nyt vapautunut yhden miehen loukusta (jos nyt edes yhden miehen loukussa on ollutkaan). Hyppii nyt mättähältä mättähälle kuin teinityttö konsanaan. Mutta näitähän riittää. Tavikset eivätvain ole lehtien palstoilla, elleivät sitten satu onnistumaan iskupuuhissa niin hyvin, että joku pikkujulkkis jää verkkoihin.
Minä myös tykkäsin Kukkohovista ennen. On hyvä siinä Koko Suomi leipoo -jutussa. Mutta nämä avautumiset ovat saaneet aikaan vastareaktion. En tajua. Ei enää yhtään klikkaa hänestä kertovia juttuja. Itsekin jo 48 v ja myönnän että ei seksiä viiteen vuoteen (sinkku minäkin), niin sitten kun löytyisi jonka kanssa sitä seksiä olisi, niin pirussako minä kertoisin siitä.
Miehensä on Tinderissä hakemassa kanssa "seuraa". Tullut jo monta kertaa vastaan. Jo useamman kuukauden. Olen näyttänyt plussaa ihan siitä mielenkiinnosta, että millainen tyyppi kyseessä, koska ne ei mielestäni ollut sopiva pari: mies taiteilijatyyppi, kalju, tyylitietoinen ja nainen (vaikka exmalli) enemmän emäntämallia, joka pukeutuu Lidl-mekkoon.
En tarkoita tällä että Anne olisi huononnäköinen, mutta ei vaan ulkoisesti yhteensopiva. Anne varmasti pukeutuu niihin Lidl-mekkoihin mieluummin kuin Pradaan. Mutta maku meni mennyt Kukkohovista.
Ps. Kukkohovin kanssa ei ole tullut match. Mies taitaa siirtyä toisiin naisiin kuin asianajajaan joka jo 48 v. Varmaan hakee nuorempaa ja hieman eri alalta.
Siis Kukkohovin miehen kanssa ei tullut match
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on teini-ikäisen lapsen kiva lukea lööpeistä äidin seksiseikkailuista.
Tämä. Ihan oikeasti. Olisi nyt jo hiljaa 😳
En puhu nyt Kukkohovista, mutta tästä puumailmiöstä muuten. Aivan yhtä ällöä kuin vanhojen miesten kuolaaminen nuorten naisten perään.
Mun teinityttären poikapuoliset kaverit heittävät jatkuvasti milf-läppää tyttärelleni minusta, ja vain siksi, että olen nuori äiti ja näytän nuorelta. Se on TODELLA vaivaannuttavaa, enkä tekisi mitään provosoidakseni sitä. Yritän olla tosi asiallinen kun poikapuolisia kavereita on täällä, en hengaile nuorten kanssa tarkoituksella ja yritän enemmänkin olla sellainen mamma, kuin että lietsoisin poikia.
Tuo yliseksuaalisuus kuuluu murkkuikään ja kun testot lähtevät jylläämään, ei sitä pidä käyttää hyväksi!
On raivostuttavaa, että jotkut äidit oikeasti fiilistelevät sillä, että teinijätkät vihjailee. Kuka suojelee nuoria poikia näiltä puumilta?! Aiemmin luulin, että omaa tytärtä pitää suojella sokerisediltä, nyt pitää myös nuoret pojat suojata kahjoilta vanhoilta naisilta.
Tiedän yhden vanhemman naisen, jolle tuli avioero, kun alkoi paneskelemaan tyttärensä poikapuolisen kaverin kanssa. Mamma bailas nuorten juhlissa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tunne yhtään kaunista, joka ei vanhempanakin saisi yhtään huomiota. Ja sitten on sellaiset kuin itse olen, jotka eivät edes välitä siitä huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roikkuu näköjään edelleen epätoivoisesti tunnetun miehensä sukunimessä, joka myös lapsensa sukunimi, ja levittelee intiimielämäjuttuja koko kansakunnalle.
Leuhkii mm että menettänyt neitsyytensä 12-vuotiaana:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Anne-Kukkohovi-paljastaa-elamakerrassaan-…
Miten kehtaa? Siis oikeesti??
Tunnetun miehensä? Eiköhän tuo sukunimi ole suurelle yleisölle tuttu nimenomaan Annen, ei tämän ex-miehen, kautta.
Anne on kuin vanha aikuinen pissis. :DD
Jäänyt näköjään henkisesti teini-ikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roikkuu näköjään edelleen epätoivoisesti tunnetun miehensä sukunimessä, joka myös lapsensa sukunimi, ja levittelee intiimielämäjuttuja koko kansakunnalle.
Eikö tän naisen pitäisi palstapoikien jankutuksen mukaan olla parisuhdekyvytön? Miten se on naimisissakin ollut vuosikaudet, vaikka on 12v jo aloittanut aktiivisen seksielämän?
Naisen näköinen habitus ja liikkuvat lantion nivelet auttaa suhtautumisessa asiaan huomattavasti. Nuoremmilla naisilla ei ole kumpaakaan edellä mainituista lähtökohtaisesti, poikkeuksia toki on. Mutta ovat sellaisia anomalioita, hyvin harvinaisia ja satunnaisia. Eivät vaikuta kokonaisuuden määritelmään.
Kyse oli tutkimuksesta, jonka mukaan naisilta katoaa kyky sitoutua parisuhteeseen, jos seksikumppaneita on liikaa... siinä ei miesten huomion kiinnittävä habitus ja liikkuva lanne ole olennainen tekijä.
Linkki tutkimukseen, kiitos.
"Naisen näköinen habitus ja liikkuvat lantion nivelet auttaa suhtautumisessa asiaan huomattavasti. Nuoremmilla naisilla ei ole kumpaakaan edellä mainituista lähtökohtaisesti, poikkeuksia toki on. Mutta ovat sellaisia anomalioita, hyvin harvinaisia ja satunnaisia. Eivät vaikuta kokonaisuuden määritelmään."
Linkki tutkimukseen, kiitos.
Kyseessä olevan lausunnon antaja, on Mies-Sika. Olen kyseisen lausunnon antaja joten tiedän mistä puhun.
No hups, u li ilmoittautuu. Joten se alunperin viitattu urlikin olisi varmaan löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohteli nuorena ja nättinä paremmin. En tietenkään ollut sokea asialle silloinkaan, mutta nyt vasta tajuan, miten paljon miesten käytökseen vaikuttaa naisten ulkonäkö, kun en itse ole se ihailun kohde enää. Miehet myös näyttävät laukovan naisille arvostelevia kommentteja ulkonäöstä, esim. että näytän vanhalta. Mutta fiksujakin miehiä on ja oli silloin kun olin nuori, tietty joukko on vaan näitä sovinisteja.
Voisin sanoa, että nuorena oli kaikki ovet auki eikä mikään maksanut mitään.
Luulen, että hänellä paha ikäkriisi. Juuri eronnut 50-v nainen..no, miettikää nyt itse kohdallenne. Hävettää tosin hänen poikansa puolesta, lapsellista toimintaa keski-ikäiseltä naiselta. Minusta naisessa viehättää tyylikkyys, eikä siihen kuulu millään muodoin intiimielämästään avautuminen - etenkään julkisesti. Suorastaan ällöttävää jotenkin. Samoin nuo kuvien filtteroinnit kertovat siitä, ettei hyväksy omaa ikäänsä/ulkonäköään.
Tuon ikäinen nainen... melkein 50. Luulisi jo tajuavan mistä kannattaa puhua ja mistä ei. Kuin joku 19-vuotias teinityttö. Ei anna itsestään kovin ammattitaitoista ja fiksua kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelit tuon olevan leuhkimista? Itse näin tuon enemmänkin kuvauksena siitä, että kuinka hurjaksi lapsen elämä meni veljen itsemurhan jälkeen (tästähän hän puhui ohjelmassa). Tuo nykypäivän seksielämässä retostelu on mielestäni sitä ns leuhkimista, ja sen saisi tosiaan jättää välistä ihan jo poikansakin vuoksi. Tulee olo, ettei kaikki ole nyt ihan hyvin.
En ole sama, mutta sellaisen kuvan kieltämättä saa että aloitti 12-vuotiaana seksielämän ja edelleen menee lujaa sillä alueella niin sanotusti.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetun miehensä? Eiköhän tuo sukunimi ole suurelle yleisölle tuttu nimenomaan Annen, ei tämän ex-miehen, kautta.
Miehensähän se tunnettu ja varakkaampi mediatyyppi alunperin oli. Anne oli tunnettu Laaksosena, malliaikoinaan.
Just niin! Joka tuutissa samaa toitottaa, ikään kuin eka kertaa elämässään seksiä saisi. Ihan on über lumoutunut. Noloa.
Kun on ollut huippumalli ja nyt kauneus väistämättä koko ajan katoamassa, on varmaan vaikeeta. Tottunut huomioon ja miesten ihailuun. Nyt kun sitä ei enää läheskään sitä määrää tule kuin nuorempana ja koko ajan vähenee, niin oirehtii tällä "aikuisen naisen rohkeaa ja estotonta seksiä". Se ihme juttukin, jossa häntä jahdattiin kadulla usean miehen voimin taitaa olla tätä samaa epätoivoa.
Oi auta taivaan Herra näitä!!!!!! Yääääääkkkk!!