G-vasenkätisille: mikä on horoskooppimerkkisi?
Kommentit (12)
olen hyvä käsitöissä, valehtelussa
Veljellä kädentaidot, käsiala ihan hirvee (tuskin itsekään saa selvää) mutta muuten todella taitava. Onnistuu niin huonekalujen kuin koriste-esineiden teko. Remontit ja muu puuhastelu taidokasta.
Äiti näppärä kaikenlaisessa koti puuhissa, ompelee ja kutoo, muttei mitään ns " erityis alaa" ole.
Taitoni löytyvät musiikin parista. Olen luova. Ja laiska..
-olen hyvä organisoimaan ja hermostun muiden hitauteen
-olen matemaattisesti, musiikillisesti ja taiteellisesti hyvin lahjakas, vaan en kuitenkaaan " nero"
-ilmaisen itseäni sujuvasti niin suullisesti kuin kirjallisesti ja mulla on voimakas tahto, jota ilmaista
luotattava, lapsirakas kodinhengetär
kuulemma pelottavan nopea älyinen, ja verbaalisesti hyvä..
hyvä pelisilmä
ja nautin huomion keskipisteenä olemisesta. Poikani 5v. on vasuri ja oinas. Hän on myös aika taiteellinen ja kirjoittelee ja lukee jo vähän, utta noin pienten erityistaidoista nyt ei vielä voi sanoa juuta ei jaata.
Olen taiteellinen, luova, matemaattiset aineet ja kielet olivat koulussa helppoja. Mikään nero en kuitenkaan ole, ehkä siitäkin syystä, että olen laiska.
Mulla on myös hyvä pelisilmä.
Verbaalisesti lahjakas ja hahmotuskyky erinomainen.
Olen kielellisesti lahjakas, hyvä valehtelemaan (tämä tuli mieleen kolmosen viestistä ja pitää paikkansa minunkin kohdallani) ja minulla on myös melko hyvä ongelmanratkaisukyky.
Se on jännä juttu, seurailkaas poliitikkoja, näyttelijöitä, laulajia ym..