Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on? Ihan sama mihin meen, niin ihmiset ryntää huolestuneina kysymään että "onko kaikki hyvin, sulla on niin pelokas ilme?"

Vierailija
25.11.2019 |

Uudessa työpaikassa 6 ihmistä kyseli minulta että näytät huolestuneelta tai pelokkaalta. Onko kaikki hyvin?
Meen ravintolaan niin ventovieraat kyselevät onko kaikki hyvin. lentokoneessa lentoemäntä kysyi. Kaverit eivät uskalla lähestyä minua. Vanhemmat kokoajan paasavat minulle siitä että pitää olla rohkea.

Mitä helevetiä? Minua alkaa jo suututtaa! :,( olen iloinen ja lämmin ihminen, kaikkea muuta kuin pelottaa. Mikä juttu tämä on?? Onko joku niin ystävällinen että kertoisi mistä on kyse?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi variaatio "resting bitch facesta" jossa ihminen näyttää luonnostaan joko vihaiselta tai surulliselta. Jotkut näyttää pelokkaalta ja säikyltä. Eipä sille oikein muuta voi kuin yrittää tietoisesti opetella pitämään luonnotonta ilmettä, joka ei herätä moisia mielikuvia. Itselläni se klassisempi bitch face juttu eli näytän surun murtamalta vaikka olisin iloinen ja onnellinen, ellen vääntele naamaani tekoilmeisiin.

Vierailija
22/24 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varmaan aika synkeä perusilme myös, kun kuljen ajatuksissani. Toki ei ole mitään erityistä syytä hymyillä tällä hetkellä muutenkaan. Mutta olisikohan sitä helpompi löytää naisseuraakin, jos yrittäisi ottaa vähän iloisemman ilmeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos silmistä näkyy herkästi valkuaiset iiriksen yläpuolella, niin näyttää koko ajan jotenkin vauhkolta. Jenkkitelkkarissa näitä näkee paljon. Ulkoreunoja kohti alaspäin laskeutuvat kulmakarvat luovat sitten taas huolestunutta ilmettä. Sitten jos vielä kurtistelee otsaa, niin varmasti vaikuttaa että on joku hätänä. Puoliksi vitsillä ehdotan että haet otsaan vähän botoxia, jos ilme rentoutuisi.

Vierailija
24/24 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen karvamatoripset saavat ihmisen näyttämään itkuisilta. Melkein olen nuorelta työkaverilta huolestuneena kysynyt että mikä on. Onneksi huomasin että syynä "itkuiseen ilmeeseen" olikin uudet räpsyt 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi