Minusta on outoa, että miten juuri ne miehet joiden ulkonäöstä pidän pitävät myös minun ulkonäöstäni?
Lähes aina kun olen iskenyt silmäni johonkin mieheen hän iskee silmänsä minuun. Useimmiten kun joku mies alkaa jutella minulle junassa tms on hän juuri sen näköinen mikä itseänikin miellyttää.
Voisiko tämä johtua siitä että tietyn näköiset ihmiset pitävät tietyn näköisistä vai onko meissä jotenkin samaa näköä, joka sitten saa sen molemminpuolisen kiinnostuksen aikaan? Vai onko tämä vain sattumaa?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on se paljon kiistelty tasoteoria käytännössä. Jokainen tietää suunnilleen sen oman kaliiperinsa ja sen mukaan sitten otetaan kontaktia. Ulkonäöltään selvästi alempitasoiset eivät lähde edes yrittämään, kuin korkeintaan kovassa kännissä. Vain saduissa rumilus ja kaunotar päätyvät yhteen ja niissäkin harvemmin, oikeastaan vain silloin kun halutaan opettaa sisäisen kauneuden soopaa.
Jos tämä pitäisi paikkansa, palstallakaan tuskin olisi niin paljon niitä pakit saaneita itekeviä miehiä.
Mulla ei oo mennyt noin. Kaiken näköiset on tullut iskemään ja myös ne ketä en itse pidä hyvännäköisenä tai muutenkaan miellyttävinä. Sen olen huomannut että jos itse olen nähnyt miellyttävän miehen ja katseella ym. pienillä vihjeillä antanut ymmärtää että olen kiinnostunut niin aina tuo mies tullut juttelemaan. Joskus harvoin itse mennyt mutta vain silloin kun miehestä huomannut että on kiinnostunut. Nykyään entiä onko enää näin. En oo vuosiin käynyt viihteellä ja oon vanhempi kuin tuolloin. Vartalo on viä kunnossa ja naamakin ok. Ennen olin tosin kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sen jo totesikin, naimanaamat.
Seuraavan kerran kun näet jonkun itseäsi viehättävän miehen, vertailepa onko hänellä samoja piirteitä kasvoissa kuin itselläsi. Itse olen huomannut, että liian erilaiset kasvot eivät viehätä.
Tämä tuntuu minustakin todennäköisimmältä! Pitää alkaa tarkkailla, jos vielä tulee tilaisuus🤔☺️
Ap
Sitä tilaisuutta odotellessa voit vertailla julkkiksista itseä miellyttäviä, ja sitten vastaavasti yleisesti komeina pidettyjä, jotka sun mielestä ei mitenkään erikoisia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on se paljon kiistelty tasoteoria käytännössä. Jokainen tietää suunnilleen sen oman kaliiperinsa ja sen mukaan sitten otetaan kontaktia. Ulkonäöltään selvästi alempitasoiset eivät lähde edes yrittämään, kuin korkeintaan kovassa kännissä. Vain saduissa rumilus ja kaunotar päätyvät yhteen ja niissäkin harvemmin, oikeastaan vain silloin kun halutaan opettaa sisäisen kauneuden soopaa.
Jos tämä pitäisi paikkansa, palstallakaan tuskin olisi niin paljon niitä pakit saaneita itekeviä miehiä.
Ei ole mitenkään harvinaista, että ihmisellä on harhakäsitys omasta tasostaan. Egokin saattaa olla turhan kaakossa jostain syystä. Silloin kurkotetaan tietämättään liian korkealle ja ihmetellään, kun ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitenkään harvinaista, että ihmisellä on harhakäsitys omasta tasostaan. Egokin saattaa olla turhan kaakossa jostain syystä. Silloin kurkotetaan tietämättään liian korkealle ja ihmetellään, kun ei onnistu.
Usein korostavat sitten muita puolia itsestään ja ajattelevat näillä kompensoivansa ulkonäköä. Se nyt vaan ei kaikkien kohdalla toimi. Jos ei toisesta viehäty, hyvä koulutus, työ ja raha eivät siihen auta.
Tämä tuntuu minustakin todennäköisimmältä! Pitää alkaa tarkkailla, jos vielä tulee tilaisuus🤔☺️
Ap